Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
mwoa ni echt... soms mot je echt 2 meter lopen voor je lokaal, mar ga je tege de stroom in, zegge die leraren da je 300 meter om mot lopen. En wie denk je dat tege de stroom inloopt?? JUIST die leraar die zee da we om moesten lopen. Mar keb al keer extra corveedienst gehad omda'k int trappenhuis zat te kloten
![]()
|
wij hadden ze vorig jaar al... van die plakstickers op de deuren waarop dan bijvoorbeeld het bord met 'verboden ingang' op is getekend... die dingen waren er op de meeste plaatsen dus zo af...
verder, die er nog zitten, niemand kijkt ernaar. ja, je krijgt wel telkens gezeik van 'heb je het bord niet gezien' maar ja, dan weet je de betekenis niet ![]() kzit nou gelukkig op een andere afdeling zonder al die bruggertjes... hier kunnen we het zonder borden (en mogen we ook alle trappen op en af ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Die klapdeuren bij mij op school (zie post van DutchECK, we zitten op dezelfde school) zijn absoluut níet praktisch.
Als je er met een hele stroom door wil, trek je gewoon de ene deur naar je toe en duw je die andere weg, voila, een gewone doorgang en niemand van de andere kant kan er nog langs. Ik ving op dat ze de trappen in de drukste vleugen naar één richting willen laten gaan (in de A dus), maar dat lijkt me vrijwel onmogelijk te realiseren. |
![]() |
|
ik vind het wel lol, dat moeten ze hier niet proberen (er staat hier ook elke dag file, maar dat vinden wij eigenlijk helemaal niet zo erg
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Creedence Saaiwater Revival #363 Verwijderd | 500 | 02-10-2008 18:46 | |
De Kantine |
1 April, kikker in je bil! Missy | 120 | 12-05-2008 01:15 | |
Verhalen & Gedichten |
[Kortverhaal] "Nooit meer vakantie" clubje | 4 | 02-06-2006 17:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Nooit meer vakantie Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:31 | |
Psychologie |
Mijn broertje naar een (gezinsvervangend)tehuis? Snow White | 26 | 28-07-2002 20:48 |