Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2003, 01:33
McMotion
McMotion is offline
'k heb een trombone gemodelleerd in 3d studio max... ik moet nog een paar details toevoegen zoals een vochtventiel en een ringetje om de schuif mee vast te zetten enzo, maar in grote lijnen issie nu af

Oud 06-02-2003, 08:05
Verwijderd
respect!!

teken je alles in 3ds Max? ik hoorde dat je daar niet echt handig kunt tekenen, maar dat valt zo te zien wel mee. doe zelf aan autoCAD
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 09:26
Thomas
Thomas is offline
Perfect hoor.. >>
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 10:12
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
heel erg mooi
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 11:13
Verwijderd
heel knap gedaan, maar wor er niet warm of koud van
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 12:46
ekki
ekki is offline
ik vind 'm erg mooi, maar ik vind die blauwe 'achtergrond' niet echt passen. waarom zit dat blauwe er überhaupt in?
Oud 06-02-2003, 13:29
Verwijderd
vet, vooral die spiegeling van de tegels
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 15:19
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
N schreef:
respect!!

teken je alles in 3ds Max? ik hoorde dat je daar niet echt handig kunt tekenen, maar dat valt zo te zien wel mee. doe zelf aan autoCAD
yep dit heb ik alleen met 3d studio max gedaan... autoCAD heb ik eigenlijk nog nooit mee gewerkt, dus ik weet ook niet of dat een groot verschil is
Oud 06-02-2003, 15:20
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
ekki schreef:
ik vind 'm erg mooi, maar ik vind die blauwe 'achtergrond' niet echt passen. waarom zit dat blauwe er überhaupt in?
dat heb ik op het laatst even snel gedaan gewoon om even een ondegrond te nemen dus dat kan ik zo veranderen, maar ik vond dat blauw eigenlijk wel koel staan
Oud 06-02-2003, 16:57
aquafemme
aquafemme is offline
Ik vindt hem erg mooi, alleen de trombone zweeft. Als het de bedoeling is dat de trombone op de tegels ligt, dan is dat helaas niet gelukt. De spiegeling moet wel tegen de trombone aan liggen...

maar toch, veel lof!

Oud 06-02-2003, 17:03
Keldon
Keldon is offline
N, ik denk niet dat je het werk in 3ds kunt omschrijven als tekenen. Het is niet zoals fotosjop ofzo hoor, wel ff wat anders.
En idd, het is niet echt handig, veel werk, maar als het af is, wel lekker stoer en helemaal in 3d.

Trombone = erg stoer
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 17:13
p-chez
p-chez is offline
Dope :0
Oud 06-02-2003, 17:23
ekki
ekki is offline
Citaat:
McMotion schreef:
dat heb ik op het laatst even snel gedaan gewoon om even een ondegrond te nemen dus dat kan ik zo veranderen, maar ik vond dat blauw eigenlijk wel koel staan
nou... de kleur is wel mooi en de schaduw, maar het past niet echt bij het onderwerp zeg maar. als ie nou ergens op lag, dus dat de ondergrond logisch was, dan was het wel ok. nouja, smaken verschillen. maar de trombone zelf vind ik gaaf!
Oud 06-02-2003, 17:55
McMotion
McMotion is offline
idd die tegeltjes hebben niet veel met een trombone te maken... ik zocht even snel een ondergrondje om het mooi uit te laten komen en het ging me eigenlijk alleen om het blauwe voor het warm/koud contrast om de trombone wat meer naar voren te blijven springen
dat is ook een beetje de reden waarom de trombone zweeft.. het gaat meer om een goeie weergave van de trombone als om een realistische scene
Oud 06-02-2003, 17:59
ekki
ekki is offline
Citaat:
McMotion schreef:
idd die tegeltjes hebben niet veel met een trombone te maken... ik zocht even snel een ondergrondje om het mooi uit te laten komen en het ging me eigenlijk alleen om het blauwe voor het warm/koud contrast om de trombone wat meer naar voren te blijven springen
dat is ook een beetje de reden waarom de trombone zweeft.. het gaat meer om een goeie weergave van de trombone als om een realistische scene
maar als je geen ondergrond hebt zweeft de trombone toch ook? of wil je graag de schaduw laten zien?
Oud 06-02-2003, 18:24
McMotion
McMotion is offline
yep een zwarte achtergrond vind ik helemaal niet mooi.. da's zo kaal, en nu weerspiegelen de lijntjes van de tegels in de trombone
Oud 06-02-2003, 18:34
ekki
ekki is offline
Citaat:
McMotion schreef:
yep een zwarte achtergrond vind ik helemaal niet mooi.. da's zo kaal, en nu weerspiegelen de lijntjes van de tegels in de trombone
dat is waar, ja.
Oud 06-02-2003, 19:08
Retinite
Retinite is offline
IS een gemiddelde pc niet heel erg lang bezig met het berekenen van de polygonen want in 3dsmax en maya zijn een aantal bekende computer-animatie films al gemaakt, en dat kan mijn 16 mb videokaartje echt niet aan hoor, of hij doet t met 0.001 fps...

maar ik vind m echt heeeel mooi!!
Oud 06-02-2003, 19:37
McMotion
McMotion is offline
hij heeft hier ongeveer 4 minuten over gerenderd geloof ik
Oud 07-02-2003, 08:48
Verwijderd
Citaat:
Queen Klazina Wok schreef:
heel erg mooi

ik zeg nix meer....
Met citaat reageren