Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
hier zat ik dus laatst ook over te denken, die reclame slaat nergens op en haarstukjes kunnen helemaal niet lopen!
net als die stomme lipgloss reclame van nu "waarom valt hij niet voor me" "geen idee" of iets in die zin? waar de fuck slaat dat op? al ging het over bh-vullingen alla, maar lipgloss? lipgloss is vies en het plakt en bah! |
![]() |
|
het haarstukje loopt, omdat je met de krasloten meteen prijs hebt. het komt niet overtuigend over als die man wint en daarna na de winkel moet om een haarstukje te passen en daarna weet ik hoe lang erop moet wachten totdat het bestelde haarstukje binnen is.
naja, vage reclame
|
![]() |
|
uhm... maar als hij dat hamster zijn hoofd heeft znder het in de winkel te kopen en hij heeft dan de lot ook nog dan heeft hij dus dubbel prijs?
of vertelt de hamster als hij de lot gaat innen dat het niet meer geldig is? wat een kutreclame zeg ook nog eng
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() dan nu die nieuwe libresse reclame of whatever, dat zon mens wakker wordt met haar haar door elkaar? bedoelen ze dan dat, hoe je ook beweegt snachts, je schaamhaar wél goed blijft zitten? ![]() loze reclames laatste tijd ik vind alleen die reclame met die clownsmaskers op de achterbank (van nationale nederlanden ofzo? of even apeldoorn bellen?) wel goed |
![]() |
|
![]() |
wahhaha geweldig die reclame ik lig elke x weer dubbel
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|