Advertentie | |
|
![]() |
|
kheb vriendinnen genoeg vind ik maar sommigen kunnen het wel erg overdrijven. Dus bij sommigen ga ik wel mee om maar niet veel wat je met een echte vriendin/vriend doet.
Ik heb 2 goede vrienden en kan er alles tegen zeggen wat ik wil en dat begrijpen ze oowk en zo is het andersom oowk. Maar voor mij is bijna iedereen die ik ken een vriendin/vriend.... nouja die andere 2 zijn dan gewoon 2 supervrienden! ![]()
|
Ik weet ook niet echt wat je onder beste vriendin verstaat.
Nee ik heb geen beste vriendinnen, wel goede maar echt een beste. Deze vriendinnen vertel ik niet alles, gewoon omdat ik weet dat ze het niet zullen begrijpen. Ik heb wel twee meisjes via dit froum leren kennen en dat zijn echt wel goede vriendinnen van me geworden, maar helaas spreek ik ze alleen maar via het internet en heb ik ze allang niey meer gesproken. Zij weten wel heel veel van mij omdat ze me ook echt begrijpen. Je moet vooral niet opzoek gaan naar een beste vriendin want die vind je niet. Ze moet gewoon je pad kruisen. Waarom wil je zo graag een beste vriendin hebben dan??? |
![]() |
|
![]() |
Wat nou, ik heb jaaaren een beste vriendin gehad, uiteindelijk bleek dat we eigenlijk heel verschillend waren
![]() Weet je wat ik echt belangrijk vind, dat is niet een beste vriend of vriendin maar simpelweg een vriendje, een lief, die mijn beste vriend is. In de liefde is vertrouwen in elkaar veel meer mogelijk dan in vriendschap, vind ik dan ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken trustnobody | 10 | 30-09-2012 08:20 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Beste vriendin laat me stikken, ik haat mijn leven trustnobody | 1 | 25-09-2012 16:21 | |
Psychologie |
ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken trustnobody | 1 | 25-09-2012 16:19 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Beste vriendin laat me stikken trustnobody | 1 | 25-09-2012 15:33 | |
Liefde & Relatie |
Twijfels over huidige vriendin door ex/beste vriendin Brasco | 8 | 05-05-2005 00:51 | |
Liefde & Relatie |
vriendin geslagen en haar beste vriendin zwanger gemaakt Jij-Jij | 123 | 30-06-2003 14:15 |