Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Twarres - Well Hello
Nickelback - Too Bad Michael Jackson - Ghost Dave Stewart - Cookie David gray - Sail away Travis - side Hans Zimmer - ...and then we kissed Acda en de munnik - Andere maan Marco Borsato - De verliezer Jocelyn Pook - Dionysus... om mee te eindigen...
||
Citaat:
jezus zoveel? die mensen zijn blij als de plechtigheid voorbij is. Zelf weet ik het eigenlijk niet, dat veranderd bij mij steeds.
||
![]() |
Citaat:
![]() Beter dan dat de grafstemming blijft hangen toch ![]()
|
![]() |
Ow, hier heb ik echt al meerdere keren over nagedacht
Steeds kom ik op een ander rijtje maar twee zijn zeker: Rolling Stones - You can't always get what you want Nas ft. Lauryn Hill - If I ruled the world En waarschijnlijk ook wel Nas - dance Alleen dat komt een beetje raar over want Nas vertelt in dat nummer over de dood van zn moeder en zo en ik ben toch echt kindloos, maar tis gewoon een megamooi nummer... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik twijfel tussen:
Nobody Knows - Tony Rich Project M'n favoriet. Mooi liedje, supermooie tekst, lekker ritme.. Heaven can wait - Michael Jackson Ook om de tekst, maar is ook gewoon een lekker liedje Paradise by the dashboardlight - Meatloaf Omdat ik wil dat m'n begrafenis/crematie niet te verdrietig wordt, van dit liedje word ik supervrolijk Maar ik denk dat het de eerste wordt.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Je saai Charlie #1932 ßuerp | 500 | 05-02-2015 18:18 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Afzien van partnerschap Inanis | 192 | 23-01-2008 19:05 | |
Lichaam & Gezondheid |
Donor worden? Registreer nu! Bloem | 150 | 15-05-2005 12:46 | |
Psychologie |
Als ik nu dood zou gaan.... Thee Muts | 35 | 29-09-2004 15:44 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
het leven heeft geen nut WANT alles gaat dood Optima | 112 | 27-08-2003 17:59 | |
Psychologie |
Ik heb een mooie nacht gehad Verwijderd | 16 | 08-05-2002 16:43 |