Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2002, 16:42
DaaF
DaaF is offline
Hebben jullie dat allemaal al gedaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2002, 16:45
PV
PV is offline
ik studeer dan wel al, maar.. je kan dat toch nog of tot 15 mei doen (voor opleidingen met een loting) en voor de rest tot ff voor de opleiding begint? waarom zo'n haast?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 16:54
DaaF
DaaF is offline
Citaat:
PV schreef:
ik studeer dan wel al, maar.. je kan dat toch nog of tot 15 mei doen (voor opleidingen met een loting) en voor de rest tot ff voor de opleiding begint? waarom zo'n haast?

Omdat je al die brieven al thuis krijgt. En we het er op school al over hebben gehad. En mijn ouders zitten er de hele tijd over te zeiken. Vandaar.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 18:01
Verwijderd
Citaat:
DaaF schreef:

Omdat je al die brieven al thuis krijgt. En we het er op school al over hebben gehad. En mijn ouders zitten er de hele tijd over te zeiken. Vandaar.

Ja, dat gezeik had ik ook op school, dat ik me voor februari in moest schrijven en alles, maar uiteindelijk had ik me in juli nog ingeschreven voor de school waar ik nu op zit
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 18:13
DaaF
DaaF is offline
Citaat:
stefano schreef:
Ja, dat gezeik had ik ook op school, dat ik me voor februari in moest schrijven en alles, maar uiteindelijk had ik me in juli nog ingeschreven voor de school waar ik nu op zit
Ja ik weet het ook wel, maar mijn ouders snappen dat niet. Ik word helemaal gek van al dat gezeik!

Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 19:52
emmy1985
emmy1985 is offline
ja ik heb het nu gedaan. Mijn ouders zaten de hele tijd te zeiken. 'het moet voor 1 december blablabal.'
volgens mijn decaan kan ik het altijd nog veranderen en dat ga ik waarschijnlijk ook wel doen.
Oud 06-02-2002, 20:06
Verwijderd
Ik heb het ff via internet gedaan ergens deze januari, vooral om een beetje op tijd ermee te zijn. Het formulier vond ik errug duidelijk (=compliment voor IB-groep)!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 20:57
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Jullie moeten echt niet zo stressen, je kunt je nog tot ver na het begin van het academisch jaar inschrijven, behalve als het een lotingstudie betreft. In dat geval moet je je voor 15 mei inschrijven.

Die datum 2 december hoor ik ook wel eens, maar dat is volgens mij gewoon bangmakerij. Reken maar dat alle universiteiten maar wat graag willen dat je bij hun komt studeren, elke student is er een meegenomen namelijk.
Oud 06-02-2002, 20:59
Verwijderd
Check.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 21:25
scala
scala is offline
yup.
maare et gaat niet perse om het inschrijven..wat ik heb gehoord is dat het nogal lang duurd met studiefinanciering en dat je gwoon et beste snel kan inschrijven zodat je dat geregeld hebt. Je kan je studiekeuze altijd nog veranderen inderdaad. Beter veranderen dan te laat toch
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 23:01
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
scala schreef:
yup.
maare et gaat niet perse om het inschrijven..wat ik heb gehoord is dat het nogal lang duurd met studiefinanciering en dat je gwoon et beste snel kan inschrijven zodat je dat geregeld hebt. Je kan je studiekeuze altijd nog veranderen inderdaad. Beter veranderen dan te laat toch

Je krijgt die stufi uiteindelijk toch wel, dus big deal.

Oud 06-02-2002, 23:05
scala
scala is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:

ik zeg ook niet dat het een big deal is...kheb het alleen liever geregeld bovendien is het niet zoveel moeite lijkt me...

Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 09:36
Verwijderd
Yep, al lang
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 20:45
Loesje
Loesje is offline
tuurlijjk

mijn moeder doet dat!
Oud 07-02-2002, 21:49
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
DaaF schreef:
Hebben jullie dat allemaal al gedaan?
Yup. 4 jaar geleden ofzo al
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 21:51
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:

Nja. Hoe eerder hoe beter. Groningen naait je waar je bij staat, en dus kun je het best die dingen gewoon invullen en opsturen. Krijg je tenminste op tijd je overzicht.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 08:29
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Mijn aanmeldingsformulier wordt vandaag naar Praag vervoed, dus inschrijven heb ik al min of meer gedaan, en de rest is NVT.
Oud 08-02-2002, 12:16
Severus
Severus is offline
Ja, ik heb mijn aanmeldingsformulier ook al verstuurd.

Ripper
Reageren

Regels voor berichten