Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2003, 11:33
pdebie
pdebie is offline
hallo allemaal,

zoals jullie in mijn info kunnen zien ben ik vandaag jarig.
ik heb het afgelopen zaterdag al gevierd en heb lekker veel geld gekregen voor mijn verjaardag

van dat geld wil ik een xbox spel halen, maar er zijn zoveel spellen dat ik niet meer weet welke ik moet halen.
welke raden jullie mij aan?

de volgende spellen heb ik al:
DOA3, NFS HP2, Sega Soccer Slam, ISS2, Halo
Oud 13-01-2003, 12:42
TeiZ
TeiZ is offline
Splintercell?

Het ligt er beetje aan welk genre je het leukste vindt.
Oud 13-01-2003, 14:09
Phreak
Phreak is offline
Ten 1e. Gefeliciteerd pdebie.

Ik raad jou "Splinter Cell" aan. Die heb ik zelf gespeelt op XBOX, en ik moet zeggen dat het spel zeker een aanrader is + top-game. Dus ga voor Splinter Cell.

En ja het ligt idd aan je genre.
Oud 29-01-2003, 20:17
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Deathrow !!!

Superziek spel waarbij je een soort freesbee door een schijf van de tegenstander moet gooien. Daarbij moet je je tegenstanders veeeel pijn doen door ze compleet in elkaar te slaan/schoppen/koppen...

Je moet het echt een keer spelen = meteen verslaafd. Persoonlijk vind ik Deathrow BETER dan Halo (ok, co-op is wel leuk in het level met de vliegtuigjes).
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 20:30
Rioto
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef:
Deathrow !!!

Superziek spel waarbij je een soort freesbee door een schijf van de tegenstander moet gooien. Daarbij moet je je tegenstanders veeeel pijn doen door ze compleet in elkaar te slaan/schoppen/koppen...

Je moet het echt een keer spelen = meteen verslaafd. Persoonlijk vind ik Deathrow BETER dan Halo (ok, co-op is wel leuk in het level met de vliegtuigjes).
Deathrow heb ik ook ..VETTE shit idd ..alleen ik heb het nou bijna met alle teams uit gespeeld dus ... ik heb pas halo gekocht ..ik het begin dacht ik van '' is dit nou de game waar ze het over hebben ? ''
Maar hij word steeds beter ..en nu vind ik het gewoon een geniale game
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 22:58
Blizz
Blizz is offline
Citaat:
Maypole schreef:
ik heb pas halo gekocht ..ik het begin dacht ik van '' is dit nou de game waar ze het over hebben ? ''
Maar hij word steeds beter ..en nu vind ik het gewoon een geniale game

hetzelfde had ik met splintercell, 1e level van splintercell IS ook niet kewl, daarna zijn ze pas briljant.. bij halo was eerste level ook briljant
Oud 29-01-2003, 23:05
Rioto
Citaat:
Blizz schreef:
hetzelfde had ik met splintercell, 1e level van splintercell IS ook niet kewl, daarna zijn ze pas briljant.. bij halo was eerste level ook briljant
is halo eigenlijk een groot spel ? ik ben nu door een moeras heen waar je met 10 soldaten loop en dan komen er van die muntant beesten die heel je team verott schopt ..en dan kom je bij een gebouw waar van die vliegtuigjes schieten met lasers..( dat veld daarvoor is VET!!!!!!!!!)
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 02:56
Blizz
Blizz is offline
het is niet heel lang, maar je bent zeker wel lang zoet, op z'n makkelijkst kan je het in een uur of 6/7 uitspelen (als je tussendoor ook nog wat kut )

heroic vind ik de leukste moeilijkheidsgraad, legendary is net te moeilijk imho , heroic is kewl , heroic uitspelen duurt trouwens wel een stuk langer
Reageren

Regels voor berichten