Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik zou een gamecube nemen, maar tis een moeilijke keus hoor, k speel al zolang met nintendo console (begon bij nintendo eindigd ,naja eindigd gaat door met gameboyadvanced en heb alles behalve gameboy pocket er tussen gehad) maargoed die keus is voor jou dus een stuk moeilijker,
Het goede bij de gc is dat je bijna de garantie hebt voor kwalitatief goede spellen met goede gameplay, Nintendo is een goed bedrijf dat al ene tijd meeloopt, er komen ook hele goede spellen voor deze cube aan. De x-box heeft een war volwassener uiterlijk, het is meer een opgepompte ps2, de controler ligt extreem fijn in de hand en ook voor deze console komen hele goede spellen uit, maar ik denk, persoonlijk qua gameplay tog "mindere" spellen dan bij de GC ik zou niet kunnne gamen zonder de echte nintendo games zoals supersmash bros zelde DK mariogames etcmaar daarnaast komen er ook nog eens hele "volwassen" spellen voor de cube uit. tja tis ur choice, beide hebben e goed kantn, tis maar wat je liever hebt
|
Verwijderd
|
x-boxz spellen en gc spellen zijn totaal verschillend..
GC=meer arcade-achtige spellen.. x-box is complexer, en meer pc-achtig alleen moet ik er wel bijzeggen dat er nix mis is met pc spellen... sterker, voor spellen met echte diepgang moet je toch echt bij de pc wezen... neit dat de consoles ze niet hebben maar de pc heeft er meer... en ik-doos slaat een brug tussen de werelden: iets wat de 1 als een + ziet en de pc hater als een -..... ik zeg: fuck de vooroordelen en koop ze beiden als je het geld hebt... persoonlijk denk ik dat je dan helemaal goed zit ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom is de xbox belachelijk groot? Een videorecorder is groter. Je zet 'em toch in de kast, niet midden op de vloer in de huiskamer? Prijsverschil: er zit trouwens een harde schijf in de xbox die de groter ook veroorzaakt. Trouwens zeer handig voor savegames, hoef je niet telkens die memorycards te kopen. Xbox heeft al meer spellen uit en er komen er een heleboel meer boeiende uit. ![]() Enne goeie xbox games: Halo (duh), Dead Or Alive 3, James Bond (agent under fire), Amped, Project Gotham Racing & Jet Set Radio Future. ![]() ![]() Kwordt er een beetje moe van dat al die anti-microsoft gastjes de xbox afkraken terwijl het een verdomd goeie machine is. Owja, binnenkort kan je ook met de xbox online. Tests zijn al uit gevoerd en geslaagd dus dat zal niet lang meer duren. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"ik ga ff een dvd in mijn comp proppen en ff op dit 15/17 " beeldschermpje een film kijken geloof je het zelf.. das gewoon een mooi alternatief voor als je de console op JE EIGEN KAMER zet en nog geen eigen dvd speler hebt... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En aangezien een memorycard even duur is als de remote voor de xbox, vind ik dit dus eigenlijk geen goed argument. Meeste playstations die je nu koopt, hebben dus een memorycard nodig voor de dvd's. Net een nieuwe levering gehad van de PS2 en die draait geen dvd's zonder zo'n card. Pas nog getest op verschillende modellen nadat een klant had geklaagd erover. Succes. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ach...ze hebben beiden hun voor -en nadelen. Ik zou zeggen kijk naar de spellen die je het meest interesseren en koop dan die console...(ik heb de GC nu met Bloody Roar en Wave Race...)
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
*legt kabeltje tussen tv-out van zijn videokaart en zijn tv* *gaat op zijn tv een dvd kijken* ![]() |
![]() |
|
Gamecube ken je in het zwart kopen en dan ziet er zeer chillin uit dus vanaf der buitenkant heel wat vetter dan de Xbox en als je de line up van de Cube bekijkt en die van de Xbox echt wel die van de Cube.
Nintendo heeft wel een beetje de naam gekregen kinderachtig te zijn, maar dat valt heel erg reuze mee. Het is waar dat je op de N64 veel vrolijke spellen had, maar denk eens aan Zelda ![]() AAAAAh wat the heck I'm cubed and I am proud at it. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En de XBOX slaat zijn saves al op de HD op. En btw: de remote is even duur als de memorycard. En ik geef die € 50,- uit aan de remote voor mijn dvd's, en jij geeft die € 50,- uit voor het opslaan van je games. Zo zijn we er toch uit??? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Wat een gezeik allemaal.
Laat mij maar ff. Het maakt niet uit wat het apparaat kan en zo, het gaat erom welke games erop uitkomen en hoe goed ze zijn EN welke je ook echt de moeite waard lijkt. Mijn advies is: Wacht gerust een maandje af. Dan zie je wat er zoal is en kun je beter beslissen |
Advertentie |
|
![]() |
|
Als je gewoon af en toe speelt moet je voor de gamecube gaan...
Ben je een die-Hard gamer moet je gaan voor X-BOX Niet geheel onbelangerijk ![]()
|
specs van xbox en gamecube verschillen, maar ze hebben allebei een paar hele coole features.......en trouwens........voor de prijs waar die dingen nu voor in de winkel liggen kan je ze allebei kopen
als je een dikke pc hebt met een geforce 3.....koop dan maar een gamecube.
||
Citaat:
![]() wat gaat er technisch mis?? ... nog veel ook?? wow... leg uit plz. gamecube + x-box roeleert ![]() ![]()
|
dat over de kinderachtigheid slaat 3x nergens op
dat ligt er aan welk spel je koopt he? op de PS bijv had je heus ook wel kinderachtige spellen hoor (die stomme dans dingen en parapatherapper ofzo ook allemaal blije kleurtjes en geluidjes) misschien heeft nintendo er iets meer, maar wat maakt het uit? gaat uiteindelijk om de gameplay, als het maar leuk is donkere games zijn leuk leuk is niet donkere games GC heeft grootste launch line up ooit en de komende maand komen er nog eens 10 bij ofzo (oa SSBM!! ![]() en als je al een pc hebt die enigzins van deze tijd is moet je geen xbox kopen want ong alle spellen die op de xb uitkomen komen ook uit op de pc (niet gebaseerd op feiten maar leek mij logisch) bij de cube is dat niet |
Advertentie |
|
![]() |
|
|