Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
volgens mij hebben wij op school ook proefwerken van solar zelf, maar je kunt makkelijk een zeven halen door een beetje algemene kennis (dus zonder te leren, opdrachten maken en te weten waar de hoofdstukken over gaan)
|
![]() |
Forum met slechte FAQ's.
Ik vraag iets en mensen geven normaal gesproken antwoord als ze het bezitten. Als ze het niet bezitten en toch reageren zoals: "ANW is best makkelijk", dan ben je gewoon een sp4mm0rt. Maarja, niemand van jullie zal op GOT, IGF of NmQ Forum zitten dus kunnen jullie er ook niks aan doen ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en verder is het een beetje loos omandere fora erbij te gaan halen. Ik denk niet dat het onverstandig is om de tip te geven het zelf te leren dus dat is een vrij logische reactie. Sommige reacties zijn misschien wat dubbel. Kan mischien wel in geknipt worden. Bovendien snap ik niet waarom je niet blij bent dat iedereen je topic upt, als je het zelf zoiu doen wa ie allang gesloten.
||
Citaat:
Cap-so-nes. Op NmQ moet er nog een hoop gebeuren, de FAQ zit nog niet eens in elkaar... Op het Nintendo-forum komt iemand aan met een topic zónder vraagstelling, de launch van NmQ is al 4 × uitgesteld... ![]() En ja, ik ken NmQ. Verder heb je nog nieteens het recht om te zeggen dat hier de F.A.Q. slecht in elkaar zit, aangezien júllie forum al 12 members heeft! Laatst gewijzigd op 03-02-2003 om 16:15. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() (sjit alweer een spamreply ![]()
|
|
|