Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik snap best dat die mensen graag zoveel mogelijk willen lijken op het geslacht dat ze zich voelen en dat dus ook in uiterlijk willen laten zien...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ouch ![]() Oftewel: Bertbart zat er niet ver naast! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het wel cool eigenlijk, en die mannen hebben er lol aan dus laat ze lekker. Soms zie je t echt niet of t nou een man is of een vrouw, kan je toch voor nare verrassingen komen te staan. Kent iemand de Travestietenshow met Robert ten Brink nog? Lachen was dat altijd, sommigen waren echt heeeel fout
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je je als man lekkerder voelt in vrouwenkleren en met make-up op etc. dan vind ik dat dat gewoon moet kunnen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
vin drag queens wel doop, wel melig, transexuelen, tja, fijn dat die mensen geholpen kunnen worden, voor de rest vind ik er niet echt iets van, en travestieten, als mensen die behoefte hebben laat ze vooral hun gang gaan, soms echt moewljik te zien of het nou een vrouw of n man is...
|
![]() |
|
hm ik vind het wel schattig als jongens doen alsof ze meisjes zijn. ik zag dat wel eens op tv. een jongetje van 12 dat gewoon als meisje naar school ging. maar dat overdreven vind ik niet leuk.
niet mooi ieg. maar moeten ze zelf weten he. er is zon leuke film (die ook niet heb gezien) over draqueens. priscilla? hm weet niet meer
|
Nou, ik heb eik best vaak ruzie met drag queens.....die staan altijd in de weg voor de spiegel op het toilet
![]() ![]() ![]() ![]() Donatella ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De make up vind ik nog het ergst... ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar die mensen leggen het er zo dicht op...prima als ze zich laten ombouwen, als ze zich kleden als vrouw oid. maar doe het dan niet zo walgelijk overdreven. dat snap ik gewoon niet. ![]() |
![]() |
|
Ik vind het soms wel koel, maar dan moeten het wel écht mooie travestieten zijn...Dus niet waarvan de beenharen uit hun netkousen priemen of zwemschouders onder een 'elegant' jurkje
![]() Maar ik heb er echt al mooie gezien, bij wie de outfit echt wel kunst is en de make-up extravagant maar mooi. Alleen snap ik niet waarom ze altijd op die plateauzolen moeten lopen, dan voel ik me nog meer een dwerg ![]() En transseksuele operaties (hoewel dat nog helemaal iets anders is) vind ik natuurlijk ook kunnen...je kan toch niet verwachten dat iemand heel z'n/haar leven in een lichaam leeft van een geslacht waartoe hij/haar helemaal niet wil behoren... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Echt geweldig, naar mijn idee zijn het ook hele leuke mensen
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Vette p00p Craig Rogen | 499 | 06-01-2007 15:34 | |
Lifestyle |
dragqueens Verwijderd | 67 | 09-09-2004 07:08 | |
Lifestyle |
Wie is jouw lifestyle held? Kosmopolitian | 189 | 01-07-2004 20:04 | |
Films, TV & Radio |
Meeste saaie/irritante TV-Show/persoonlijkheid Menahem | 38 | 30-10-2002 09:42 | |
Lifestyle |
make-over #JumpDaFuckUp!# | 37 | 02-06-2002 13:38 |