Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2003, 17:31
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Wat vind men ervan?

Jah, ik heb vanmiddag weer 'ns Ricki Lake gekeken.

Ik heb het hier over de type'tjes met kleurige pruiken, nepwimpers, glitterige pakjes enz. Echte dragqueens, dus. Al vraag ik me ook af wat iedereen hier van travestieten / transseksuelen in het algemeen vind.

Ikzelf vind het helemaal geweldig. Soms sta ik er echt versteld van dat sommige mannen gewoon echt zo goed met make-up om kunnen gaan, want dat zie je niet vaak.

Maargoed, jullie mening?

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2003, 17:34
Verwijderd
Ik vind het vreselijk overdreven en irritant, in de meeste gevallen. Het zijn vaak van die walgelijke mensen
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 17:34
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Het feit dat ze bij Ricki Lake zitten, zegt er al wat over
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 17:39
spunky
spunky is offline
Echt gèwèldig!

Ik weet niet waarom, maar ik vind het koele mensen. Moet je helemaal de engelse dragqueens hebben. Iemand 'The Weakest Link' met dragqueens gezien? Ik heb nog nooit zo gelachen, en zelfs Ann Robinson had het niet meer.
Oud 17-02-2003, 17:40
Verwijderd
Ik vind dragqueens echt walgelijk. Ik snap ook niet dat volwassen mannen zich zo kunnen aanstellen. Camp is leuk, maar je moet het niet overdrijven.

En ik weet niet zo goed wat ik van transseksuelen moet vinden. Ik geloof er niet zo in. Je kunt hier in nederland doen wat je wilt, al ben je nu man of vrouw. Mensen kijken er niet van op als je als vrouw voetbalt of als je als man borduurt. Het maakt allemaal niet zo veel uit...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 17:52
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Wat is camp(?) vraag ik me nu af.
Oud 17-02-2003, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Hydraul!C FunK schreef:
camp is een typische homoterm Camp is bijvoorbeeld, hele foute mensen die daardoor heel erg kewl zijn. Voorbeelden van camp is Kylie Minogue, Britney Spears, K3, willeke alberti, Barbara Streisend. Daarom zijn ook veel homo's gek op het songfestival en op musicals. En daarom dragen ook veel homo's roze, glitter en glimmende dingen, omdat het zo lekker fout is... begrijp je?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 17:59
spunky
spunky is offline
Citaat:
bertbart schreef:
En ik weet niet zo goed wat ik van transseksuelen moet vinden. Ik geloof er niet zo in. Je kunt hier in nederland doen wat je wilt, al ben je nu man of vrouw. Mensen kijken er niet van op als je als vrouw voetbalt of als je als man borduurt. Het maakt allemaal niet zo veel uit...
Als je een man bent, en je vrouw voelt (of anders om natuurlijk), is het toch heel logisch dat je er ook als een vrouw uit wil zien? Ik bedoel, als je gaat zitten borduren wordt je niet voor een een vrouw aangezien, dat geef je zelf al aan.

Ik snap best dat die mensen graag zoveel mogelijk willen lijken op het geslacht dat ze zich voelen en dat dus ook in uiterlijk willen laten zien...
Oud 17-02-2003, 18:01
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Citaat:
bertbart schreef:
camp is een typische homoterm Camp is bijvoorbeeld, hele foute mensen die daardoor heel erg kewl zijn. Voorbeelden van camp is Kylie Minogue, Britney Spears, K3, willeke alberti, Barbara Streisend. Daarom zijn ook veel homo's gek op het songfestival en op musicals. En daarom dragen ook veel homo's roze, glitter en glimmende dingen, omdat het zo lekker fout is... begrijp je?
Hmm, oke, tnx.
Oud 17-02-2003, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Hydraul!C FunK schreef:
Volgens mijn stijlwoordenboek (ik weet niet zoveel als bertbart) is Camp: Het aanbidden van slechte smaak. De zichzelf respecterende culturele elite omarmt bijvoorbeeld het altijd verachte genre van de smartlap als het ultieme teken van culturele en artistieke goede smaak. Toppers uit het camp-kamp: Abba, Gert & Hermien en The Carpenters.

Ouch

Oftewel: Bertbart zat er niet ver naast! Eh... helemaal niet naast...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 18:02
Verwijderd
Ik vind het wel cool eigenlijk, en die mannen hebben er lol aan dus laat ze lekker. Soms zie je t echt niet of t nou een man is of een vrouw, kan je toch voor nare verrassingen komen te staan. Kent iemand de Travestietenshow met Robert ten Brink nog? Lachen was dat altijd, sommigen waren echt heeeel fout
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 18:03
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
spunky schreef:
Als je een man bent, en je vrouw voelt (of anders om natuurlijk), is het toch heel logisch dat je er ook als een vrouw uit wil zien? Ik bedoel, als je gaat zitten borduren wordt je niet voor een een vrouw aangezien, dat geef je zelf al aan.

Ik snap best dat die mensen graag zoveel mogelijk willen lijken op het geslacht dat ze zich voelen en dat dus ook in uiterlijk willen laten zien...
Ben ik het helemaal mee eens.
Als je je als man lekkerder voelt in vrouwenkleren en met make-up op etc. dan vind ik dat dat gewoon moet kunnen.

Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 18:04
Shibby
Shibby is offline
volgens mij is het ziek.....
Oud 17-02-2003, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef:
Volgens mijn stijlwoordenboek (ik weet niet zoveel als bertbart) is Camp: Het aanbidden van slechte smaak. De zichzelf respecterende culturele elite omarmt bijvoorbeeld het altijd verachte genre van de smartlap als het ultieme teken van culturele en artistieke goede smaak. Toppers uit het camp-kamp: Abba, Gert & Hermien en The Carpenters.

Ouch

Oftewel: Bertbart zat er niet ver naast! Eh... helemaal niet naast...
ik vind jouw verklaring toch wat beter!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 18:06
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef:
ik vind jouw verklaring toch wat beter!
Ja, maar niet zelfbedacht...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 18:09
Firefly
Firefly is offline
nèt op het randje vind ik helemaal geweldig, eroverheen niet
Oud 17-02-2003, 18:10
spunky
spunky is offline
Citaat:
Shibby schreef:
volgens mij is het ziek.....
En waarom? *vind dat echt onzin*...
Oud 17-02-2003, 18:15
Verwijderd
Donn-E is echt camp!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 18:34
sweet dreams
sweet dreams is offline
Ik vind het helemaal geweldig!
Alleen jammer dat er altijd nog van die mensen zijn die nix gewend zijn en homo's al verschrikkelijk vinden..
Oud 17-02-2003, 19:23
WishfulDreaming
Citaat:
a new nose schreef:
scherp!
weet ik
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 19:25
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
mwah, volk dat bij Ricki lake komt is het uitschot van het amerikaanse volk. Amerikaanse trailertrash. Dragqueens is volgens mij gewoon voor de show, een hobby, het is niet zo dat ze zich perse vrouw voelen en als vrouw willen kleden.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 19:39
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
Ricki Lake is oke, Ricki Lake is camp
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 19:43
Verwijderd
vin drag queens wel doop, wel melig, transexuelen, tja, fijn dat die mensen geholpen kunnen worden, voor de rest vind ik er niet echt iets van, en travestieten, als mensen die behoefte hebben laat ze vooral hun gang gaan, soms echt moewljik te zien of het nou een vrouw of n man is...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 19:49
Avelon
Avelon is offline
hm ik vind het wel schattig als jongens doen alsof ze meisjes zijn. ik zag dat wel eens op tv. een jongetje van 12 dat gewoon als meisje naar school ging. maar dat overdreven vind ik niet leuk.
niet mooi ieg. maar moeten ze zelf weten he.

er is zon leuke film (die ook niet heb gezien) over draqueens. priscilla?
hm weet niet meer
Oud 17-02-2003, 19:59
Verwijderd
Sja. Moeten ze zelf weten. Ik vind het er lelijk uitzien, maar alles zal wel z'n schoonheid hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2003, 20:09
Pan Am
Pan Am is offline
Nou, ik heb eik best vaak ruzie met drag queens.....die staan altijd in de weg voor de spiegel op het toilet Maar er zijn ook best e drag queens. Zaterdag in Red & Blue was er een hele mooie, en die was ook nog best aardig. Maar over het algemeen moet ik niks hebben van ze....zeker niet als ze 2 meter 10 zijn, op neonkleirige plateauzolen lopen en wimpers hebben die langer zijn dan mijn duim. Over het algemeen gaan homo's en drag queens niet echt samen. De meeste van mijn vrienden kunnen ze niet uitstaan.. Ik heb liever vrouwen die echt vrouw zijn, maar op dragqueens lijken, dus, zoals Bart al zei; de campy women:

Donatella Net een drag queen
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 20:14
Adrenaline
Adrenaline is offline
ik vind ze wel grappig
Oud 17-02-2003, 20:40
Verwijderd
ik vind ze geweldig!!!!

echt waar echt hartstikke tof, ik ga ook graag naar rose maandag bij ons op de kermis honderden dragqueens en homo's
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 20:42
Fleur
Fleur is offline
Citaat:
wallflower schreef:

Ikzelf vind het helemaal geweldig. Soms sta ik er echt versteld van dat sommige mannen gewoon echt zo goed met make-up om kunnen gaan, want dat zie je niet vaak.

Maargoed, jullie mening?

Oei, ik vind het zo zwaar overdreven (ja ik snap t, dat is ook precies de bedoeling)
De make up vind ik nog het ergst... ze zullen er best goed mee zijn (als in: ik doe het ze niet na) maar zulke dikke lagen...
Oud 17-02-2003, 20:43
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
ik vind ze geweldig!!!!

echt waar echt hartstikke tof, ik ga ook graag naar rose maandag bij ons op de kermis honderden dragqueens en homo's
Jij zult nooit een echt fag hag worden....je associeert homo's met drag queens....dat nemen we je niet in dank af, meisje....
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 20:52
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
ADHD schreef:
Jij zult nooit een echt fag hag worden....je associeert homo's met drag queens....dat nemen we je niet in dank af, meisje....
ze zegt toch en
niet slash
Oud 17-02-2003, 21:00
Pan Am
Pan Am is offline
OMG, dit is te erg....zo moet het dus niet:

Dit is wel :

Een campy vrouw, en Kelly Patty & Kelly....
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 21:01
Fleur
Fleur is offline
Wist niet wat camp was..dus weer wat geleerd vind het helemaal nix
Oud 17-02-2003, 21:25
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
ADHD schreef:
[

Een campy vrouw, en Kelly Patty & Kelly.... [/B]
Wanneer leert patty nou eens dat ze kleren moet aantrekken die ze wél past *wijst naar openspringend bloesje*
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 21:26
Roxy
Roxy is offline
nah draqqueens vink niet zo heel erg leuk, transseksuelen vink gaver, die zijn nie zo overdreven.. die komen tenminste ook serieus over..
Oud 17-02-2003, 21:26
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Wanneer leert patty nou eens dat ze kleren moet aantrekken die ze wél past *wijst naar openspringend bloesje*
Dat leert ze niet....want Patty is dom
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 21:30
Fleur
Fleur is offline
Citaat:
ADHD schreef:
En dat maakt haar juist zo campy? (*maakt gretig gebruik van haar nieuw aangeleerde woordje*)
Oud 17-02-2003, 21:30
Verwijderd
Citaat:
ADHD schreef:

Donatella Net een drag queen

Donatella =
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 21:47
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
-=[ruelF]=- schreef:
En dat maakt haar juist zo campy? (*maakt gretig gebruik van haar nieuw aangeleerde woordje*)
Ja. Want domme vrouwen moeten nu eenmaal hun lack of intelligence compenseren....En hoe gaat dat? Juist: sletterige kleding
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 22:06
Verwijderd
Citaat:
-=[ruelF]=- schreef:
Oei, ik vind het zo zwaar overdreven (ja ik snap t, dat is ook precies de bedoeling)
De make up vind ik nog het ergst... ze zullen er best goed mee zijn (als in: ik doe het ze niet na) maar zulke dikke lagen...
idd...het lijkt me echt horror als je als man je meer vrouw voelt en je zo gigantisch wordt uitgelachen...

maar die mensen leggen het er zo dicht op...prima als ze zich laten ombouwen, als ze zich kleden als vrouw oid. maar doe het dan niet zo walgelijk overdreven. dat snap ik gewoon niet.

Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 22:27
Fleur
Fleur is offline
transseksuelen zien er volgens mij nog wel redelijk normaal uit maar travestieten..neh ik zie de lol er niet helemaal van in en mooi vind ik t dus al helemaal niet maarja tis iig een extravagante hobby
Oud 17-02-2003, 22:56
Verwijderd
Citaat:
ADHD schreef:
Patty is wel cool... Haar dochter is trouwens echt een Donnatella-type qua drag-queen-maar-toch-vrouw idee Op donderdagavonden nog wel eens te signaleren in Escape Venue (rush)
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 10:03
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik vind het soms wel koel, maar dan moeten het wel écht mooie travestieten zijn...Dus niet waarvan de beenharen uit hun netkousen priemen of zwemschouders onder een 'elegant' jurkje ...

Maar ik heb er echt al mooie gezien, bij wie de outfit echt wel kunst is en de make-up extravagant maar mooi. Alleen snap ik niet waarom ze altijd op die plateauzolen moeten lopen, dan voel ik me nog meer een dwerg

En transseksuele operaties (hoewel dat nog helemaal iets anders is) vind ik natuurlijk ook kunnen...je kan toch niet verwachten dat iemand heel z'n/haar leven in een lichaam leeft van een geslacht waartoe hij/haar helemaal niet wil behoren...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 10:37
Verwijderd
Citaat:
ADHD schreef:
dat maak jij er van, ik zeg dat er op rose maandag dragqueens en homo's komen, als ik ze t zelfde vond zou ik t steeds door elkaar halen, dat doe ik, dus als jij daar moeilijk over wil doen zul je t toch echt bij jezelf moeten zoeken
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 10:58
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
dat maak jij er van, ik zeg dat er op rose maandag dragqueens en homo's komen, als ik ze t zelfde vond zou ik t steeds door elkaar halen, dat doe ik, dus als jij daar moeilijk over wil doen zul je t toch echt bij jezelf moeten zoeken
Mens, I was being sarcastic Alle homo's zijn sarcastisch
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 11:09
Verwijderd
Citaat:
ADHD schreef:
Mens, I was being sarcastic Alle homo's zijn sarcastisch
ok dan
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 12:14
lana
lana is offline
Citaat:
spunky schreef:
Echt gèwèldig!

Ik weet niet waarom, maar ik vind het koele mensen. Moet je helemaal de engelse dragqueens hebben. Iemand 'The Weakest Link' met dragqueens gezien? Ik heb nog nooit zo gelachen, en zelfs Ann Robinson had het niet meer.
"You are so beautiful to me" *hoest*

Echt geweldig, naar mijn idee zijn het ook hele leuke mensen
Oud 18-02-2003, 12:20
Secreet
Secreet is offline
was een koele show heb em gisternacht gezien....ricky lake...

Vind ze echt absoluut geweldig...en dan neit de kelly types maar de echt overdreven travestieten
Oud 18-02-2003, 14:33
WishfulDreaming
Citaat:
Secreet schreef:
was een koele show heb em gisternacht gezien....ricky lake...

Vind ze echt absoluut geweldig...en dan neit de kelly types maar de echt overdreven travestieten
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 14:37
Crimson Death
Crimson Death is offline
DragQueens?. Is dat een naam voor een stel overdreven relnichten in vrouwenkleding?. Nou, ik vind het wel oke dat geestelijk zieken een beetje in het daglicht komen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten