Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2003, 19:55
dark_poetry
dark_poetry is offline
Ik kom hier en wat valt me gelijk op?
dat er duizenden topics over geesten zijn.
ja "geesten"bestaan en je kan ze voelen en soms zien.
en soms merk je het gewoon etc.
en oproepen is gevaarlijk ja.
waarom worden er steeds duizenden topics geopend?
dit is toch wel duidelijk of niet soms?
Advertentie
Oud 26-01-2003, 20:11
sammiej
sammiej is offline
omdat er verschillende onderdelen zijn en mensen er meer van willen weten of zich iets afvragen.....

(ben trouwens gek dat ik hierop reageer....)
Oud 26-01-2003, 20:41
dark_poetry
dark_poetry is offline
hoezo gek?
Oud 26-01-2003, 22:11
AngelLena
AngelLena is offline
Sommige mensen komen niet zo vaak op dit gedeelte van het forum dan jij en ik. Dus die krijgen veel minder mee, dus weten zij veel dat er duizenden topics over datzelfde onderwerp bestaan?

Zij hebben dan iets meegemaakt en willen daar info over. Daar is dit forum voor. Dus wat houd ze tegen hun vraag niet te stellen? Toen jij nog weinig tot geen ervaring met geesten had, heb jij daar ook vast iets over opgezocht of over gevraagd aan iemand met meer ervaring. Jij zou het dan toch niet leuk vinden als je afgescheept werd met een dom antwoord als: da's nou al de zoveelste keer, kijk daar en daar maar eens?

Dit forum is ervoor om mensen te helpen bij hun ervaringen en antwoord (serieus) te geven op hun vragen. Als die dan toevallig vaak over geesten gaan, nou en, als je er ziek van wordt, reageer je er toch niet op? Sommige mensen mogen juist graag hun ervaringen met meerdere mensen delen, zoals ik.

Hoop dat je het begrijpt.
Oud 27-01-2003, 07:38
barkrukkie
barkrukkie is offline
Ik ben het eens met AngelLena, maar af en toe een 'afzeik-reply' is ook wel op zijn plaats. Soms gaan mensen té snel denken aan geesten.
Oud 31-01-2003, 10:14
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
barkrukkie schreef:
Ik ben het eens met AngelLena, maar af en toe een 'afzeik-reply' is ook wel op zijn plaats. Soms gaan mensen té snel denken aan geesten.
Heb jij daar persoonlijk last van dan? Laat ze dat toch lekker snel denken. Ze komen er vanzelf snel genoeg achter dat die gedachte nergens op slaat, of iig waarschijnlijk nergens op slaat. Moet je daarom meteen lopen afzeiken? Je kan ook normaal vertellen dat het er niks mee te maken heeft.
Oud 31-01-2003, 10:41
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
AngelLena schreef:
Heb jij daar persoonlijk last van dan? Laat ze dat toch lekker snel denken. Ze komen er vanzelf snel genoeg achter dat die gedachte nergens op slaat, of iig waarschijnlijk nergens op slaat. Moet je daarom meteen lopen afzeiken? Je kan ook normaal vertellen dat het er niks mee te maken heeft.
ja oke, je kan het ook normaal zeggen, maar dat bereikt ze meestal niet, op een 'niet-normale' manier (zoals jij het noemt) bereik je ze wel. Daardoor komen ze er iig sneller achter dat nergens op slaat.
Ik heb heb daar persoonlijk wel last van ja, aangezien dit forum daardoor redelijk verkloot wordt af en toe.
maar dat is natuurlijk imho
Oud 31-01-2003, 11:38
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Ik ga voor een groot griezel topic,

Regels voor berichten