![]() |
|
Hallo mensjes,
Ook mijn discman is overleden (er heerst zeker iets? ![]() Nu kwam ik op MP3Shopper.nl (met dank aan BendeBen ![]() URL: http://www.mp3shopper.nl/php/product...&productID=304 Ook ben ik niet zo'n internet-koper, dus als iemand toevallig weet bij welke winkel ik er eventueel eentje zou kunnen halen, heel graag! Vast bedankt! Joost Laatst gewijzigd op 26-01-2003 om 15:29. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Napa is nou niet bepaald een merk waar veel mensen over te spreken zijn. Ik zou zelf een kijkje nemen bij www.mp3cdspeler.nl
iRiver iMP150 Zilver prijs: € 138,- ![]() Dioneer DCP 400 prijs: € 159,- ![]() zijn wel iets duurder maar duidelijk meer waar voor je geld |
![]() |
||||
Weer bedankt voor alle reacties!!
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb er ook 1, geen idee wat voor merk het is, echt goed ding is het niet, batterijen zijn na 2 uur spelen al leeg, en als ik er nog 1 koop in de toekomst is dat toch wel een belangrijk iets om naar te kijken. Je moet de aangegeven tijd altijd met een enorme korrel zout nemen, er stond bij mij 15 uur op, was dus 2 uur, om maar even aan te geven wat het echt is
![]() |
![]() |
|
![]() RioVolt SP 250; de topper uit de serie van Riovolt. Mijn broer heeft 'm ook, geweldig ding, rond 250 euro. Absoluut een aanrader.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() @WelcomeHome - 250 Euro is toch een beetje buiten m'n budget vrees ik... Kan 'ie nog zo goed zijn, het is wel ruim 550 gulden! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oké, een kleine review.
Ik kreeg 'm vanmiddag binnen, hij was netjes verpakt. Natuurlijk meteen meegeleverde batterijen erin en een cd-rw (waar ik vantevoren al 12 audio cd's op had gebrand) erin. Erg goed geluid (op de iRiver-dopjes), vooral de heldere bas ben ik erg over te spreken. Zoals iRiver al zegt is het navigatiesysteem erg intuitief gemaakt, en dat is heel prettig (in de zin van: ook nummers/playlists selecteren met alleen de afstandsbediening). LCD-schermpje geeft alles duidelijk weer, en ik ben ook blij dat hij op lagere volumes (ik vrees voor gehoorbeschadiging) een mooi geluid geeft. Een minpuntje: bij de cd-rw duurde het wel lang (zo'n 15 sec.) voordat hij in het begin was geladen. Maar misschien komt dat omdat ik de multi-sessie nog niet had gesloten. Bij audio-cd's en cd-r's duurt dit laden maar 1 of 2 sec, en van tikken heb ik geen last. Shockproof heb ik nog niet echt kunnen testen, maar tijdens het door mijn huis lopen/rennen had ik nergens last van. Je kan de 'extra' ESP uitzetten om energie te sparen, en dat had ik ook gedaan. Ik ben er dus erg positief over, benieuwd wat de langere termijn mij zal brengen. |
![]() |
|
hmz.. ja idd, de i river slim X is iig de beste mp3 cd speler die ik ooit in me bezit heb gehad, en dat zijn er al een hoop geweest , buiten om dat hij ver uit de beste pretaties heeft en de meest mooie afstands bediening, ziet hij er ook nog 325235 keer beter uit als zijn concurenten
|
![]() |
|
ik heb echt de eerste van de eerste denk ik
![]() kep een lennoxx of lennox ofzo ![]() ![]() ![]() ![]() maar als ik dat lees op tweakers enzo zou ik ook de iriver kopen, ALS ik een mp3cd ding zou kopen, ik zou veel liever eentje met een flash kaart kopen, gewone mp3 speler dus ![]()
||
Ja oke, hij's wel kleiner inderdaad, maar ik vind het erg prettig dat ik dan nog steeds audio-cd's af kan spelen! Ik ben te lui om alle cd's naar mp3 om te zetten namelijk.....
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- vooruitbetaald, onder rembours is 5 euro extra - 7 dagen niet goed geld terug, en op hun site staat minimaal 1 of 2 jaar garantie. btw als je hem terugstuurt voor reparatie o.i.d. zijn de verzendksoten voor jouw rekening. ohja, vandaag meegenomen naar school, ook op de fiets geen last van overslaan, ook zonder extra anti-shock ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Audio/Video dafelix | 500 | 11-07-2005 19:19 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v? #98762 Sjoerd | 500 | 23-03-2005 15:42 | |
Lifestyle |
SKATERS opgelet! Botervlieger | 20 | 28-09-2004 14:14 | |
Software & Hardware |
[Installeren]Met CD-Rom maar éénmalig installeren Miles | 26 | 28-07-2004 19:44 | |
Software & Hardware |
[Minidisc/mp3-spers] MD vs. mp3 GeritoDM | 17 | 14-03-2004 23:22 | |
Verhalen & Gedichten |
(Is dit een leuk idee als ik het beter uitwerk?) [Verhaal] 'Zomaar.' Rhinus | 5 | 01-08-2002 11:43 |