Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2004, 19:31
Miles
Miles is offline
Ik heb vandaag een Philips mp3 speler aangeschaft en daarvoor moest ik via een CD-Rom een progamma installeren (Digital Media Manager), dat mislukte door een onbekende reden (ik dubbelklikte op het Bureaublad icoontje, maar de computer kon dit progamma niet vinden. (Het eindigde op .jar)). Nu had ik het progamma gedeïnstalleerd en de CD-Rom er weer ingedaan. Ik drukte op 'volgende' waardoor bij de vorige keer het progamma geïnstalleerd werd maar nu gebeurde er niets. Nu heb ik dus geen progamma om mijn mp3's op mijn mp3speler te zetten.

Wat nu?
Oud 27-07-2004, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Miles schreef op 27-07-2004 @ 20:31 :
Ik heb vandaag een Philips mp3 speler aangeschaft en daarvoor moest ik via een CD-Rom een progamma installeren (Digital Media Manager), dat mislukte door een onbekende reden (ik dubbelklikte op het Bureaublad icoontje, maar de computer kon dit progamma niet vinden. (Het eindigde op .jar)). Nu had ik het progamma gedeïnstalleerd en de CD-Rom er weer ingedaan. Ik drukte op 'volgende' waardoor bij de vorige keer het progamma geïnstalleerd werd maar nu gebeurde er niets. Nu heb ik dus geen progamma om mijn mp3's op mijn mp3speler te zetten.

Wat nu?
Kun je niet gewoon je mp3 speler inpluggen, dan de gekozen liedjes kopieren naar de mp3 speler. (deze computer, daar staat ie dan ergens onder)
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 20:36
Miles
Miles is offline
Citaat:
36-Crazyfists schreef op 27-07-2004 @ 21:12 :
Kun je niet gewoon je mp3 speler inpluggen, dan de gekozen liedjes kopieren naar de mp3 speler. (deze computer, daar staat ie dan ergens onder)
In de handleiding staat:
Citaat:
DMM bevat alle noodzakelijke softwarecomponenten voor het goed laten functioneren van de hdd. Deze software zorgt voor:

•Het overzetten van uw MP3- of WMA-bestanden op de hdd, zodat u ze vanaf het apparaat kunt afspelen.
•Locaties en links naar ondersteuning voor DMM en upgrades van firmware.
Oud 27-07-2004, 20:51
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
Miles schreef op 27-07-2004 @ 21:36 :
In de handleiding staat:
Wilt niet zeggen dat dat ook alleen maar zo werkt.
Oud 27-07-2004, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Sentingua schreef op 27-07-2004 @ 21:51 :
Wilt niet zeggen dat dat ook alleen maar zo werkt.
Inderdaad, en er staat niet dat je het alleen met dat programma kan doen. Probeer het nou maar hoe ik het gezegd hebt, dat werkt meestal wel.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 21:02
Miles
Miles is offline
Citaat:
36-Crazyfists schreef op 27-07-2004 @ 21:52 :
Inderdaad, en er staat niet dat je het alleen met dat programma kan doen. Probeer het nou maar hoe ik het gezegd hebt, dat werkt meestal wel.
Oké.
Oud 27-07-2004, 21:04
Miles
Miles is offline
Uhm, ik zie nu voor het eerst dat de G:\ map er staat. Moet ik daar alles heen slepen?
Oud 27-07-2004, 21:05
M@rco
M@rco is offline
Precies
Oud 27-07-2004, 21:17
Miles
Miles is offline
Ik selecteer de muziek, ik druk op kopieren naar G:/, staat er kan [voorbeeld:]artiest - titel niet vinden. En dat gebeurt bij elk liedje wat ik wil kopieren. Ik heb Kazaa Lite [geen commentaar] en in Kazaa Lite K++ -> My Kazaa Lite K++ -> My Media -> Audio heten de liedjes anders dan in My Shared Folder. Ligt 't daar aan?

Oud 27-07-2004, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Miles schreef op 27-07-2004 @ 22:17 :
Ik selecteer de muziek, ik druk op kopieren naar G:/, staat er kan [voorbeeld:]artiest - titel niet vinden. En dat gebeurt bij elk liedje wat ik wil kopieren. Ik heb Kazaa Lite [geen commentaar] en in Kazaa Lite K++ -> My Kazaa Lite K++ -> My Media -> Audio heten de liedjes anders dan in My Shared Folder. Ligt 't daar aan?

Gewoon Control-C op de liedjes die je wil. Dan ga je handmatig weer naar die G: en dan doe je Control-V. Maybe.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 21:30
Miles
Miles is offline
Citaat:
Kan AC/DC - TNT niet kopieren. Kan het opgegeven bestand niet vinden.

Controleer of het pad en de bestandsnaam juist zijn opgegeven.
Oud 27-07-2004, 21:50
SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
Miles schreef op 27-07-2004 @ 22:30 :
kan je een bestand uit je mijn documenten naar je mp3speler slepen, gewoon een word bestand ofzo

Dus dan bestand.doc > rechtermuisknop > kopieren > naar de G schijf > in de schijf gaan > rechtermuisknop plakken
Oud 27-07-2004, 21:56
reuffneck32
reuffneck32 is offline
het werkt niet
ik heb het ook al geprobeert met dezelfde speler
bespaar je de moeite...(of bij jou moet het spontaan wel werken)
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 22:04
Miles
Miles is offline
Citaat:
reuffneck32 schreef op 27-07-2004 @ 22:56 :
het werkt niet
ik heb het ook al geprobeert met dezelfde speler
bespaar je de moeite...(of bij jou moet het spontaan wel werken)
Nee dat doet-ie niet.
Oud 27-07-2004, 22:31
Miles
Miles is offline
Shit, overmorgen gaan we op vakantie en dan wil ik die mp3 speler mét liedjes wel mee hebben.
Oud 27-07-2004, 22:45
MacArt
MacArt is offline
ik zou even op de philips site kijken.. mischien staat daar iets over je instalatie probleem?

Maar ik zie niet waarom je de software niet kan instaleren, geeft ie ook aan dat het niet mag of doet ie het gewoon niet?
In het laatste geval zou ik gewoon terug naar de winkel (als de philips site geen oplossing biedt) en anders of contact opnemen met philips of ook terug ermee.
Als het zo'n 128mb dingtje is, zou ik kijken of ie te ruilen is voor iets van een vaag merk als medion oid, lekker goedkoop, zo goedkoop dat ze er geen kut beveilinggn in hebben geztopt enzo.. werk gewoon als wisselbare schijf in windows en je kan je liedjes erop zetten.
Oud 27-07-2004, 22:52
Miles
Miles is offline
Citaat:
MacArt schreef op 27-07-2004 @ 23:45 :
ik zou even op de philips site kijken.. mischien staat daar iets over je instalatie probleem?

Maar ik zie niet waarom je de software niet kan instaleren, geeft ie ook aan dat het niet mag of doet ie het gewoon niet?
In het laatste geval zou ik gewoon terug naar de winkel (als de philips site geen oplossing biedt) en anders of contact opnemen met philips of ook terug ermee.
Als het zo'n 128mb dingtje is, zou ik kijken of ie te ruilen is voor iets van een vaag merk als medion oid, lekker goedkoop, zo goedkoop dat ze er geen kut beveilinggn in hebben geztopt enzo.. werk gewoon als wisselbare schijf in windows en je kan je liedjes erop zetten.
Hij doet het gewoon niet en op de site van Philips stond dat dat probleem nog niet aan de orde is geweest en daarom hebben ze geen oplossing.
Hij heeft trouwens 1 GB.
Oud 27-07-2004, 23:01
Rieno
Rieno is offline
tja...philips hè
kun je het programma niet deïnstalleren en dan weer opnieuw erop zetten? of praat ik nu wartaal?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 23:01
MacArt
MacArt is offline
vreemd hoor, dan zou ik misschien maar gewoon terug gaan naar de winkel en zeggen dat ie het niet doet. Dat ie het de eerste keer half deed is niet heel erg relevant dan. Aangezien ze er toch geen verstand van zullen hebben. Brengt ze hooguit in verwarring denk ik
Oud 28-07-2004, 09:55
Miles
Miles is offline
Hmmm. Ik had de USB kabel weer in de PC en mp3speler gestoken, de G:\ map verschijnt. Ik open de map _system, vervolgens open ik Media, daarna Audio en wat vind ik daar?! 40 mp3 files met hardcore, trance en pop! Hoe kan dit in hemelsnaam?! Ik luister daar niet eens naar en ik ken ook niemand die van deze PC gebruik gemaakt heeft die van deze muziek houdt! Hoe kan dit?
Oud 28-07-2004, 10:06
freyk
freyk is offline
Citaat:
Miles schreef op 28-07-2004 @ 10:55 :
40 mp3 files met hardcore, trance en pop! Hoe kan dit in hemelsnaam?! Ik luister daar niet eens naar en ik ken ook niemand die van deze PC gebruik gemaakt heeft die van deze muziek houdt! Hoe kan dit?
Kan twee redenen zijn:
  1. Philips heeft er een paar demo's erop gezet.
    (is normaal dat dit gebeurt)
  2. Het is een "tweede handse" mp3
    (iemand heeft voor jou dezelfde mp3 speler gekocht maar is er terug naar de winkel gegaan)
Oud 28-07-2004, 10:09
inferno3000
inferno3000 is offline
Welk model is de mp3-speler btw? Dat zoekt wat handiger...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2004, 10:10
Miles
Miles is offline
Citaat:
freyk schreef op 28-07-2004 @ 11:06 :
Kan twee redenen zijn:
  1. Philips heeft er een paar demo's erop gezet.
    (is normaal dat dit gebeurt)
  2. Het is een "tweede handse" mp3
    (iemand heeft voor jou dezelfde mp3 speler gekocht maar is er terug naar de winkel gegaan)
Hmmm, twee zoú een optie kunnen zijn.
Oud 28-07-2004, 10:10
Miles
Miles is offline
Citaat:
inferno3000 schreef op 28-07-2004 @ 11:09 :
Welk model is de mp3-speler btw? Dat zoekt wat handiger...
Philips hdd060
Oud 28-07-2004, 10:26
Miles
Miles is offline
Yes, ik ben nu opnieuw de software aan 't installeren!Maar nu is er een probleem. Vorige keer kon de computer het progamma niet vinden toen ik dubbelklikte op 't bureaublad-icoontje. Moet ik de uitgang .jar misschien veranderen in iets anders?
Oud 28-07-2004, 16:20
SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
Miles schreef op 28-07-2004 @ 10:55 :
Hmmm. Ik had de USB kabel weer in de PC en mp3speler gestoken, de G:\ map verschijnt. Ik open de map _system, vervolgens open ik Media, daarna Audio en wat vind ik daar?! 40 mp3 files met hardcore, trance en pop! Hoe kan dit in hemelsnaam?! Ik luister daar niet eens naar en ik ken ook niemand die van deze PC gebruik gemaakt heeft die van deze muziek houdt! Hoe kan dit?
heb ik ook gehad, bleek dat ik een een mp3speler had gekregen di terug was gebracht en vervolgens gewoon weer in de verkoop was gegooit terwijl die gewoon kaput was.
Oud 28-07-2004, 19:44
Miles
Miles is offline
Citaat:
SubbehQ schreef op 28-07-2004 @ 17:20 :
heb ik ook gehad, bleek dat ik een een mp3speler had gekregen di terug was gebracht en vervolgens gewoon weer in de verkoop was gegooit terwijl die gewoon kaput was.

Dat bedrijf deed iets heel erg erig.
Reageren

Regels voor berichten