Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2003, 16:32
Isa
Isa is offline
Iemand gezien, die documantaire gisteren? ik wil graag van jullie weten wat jullie ervan vinden dat hij met kinderen slaapt. (nee niet seksueel misbruikt,gewoon slaapt) dat zegt hij zelf, dat kinderen soms vbragen of ze bij hem mogen slapen en dat hij dat dan gewoon toestaat. ik vind het niet zo erg. de tabloids vinden het vreselijk en walgelijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2003, 16:46
Evito
Evito is offline
Ik denk dat hij oprecht is als hij zegt dat hij geen seks met ze heeft. Ik geloof hem. Volgens mij is hij goed bezig. Een beetje doorgedraaid, maar wel liefdevol.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 17:13
Martian
Martian is offline
ik zie het probleem ook niet echt eigenlijk, toen ik klein was klom ik ook wel eens bij mn ouders in bed.....

Die tabloid-lui hebben een jeugdtrauma omdat dat nooit mocht ofzo :/
Oud 05-02-2003, 17:14
drea
drea is offline
Ik heb het gezien... Ik weet eerlijkgezegd niet echt wat ik ervan moet vinden. Ik denk niet dat hij seks met ze heeft, want die kinderen zijn ook niet achterlijk. Ik vind het wel raar dat hij zulke neigingen heeft. Maar aan de andere kant dat begrijp ik dat wel, want die arme man heeft nooit een normale jeugd gehad en heeft dus veel in te halen.

Wat ik weer niet snap is hoe de relatie tussen Prince en Paris en hun moeder werkt, kom op nou, waarom wil je als moeder niet bij je kinderen zijn? En zou je het als moeder normaal vinden dat je kinderen ervan overtuigd zijn dat ze geen moeder hebben?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 17:20
Just Johan
Just Johan is offline
Ik dacht eerst eigenlijk dat Michael Jackson een rare pedofiel was, maar na die documentaire dus niet meer. Volgens mij was ie heel oprecht toen ie dat over dat slapen met kinderen vertelde, alleen geloof ik niet dat ie maar 2 operaties heeft gehad, maar dat maakt ook niet uit verder; z'n hart zit op de goeie plek. Go Michael!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 17:29
CraigDavid
CraigDavid is offline
zijn dat nou zijn kinderen?
mikey is toch zwart en zijn vrouw ook en volgens mij is die ziekte niet overdraaglijk.
hoe kan hij dan een blanke kind met blond haar hebben?
Oud 05-02-2003, 17:30
Evito
Evito is offline
Ja, dat zei ik vanmiddag tegen mijn moeder. Die kinderen zijn totaal blond en blank,
hij heeft nog steeds datzelfde zwarte DNA, en die moeder zou ook zwart zijn? Toe nou zeg!!!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 17:31
drea
drea is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:
zijn dat nou zijn kinderen?
mikey is toch zwart en zijn vrouw ook en volgens mij is die ziekte niet overdraaglijk.
hoe kan hij dan een blanke kind met blond haar hebben?
Ja ik zat ook al te kijken! T is echt een beetje vreemd dat een (voormalige) neger een blanke kind heeft. Volgens mij kan dat ook niet als de moeder superwit en hoogblond is.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 17:32
Elisaaa
Elisaaa is offline
tsja...
Ik vond hem overigens best overtuigend en eerlijk overkomen in dat interview, BEHALVE dat stuk over zijn neus. Toen ze vroegen hoe vaak hij plastische chirurgie had laten doen. Nou, echt niet alleen zijn neus hoor....
Verder lijkt hij me eik best wel een aardige vent...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 20:18
Boogie
Boogie is offline
Achja, wat zegt zo'n documentaire nou over zijn werkelijke leven?!
Oud 05-02-2003, 20:45
Gatara
Gatara is offline
Wat ik wel vreemd vond is dat zijn laatste "zoontje" (dat hij zo uit het raam liet bungelen) blank was.

Daar zou ik wel een verklaring voor willen zien.....
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 20:54
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Wat ik wel vreemd vond is dat zijn laatste "zoontje" (dat hij zo uit het raam liet bungelen) blank was.

Daar zou ik wel een verklaring voor willen zien.....
Hij had zijn zaad toch bij een draagmoeder geplaatst? Die moeder heeft hij blijkbaar nooit gezien.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 20:56
Thomas
Thomas is offline
Achja, moet toegeven dat het tikkeltje vreemd is. Maar als hij het echt goed bedoeld en met alle liefde zoals hij dat zelf zegt dan moet het toch kunnen. Ze slapen enkel op dezelfde kamer maar niet bij elkaar in bed.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 21:11
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Wawl schreef:
Hij had zijn zaad toch bij een draagmoeder geplaatst? Die moeder heeft hij blijkbaar nooit gezien.
Hm,.. ok,.. maar een zwarte met een witte is toch meestal half-zwart

Uitzonderingen bestaan er inderdaad (in het nieuws was er ooit eens een geval waarvan 1 ouder wit en de ander zwart was en ze kregen een tweeling waarvan de 1 wit was en de ander zwart )
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 21:14
autodropje
autodropje is offline
dat van die kinderen, weet ik niet wat ik moet geloven, maar heb verder wel het idee dat die man helemaal geschift is. De manier waarop hij leeft en hoe hij met zijn kinderen omgaat. Ik vind het echt niet normaal.
Oud 05-02-2003, 21:58
dystopia
dystopia is offline
Bij je ouders/verzorgers in bed is toch net ff anders dan bij een onbekende, hoewel het hier niet om een onbekende gaat en daarom kan ik wel begrijpen dat een kind graag bij een popster wil zijn.

Zolang hij (of iemand anders, want dat doet er eigelijk niet toe wie het is) niet dingen doet die volgens de wet fout zijn heb ik er niks tegen. Als hij zegt dat niet te doen, zie ik niet in waarom ik er iets tegen zou moeten hebben. Wanneer er wel vermoedens zijn, mogen die pas een oordeel vellen wanneer er een objectief onderzoek, gevolgd door een uitspraak over geweest is.

Waarom wordt dit eigelijk zo ontzettend opgeblazen? Kijk die gast op z'n muziek aan ofzo (imo: bagger! ). Als ie verder iets doet dat volgens de wet niet kan en hij wordt daarvoor veroordeeld dan is dat nou eenmaal zo, zo niet, dan niet en gelukkig maar.
Oud 06-02-2003, 09:29
annemiekk
annemiekk is offline
Ik vind het echt heel erg zielig dat die kinderen in zo'n wereld moeten opgroeien. Je zag gewoon dat Micheal Jackson manisch is, en niet een beetje. Hij wil inderdaad niemand vermoorden denk ik, en hij doet die kinderen niet expres kwaad. Maar ik denk dat zijn kinderen er wel heel erg onder lijden. Manische depressiviteit zit in een persoon, en als je opgroeit zoals hij is opgegroeid, wie zou daar niet gek van worden. Maar dat is geen excuus, ik snap niet dat social services niet bovenop hem zitten, om te controleren of ie niet doordraait, of om te kijken of ie el geschikt is om die kinderen op te voeden.
Natuurlijk is het ook heel zielig voor hem zelf, als kind mishandelt, nooit mensen die je als een mens behandelen maar altijd gillen en schreeuwen en duwen als je ergens bent. Zijn vader heeft ook nog voor hem beslist dat hij beroemd zou worden, dus je kan ook niet zeggen dat hij hier zelf voor heeft gekozen...
Oud 06-02-2003, 12:10
dystopia
dystopia is offline
Wat wil je er tegen doen dan? Hij doet niks fout volgens de wet, toch?
Oud 06-02-2003, 12:50
Isa
Isa is offline
iddd. dit is geen kindermishandeling. het is niet Michael die zijn kinderen mishandelt, dat komt door de paparazzi. dat krijg je als je het kind bent van een beroemdheid.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 14:15
Verwijderd
Ik geloof niet dat Michael het fout bedoeld. Hij wil meer liefde in de wereld te brengen en doet dat op een iet wat kinderlijke manier. Eigenlijk is hij zelf nog een beetje kind. Hij houdt ook partijtjes met en voor kinderen en gaat volgens mij veel met ze om. Zo lang hij geen misbruik maakt van zijn positie/rol als kindervriend is er volgens mij niets aan de hand. Eerst dacht ik dat het een soort kruising was: een soort homofiele pedofiele hetero zeg maar. Maar nu heb ik zo iets van: ach, hij is gewoon een beetje strange maar verder best een 'goede' kerel. Beetje vreemd maar wel lekker zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 15:38
prulleke
prulleke is offline
Ik heb het ook gezien ja, maar wat me van jullie opvalt is dat zijn gedrag wordt goed gepraat door zijn jeugd. Omdat hij een klote jeugd heeft gehad, is het logisch dat hij met kinderen slaapt? Ik heb niks tegen Michael Jackson, geloof ook niet dat hij zijn kinderen misbruikt of wat dan ook, maar er is beslist iets mis met hem. Ook al komt dit door zijn jeugd, acties als hoe hij zijn kind de fles gaf en het feit dat hij kinderen wil maar weet dat ze nooit een normaal leven zullen hebben lijkt me nog steeds niet helemaal ok.
Oud 06-02-2003, 16:45
Verwijderd
ik vinut wel matig dat iedereen dan gelijk gaat dattie pedo enzo en pervers is enzo maar hij trekt zich daar blijkbaar niks van aan want hij gaat gewooon door en die kinderen vinden het waarschijnlijk niet erg want als er iets gebeurd was hadden ze niet meer blijven slapen. kvinut ook aardig dattie zijn bed opoffert voor hen en dat hij op de grond slaapt
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 17:14
MissGreeny
MissGreeny is offline
Ik weet zeker dat Michael Jackson een goede man is!
Hij heeft goede bedoelingen, en is absoluut geen pedofiel.
Kijk hij is idd beetje wacko. Maar daar is een logische verklaring voor. Hij is van kleins af aan mishandeld door zijn vader. Zijn vader heeft hem alleen maar getreiterd, naar beneden gehaald. Dat verklaart zijn operaties.
Dat hij zijn kinderen maskers op doet, vind ik ook heel logisch. Hij is van kinds af aan door de pers gevolgd, in meestal negatieve zin. Dus hij wilt alleen maar zijn kinderen beschermen. En sja hoe hij zijn kinderen nou heeft gekregen..Hij heeft er vast geld voor betaald. Maar zoals hij zelf al zei, het waren gewoon draagmoeders, dat gebeurt dagelijks, maar omdat het MJ is, is het verkeerd. Beetje krom, niet waar?
Verder over die Gavin (was dat zn naam ). Kijk Michael leeft in een soort van fantasie wereld. In zijn eigen wereld. Hij wilt alle kinderen liefde geven. En dan niet op seksuele manier, nee, gewoon liefde. Hij wilt ze happy maken, niet zo'n jeugd zoals hij heeft meegemaakt. En sja ik vind het helemaal niet raar dat kinderen in zijn kamer willen slapen. Dat zou ik zelf ook willen, is toch interessant? Gewoon het idee met MJ in 1 kamer slapen .
Anywayz om er maar een eind aan te breien. MJ is een goede man, met goede bedoelingen. Hij is beetje wacko, maar wat wil je met zo'n jeugd!
Oud 06-02-2003, 17:16
Verwijderd
Ja ik vinut wel matug datie dan dierekct alsz maatug wortdt guzien hooor.. Irietantd taaaltjuh joh. ( Ik ging in op iemand )

Maar natuurlijk is het niet normaal dat meneer Jackson het slapen met kinderen, zijn kinderlijke overkomen, zijn voorliefde voor kinderspelletjes (partijtjes, ballonnen, in bomen klimmen), enz. als doodnormaal beschouwt. Ik denk echter niet dat er veel kwaads in hem zit omtrent dit feit. Zo wel: dan komt dat vast wel uit en moet meneer Jackson stevig aangepakt worden.

Laatst gewijzigd op 06-02-2003 om 17:18.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Penishapper schreef:
Ik weet zeker dat Michael Jackson een goede man is!
Hij heeft goede bedoelingen, en is absoluut geen pedofiel.
Kijk hij is idd beetje wacko. Maar daar is een logische verklaring voor. Hij is van kleins af aan mishandeld door zijn vader. Zijn vader heeft hem alleen maar getreiterd, naar beneden gehaald. Dat verklaart zijn operaties.
Dat hij zijn kinderen maskers op doet, vind ik ook heel logisch. Hij is van kinds af aan door de pers gevolgd, in meestal negatieve zin. Dus hij wilt alleen maar zijn kinderen beschermen. En sja hoe hij zijn kinderen nou heeft gekregen..Hij heeft er vast geld voor betaald. Maar zoals hij zelf al zei, het waren gewoon draagmoeders, dat gebeurt dagelijks, maar omdat het MJ is, is het verkeerd. Beetje krom, niet waar?
Verder over die Gavin (was dat zn naam ). Kijk Michael leeft in een soort van fantasie wereld. In zijn eigen wereld. Hij wilt alle kinderen liefde geven. En dan niet op seksuele manier, nee, gewoon liefde. Hij wilt ze happy maken, niet zo'n jeugd zoals hij heeft meegemaakt. En sja ik vind het helemaal niet raar dat kinderen in zijn kamer willen slapen. Dat zou ik zelf ook willen, is toch interessant? Gewoon het idee met MJ in 1 kamer slapen .
Anywayz om er maar een eind aan te breien. MJ is een goede man, met goede bedoelingen. Hij is beetje wacko, maar wat wil je met zo'n jeugd!
Met je eens. Of hij alleen maar goed is weet ik niet, daar ken ik hem niet goed genoeg voor.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2003, 10:05
Verwijderd
Ehmmm ik vind MJ opzich niet zo heel erg geloofwaardig overkomen. Als iemand die er zo uitziet als hij durft te beweren dat hij 'hoogstens twee' plastisch chirurgische operaties heeft ondergaan dann..

Nou goed.. óf hij kan errrrg leuk liegen óf (maybe nog wel erger) hij gelooft EGT wat hij zegt...

xxPlu
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 17:27
Isa
Isa is offline
Offtopic: Weet iemand wat er in het eerste half uur van de documantaire is gebeurd? Dat heb ik gemist.

Ik denk zelf dat Michael gewoon zo weinig liefde heeft gekregen, vroeger, dat hij zich nu als kind gedraagt en andere kinderen blij wilt maken. Waarom zou je moeten opgroeien als je zo rijk bent dat je 20 peperdure dingen koopt in een warenhuis?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 17:38
Ciskaatje
Ciskaatje is offline
Volgens mij heeft hij helemaal niet in de gaten dat het niet gebruikelijk is om kinderen in je bed te laten slapen
zoals ik hem hoorde vertellen, over dat hij op zoveel slaapzakken op de grond was gaan slapen ofzo, dan heb ik echt iets van "ja, zo zouden kinderen bv ook wel kunnen doen"
dus ja, hij bedoelt het goed en ziet het kwade er niet van in (zo kwam het op mij over dan)
hij gedraagt zichzelf volgens mij, op zo'n moment, juist als een kind

dat met zijn kinderen en dat zij de hele tijd maskertjes opmoeten enzo, dat vind ik toch wel te ver gaan hoor
en zoals in die dierentuin, echt zielig
en dan zegt hij dat ze een redelijk normaal leven hebben
maarja zoals in de dierentuin, al die pers, dat kan je niet goed tegenhouden (maar als het er zoveel zouden zijn zou je wel weg kunnen gaan) maar de hele tijd die maskertjes dat vond ik wel echt te ver..
Oud 07-02-2003, 17:40
Ciskaatje
Ciskaatje is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
Offtopic: Weet iemand wat er in het eerste half uur van de documantaire is gebeurd? Dat heb ik gemist.
toen waren ze zijn huis gaan bekijken
en een bepaalde boom waar hij graag in klimt enzo
het deel wat 'verontrustend' (voor veel mensen) was, kwam later pas, dus zo heel veel had je nog niet gemist

oow ja in het begin kwam wel dat hij praatte over vroeger
dat zijn vader hem altijd sloeg enzo..
weet niet of dat in het eerste half uur was, maar het was wel in het begin
Oud 07-02-2003, 17:53
r3nske
r3nske is offline
Citaat:
drea schreef:
Ja ik zat ook al te kijken! T is echt een beetje vreemd dat een (voormalige) neger een blanke kind heeft. Volgens mij kan dat ook niet als de moeder superwit en hoogblond is.
Ik las net wat jullie schreven en het komt natuurlijk niet vaak voor, maar bij mij is het in ieder geval zo dat mijn moeder afkomstig is van de Antillen en ook een donkere huid heeft... Mijn paps daarentegen heeft nu dan wel zwart haar maar is vroeger spierwit geweest en ik ben ook blond en wit uitgevallen. Terwijl mijn halfbroers wel weer helemaal donker zijn, maar zij hebben ook een donkere vader dus...
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 21:35
John Simon
John Simon is offline
laat de beste man met rust! het is toch niet raar als je een beetje gek in je kop wordt na het leven dat de man heeft geleefd...
Oud 07-02-2003, 21:41
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
Ciskaatje schreef:
[B]Volgens mij heeft hij helemaal niet in de gaten dat het niet gebruikelijk is om kinderen in je bed te laten slapen
zoals ik hem hoorde vertellen, over dat hij op zoveel slaapzakken op de grond was gaan slapen ofzo, dan heb ik echt iets van "ja, zo zouden kinderen bv ook wel kunnen doen"
dus ja, hij bedoelt het goed en ziet het kwade er niet van in (zo kwam het op mij over dan)
hij gedraagt zichzelf volgens mij, op zo'n moment, juist als een kind
niet gebruikelijk? het is gewoon schandalig dat in onze maatschappij een bed direct wordt geassocieert met seks. En een oudere man met kinderen met seksuele behoeftes.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 22:49
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Rocksaan schreef:
niet gebruikelijk? het is gewoon schandalig dat in onze maatschappij een bed direct wordt geassocieert met seks. En een oudere man met kinderen met seksuele behoeftes.
Misschien heb je daar ook wel weer een punt. Maar is dat niet altijd zo geweest? Jij zegt dus dat men vroeger hier niets over had gezegt? Ik denk eerder dat dit vroeger nog erger was dan nu.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 23:42
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
r3nske schreef:
Ik las net wat jullie schreven en het komt natuurlijk niet vaak voor, maar bij mij is het in ieder geval zo dat mijn moeder afkomstig is van de Antillen en ook een donkere huid heeft... Mijn paps daarentegen heeft nu dan wel zwart haar maar is vroeger spierwit geweest en ik ben ook blond en wit uitgevallen. Terwijl mijn halfbroers wel weer helemaal donker zijn, maar zij hebben ook een donkere vader dus...
Erm.. je haalt in dit verhaal haar en huidskleur door elkaar... ik begrijp niet precies wat je bedoelt. Ik had het slechts over de huidskleur ; )
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 23:45
r3nske
r3nske is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Erm.. je haalt in dit verhaal haar en huidskleur door elkaar... ik begrijp niet precies wat je bedoelt. Ik had het slechts over de huidskleur ; )
Misschien inderdaad niet helemaal duidelijk geweest bedoel natuurlijk dat mijn pa gewoon blank is, hij was als kind hoogblond en schijnbaar heeft hij het sterkere gen Hoop dat je nu begrijpt wat ik bedoel!!!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 23:52
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
r3nske schreef:
Misschien inderdaad niet helemaal duidelijk geweest bedoel natuurlijk dat mijn pa gewoon blank is, hij was als kind hoogblond en schijnbaar heeft hij het sterkere gen Hoop dat je nu begrijpt wat ik bedoel!!!
Maar slechts over de huidskleur:

Stel dat de draagmoeder van Michael een blanke huid heeft, dan is het toch vreemd dat daar een spierwit manneke uit het raam bungelt waarvan Michael (eigenlijk met donkere huid) zegt dat het zijn zoon is?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 09:58
r3nske
r3nske is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Stel dat de draagmoeder van Michael een blanke huid heeft, dan is het toch vreemd dat daar een spierwit manneke uit het raam bungelt waarvan Michael (eigenlijk met donkere huid) zegt dat het zijn zoon is?
Ja, natuurlijk! Ik bedoel niemand weet toch ook of hij wel echt de biologische vader is, maar ja ouderschap zit niet alleen in de bloedband!!! Wilde alleen maar aangeven dat het wel kan voorkomen dat een donker persoon wel een blank kind kan krijgen... Ligt ook aan de rest van de familie natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 11:59
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
Wawl schreef:
Misschien heb je daar ook wel weer een punt. Maar is dat niet altijd zo geweest? Jij zegt dus dat men vroeger hier niets over had gezegt? Ik denk eerder dat dit vroeger nog erger was dan nu.
hmm ja, mee eens. maar ik bedoelde ook niet dat het vroeger niet zo zou zijn. maar in het algemeen, in de "onze wereld" waar wij in leven. MJ weet warschijnlijk niet eens hoe "onze wereld" is. En van daar uit dat ik die conclusie trok, dat het eigenlijk van de gekke is dat in "onze wereld" een bed meteen wordt geassocieerd met seks, en een man en jong kidneren met seksuele behoeftes.
Daarnaast. MJ heeft geen normaal leven gehad, al helemaal geen childhood. Het lijkt er erg op dat hij die periode aan het inhalen is. Ik bedoel, als je hem er over zag praten, leek hij net een klein kind die helemaal exited werdt omdat een leeftijdsgenoot bij hem kwam spelen. op een onschuldige manier dan heh.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 12:02
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Gatara schreef:

Dat zei ik ook: Uitzonderingen bestaan er inderdaad (in het nieuws was er ooit eens een geval waarvan 1 ouder wit en de ander zwart was en ze kregen een tweeling waarvan de 1 wit was en de ander zwart )

Maar het blijft vreemd
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 12:10
r3nske
r3nske is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Dat zei ik ook: Uitzonderingen bestaan er inderdaad (in het nieuws was er ooit eens een geval waarvan 1 ouder wit en de ander zwart was en ze kregen een tweeling waarvan de 1 wit was en de ander zwart )
Maar het blijft vreemd
Maar dat had er mee te maken dat er een 'verkeerde' IVF-behandeling had plaatsgevonden. Waardoor een vruchtje door het sperma van een blanke man bevrucht was geworden en het andere door een donkere man, dus dat lijkt me toch iets heel anders...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten