Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Uitzonderingen bestaan er inderdaad (in het nieuws was er ooit eens een geval waarvan 1 ouder wit en de ander zwart was en ze kregen een tweeling waarvan de 1 wit was en de ander zwart ![]() |
![]() |
|
dat van die kinderen, weet ik niet wat ik moet geloven, maar heb verder wel het idee dat die man helemaal geschift is. De manier waarop hij leeft en hoe hij met zijn kinderen omgaat. Ik vind het echt niet normaal.
|
![]() |
Bij je ouders/verzorgers in bed is toch net ff anders dan bij een onbekende, hoewel het hier niet om een onbekende gaat en daarom kan ik wel begrijpen dat een kind graag bij een popster wil zijn.
Zolang hij (of iemand anders, want dat doet er eigelijk niet toe wie het is) niet dingen doet die volgens de wet fout zijn heb ik er niks tegen. Als hij zegt dat niet te doen, zie ik niet in waarom ik er iets tegen zou moeten hebben. Wanneer er wel vermoedens zijn, mogen die pas een oordeel vellen wanneer er een objectief onderzoek, gevolgd door een uitspraak over geweest is. Waarom wordt dit eigelijk zo ontzettend opgeblazen? Kijk die gast op z'n muziek aan ofzo (imo: bagger! ![]()
|
![]() |
Ik vind het echt heel erg zielig dat die kinderen in zo'n wereld moeten opgroeien. Je zag gewoon dat Micheal Jackson manisch is, en niet een beetje. Hij wil inderdaad niemand vermoorden denk ik, en hij doet die kinderen niet expres kwaad. Maar ik denk dat zijn kinderen er wel heel erg onder lijden. Manische depressiviteit zit in een persoon, en als je opgroeit zoals hij is opgegroeid, wie zou daar niet gek van worden. Maar dat is geen excuus, ik snap niet dat social services niet bovenop hem zitten, om te controleren of ie niet doordraait, of om te kijken of ie el geschikt is om die kinderen op te voeden.
Natuurlijk is het ook heel zielig voor hem zelf, als kind mishandelt, nooit mensen die je als een mens behandelen maar altijd gillen en schreeuwen en duwen als je ergens bent. Zijn vader heeft ook nog voor hem beslist dat hij beroemd zou worden, dus je kan ook niet zeggen dat hij hier zelf voor heeft gekozen...
|
Verwijderd
|
Ik geloof niet dat Michael het fout bedoeld. Hij wil meer liefde in de wereld te brengen en doet dat op een iet wat kinderlijke manier. Eigenlijk is hij zelf nog een beetje kind. Hij houdt ook partijtjes met en voor kinderen en gaat volgens mij veel met ze om. Zo lang hij geen misbruik maakt van zijn positie/rol als kindervriend is er volgens mij niets aan de hand. Eerst dacht ik dat het een soort kruising was: een soort homofiele pedofiele hetero zeg maar. Maar nu heb ik zo iets van: ach, hij is gewoon een beetje strange maar verder best een 'goede' kerel. Beetje vreemd maar wel lekker zeg maar.
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb het ook gezien ja, maar wat me van jullie opvalt is dat zijn gedrag wordt goed gepraat door zijn jeugd. Omdat hij een klote jeugd heeft gehad, is het logisch dat hij met kinderen slaapt? Ik heb niks tegen Michael Jackson, geloof ook niet dat hij zijn kinderen misbruikt of wat dan ook, maar er is beslist iets mis met hem. Ook al komt dit door zijn jeugd, acties als hoe hij zijn kind de fles gaf en het feit dat hij kinderen wil maar weet dat ze nooit een normaal leven zullen hebben lijkt me nog steeds niet helemaal ok.
|
Verwijderd
|
ik vinut wel matig dat iedereen dan gelijk gaat dattie pedo enzo en pervers is enzo maar hij trekt zich daar blijkbaar niks van aan want hij gaat gewooon door en die kinderen vinden het waarschijnlijk niet erg want als er iets gebeurd was hadden ze niet meer blijven slapen. kvinut ook aardig dattie zijn bed opoffert voor hen en dat hij op de grond slaapt
|
![]() |
|
Ik weet zeker dat Michael Jackson een goede man is!
Hij heeft goede bedoelingen, en is absoluut geen pedofiel. Kijk hij is idd beetje wacko. Maar daar is een logische verklaring voor. Hij is van kleins af aan mishandeld door zijn vader. Zijn vader heeft hem alleen maar getreiterd, naar beneden gehaald. Dat verklaart zijn operaties. Dat hij zijn kinderen maskers op doet, vind ik ook heel logisch. Hij is van kinds af aan door de pers gevolgd, in meestal negatieve zin. Dus hij wilt alleen maar zijn kinderen beschermen. En sja hoe hij zijn kinderen nou heeft gekregen..Hij heeft er vast geld voor betaald. Maar zoals hij zelf al zei, het waren gewoon draagmoeders, dat gebeurt dagelijks, maar omdat het MJ is, is het verkeerd. Beetje krom, niet waar? Verder over die Gavin (was dat zn naam ![]() ![]() Anywayz om er maar een eind aan te breien. MJ is een goede man, met goede bedoelingen. Hij is beetje wacko, maar wat wil je met zo'n jeugd!
|
Verwijderd
|
Ja ik vinut wel matug datie dan dierekct alsz maatug wortdt guzien hooor.. Irietantd taaaltjuh joh. ( Ik ging in op iemand
![]() Maar natuurlijk is het niet normaal dat meneer Jackson het slapen met kinderen, zijn kinderlijke overkomen, zijn voorliefde voor kinderspelletjes (partijtjes, ballonnen, in bomen klimmen), enz. als doodnormaal beschouwt. Ik denk echter niet dat er veel kwaads in hem zit omtrent dit feit. Zo wel: dan komt dat vast wel uit en moet meneer Jackson stevig aangepakt worden. Laatst gewijzigd op 06-02-2003 om 17:18. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ehmmm ik vind MJ opzich niet zo heel erg geloofwaardig overkomen. Als iemand die er zo uitziet als hij durft te beweren dat hij 'hoogstens twee' plastisch chirurgische operaties heeft ondergaan dann..
Nou goed.. óf hij kan errrrg leuk liegen óf (maybe nog wel erger) hij gelooft EGT wat hij zegt... xxPlu |
![]() |
|
Offtopic: Weet iemand wat er in het eerste half uur van de documantaire is gebeurd? Dat heb ik gemist.
Ik denk zelf dat Michael gewoon zo weinig liefde heeft gekregen, vroeger, dat hij zich nu als kind gedraagt en andere kinderen blij wilt maken. Waarom zou je moeten opgroeien als je zo rijk bent dat je 20 peperdure dingen koopt in een warenhuis? |
![]() |
|
Volgens mij heeft hij helemaal niet in de gaten dat het niet gebruikelijk is om kinderen in je bed te laten slapen
zoals ik hem hoorde vertellen, over dat hij op zoveel slaapzakken op de grond was gaan slapen ofzo, dan heb ik echt iets van "ja, zo zouden kinderen bv ook wel kunnen doen" dus ja, hij bedoelt het goed en ziet het kwade er niet van in (zo kwam het op mij over dan) hij gedraagt zichzelf volgens mij, op zo'n moment, juist als een kind dat met zijn kinderen en dat zij de hele tijd maskertjes opmoeten enzo, dat vind ik toch wel te ver gaan hoor en zoals in die dierentuin, echt zielig en dan zegt hij dat ze een redelijk normaal leven hebben ![]() maarja zoals in de dierentuin, al die pers, dat kan je niet goed tegenhouden (maar als het er zoveel zouden zijn zou je wel weg kunnen gaan) maar de hele tijd die maskertjes dat vond ik wel echt te ver..
||
Citaat:
en een bepaalde boom waar hij graag in klimt enzo het deel wat 'verontrustend' (voor veel mensen) was, kwam later pas, dus zo heel veel had je nog niet gemist ![]() oow ja in het begin kwam wel dat hij praatte over vroeger dat zijn vader hem altijd sloeg enzo.. weet niet of dat in het eerste half uur was, maar het was wel in het begin
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Stel dat de draagmoeder van Michael een blanke huid heeft, dan is het toch vreemd dat daar een spierwit manneke uit het raam bungelt waarvan Michael (eigenlijk met donkere huid) zegt dat het zijn zoon is? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daarnaast. MJ heeft geen normaal leven gehad, al helemaal geen childhood. Het lijkt er erg op dat hij die periode aan het inhalen is. Ik bedoel, als je hem er over zag praten, leek hij net een klein kind die helemaal exited werdt omdat een leeftijdsgenoot bij hem kwam spelen. op een onschuldige manier dan heh. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar het blijft vreemd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|