![]() |
|
![]() |
Hey you all,
Kijk ik weet dat niemand Michael Jackson nog een stoere vent vind, maar ik wil nog steeds wel weten hoeveel mensen zijn muziek en zijn dansen helemaal top vinden, ik weet dat er nog heel veel zijn, in Londen ben ik heel veel nederlandse fans tegengekomen op de demonstratie natuurlijk en op de fanclubdagen is het ook altijd best druk. In eindhoven 2 maart 2002 was echt ook onwijs druk en gezellig, so there still some Jackson fans left. Michael is nog steeds top. Hij word nu alleen bedrukt door sony records op het moment of te wel Tommy Mottola "the Devil" , Michael hoeft bij sony nog maar 1 album uit te brengen en dan is het afgelopen bij ze gelukkig en het is maar een box set, dus er komen maar 2 nieuwe nummers op, so he can pick any song, want hij maakt per cd 120 nummers. Als hij weg is bij sony, wat ie dus nu al zker meer dan een jaar wil, komt Michael weer aan de top. als je meer wilt weten wat er nu rondom hem en z'n familie gebeurt check out www.odjf.nl groetjes goldendawn. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zeg niet dat het een pedofiel is, laat dat even duidelijk zijn!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik zou me er niet druk over maken hoor...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is de schuld van Michael Jackson en/of de mensen ZELF dat ze verkeerd en slecht over hem denken. Michael Jackson heeft super stomme acties gemaakt, en heeft dingen gedaan die hebben geleid naar waar hij nu is! Als hij niet zulke domme dingen had gedaan, dan had hij heus nog veel fans gehad, misschien was hij dan NOG wel de King of Pop. De journalisten doen alleen maar hun baan, bladen verkopen en mensen erin laten geloven! Het is de onschuld van de mens, en hun wil om in zulke zielige verhalen te geloven dat naar de "death" of the king of pop heeft geleid, en niet die van de journalisten. het enige wat hun hebben gedaan is hun baan, en hun baan is om zoveel mogelijk mensen bladen te laten kopen.
|
![]() |
dan heb je m niet goed genoeg in de gaten gehouden fruitmand.
want ja, sommige artiesten leiden inderdaad tot dit soort dingen toe, maar Michael heeft echt niet zoveel fout gedaan, maar hij is gewoon anders als andere mensen en gedraagt zich ook anders, mensen accepteren dat niet en houden niet van mensen die heel anders over de wereld denken. Mensen zijn gewoon bang van die vent en daarom gaan ze die rare dingen over hem schrijven en geloven. Als je het over zijn uiterlijk hebt... jah hij is misschien iets te ver gegaan met zijn neus, het kuiltje in z'n kin moet ie zelf weten en met z'n neus trouwens ook en dat ie wit is geworden kan hij ook niks aan doen helaas, maar dat zou geen invloed moeten hebben op zijn populairiteit. Tuurlijk is hij niet meer zo succes vol als 15 jaar geleden maar hij verdient respect. Dat ie op z'n bijna 44ste er nog steeds voor vecht en ook voor zijn fans een enorm respect heeft. Nog zo iets, hoeveel artiesten van tegenwoordig doen niet zijn pasjes na, nemen stukjes uit zijn songs over enz. enz. veel grote artiesten zien hem nog steeds als groot voorbeeld. Maar hij word behandelt als een afdankertje bij vele. Dat vind ik echt jammer, maar nu stop ik er over, echt waar ![]() |
![]() |
|
Ik ben ook een redelijk hevige fan;
enfin, ik heb 3 originele cd's en 5 gebrande ![]() zijn muziek is beeeeere,en hij danst G-E-W-E-L-D-I-G cool ![]() Ik wordt ook vervelend als mensen domme opmerkingen maken a là "gore pedofiel" en dergelijke ZELFS al is die dat (wat ie volgens mij niet is) wat dan nog?! Het is een zanger, dus wat telt is zijn muziek,en niet zijn achtergrond. Wat zou het uitmaken dat hij een pedofiel is, daar hebben wij toch geen last van?! zolang de muziek maar goed is... daarbij,als je eens aandachtig naar zijn muziek luisterd en luisterd naar zijn teksten (die hij meestal zelf heeft geschreven) dan weet je dat iemand die zon verschrikkelijk mooie teksten schrijft geen halfgestoorde-zot kan zijn! dat is wat ik er van vind..... Mj blijft rulen! |
![]() |
||
Citaat:
Al die extreme verhalen (toch de meeste) zijn volgens mij, verschrikkelijk verdraaid, die journalisten doen hun werk ja, verhalen schrijven en verkopen, maar hoe straffer die verhalen,hoe beter het verkoopt dus ze nemen alle dingen dat ze erover horen serjeus en verdraaien het,zodat hun verhaal straffer wordt,en ze dus beter verkopen! luister maar eens naar de tekst van "privacy" |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik vond het vroeger altijd wel cool
toen had mijn moeder dangerous en thriller enzo gekocht en die vond ik wel cool, kvind er nu niet meer zoveel aan maar tis zeker geen slechte muziek, ik vind earth song een heel mooi nummer
||
Citaat:
anyway... clip van Ghost is echt geniaal... net zoals het Bad-album, Thriller-album en Dangerous-album... daarna werd het kut...
|
![]() |
||
Citaat:
![]() invincible ook,maar daar moet je leren van houden; meer dan 1 keer beluisteren dus. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
b bye Laatst gewijzigd op 13-07-2002 om 07:21. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind persoonlijk op dit moment Will you be there heel mooi, maar dat kan verschillen bij m'n stemming. van zijn nieuwe album is don't walk away en whatever happens (samen met santana) mijn favorietjes. Het dangerous album is toch wel mijn favoriet, al vind ik cd 2 van history ook toppie. En de old time songs van de Jackson 5 zijn natuurlijk ook geweldig.
goldendawn |
![]() |
||
Citaat:
Who is it is ook een supergoede, en speechless is het mooiste liedje dat ik ooit heb gehoord! ![]() maar ik hou van ze allemaal ![]() |
![]() |
|
jaaah, de muziek van Michael Jackson is kei stijl... maar zijn nieuwe muziek vind ik bagger. ik hou van de albums Thriller en Bad en Dangerous, Blood on the Dancefloor was al een beetje minder met al die remixes, maar die Invincible... da's niet de Michael Jackson waar ik fan van ben/was.
stiekem ben ik eigenlijk van mening dat hij zijn magie een beetje kwijt is. het is mainstream geworden. als hij zo door wil gaan kan hij misschien toch maar beter ophouden. hij heeft al geschiedenis geschreven, dus het zou hem niet schaden.
||
![]() |
Citaat:
groetjes Goldendawn |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
respect voor die gast |
![]() |
||
![]() |