Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2003, 23:36
Tofke_H
Tofke_H is offline
Na de succesvolle editie van de Proximus Diamond Games Antwerp in 2002 komt er in februari 2003 een minstens even spectaculair vervolg. Opnieuw zal de top van het internationale vrouwentennis aanwezig zijn in het Sportpaleis om te strijden voor een prijzenpot van 585 000 USD en de felbegeerde diamanten racket!
Sinds vrijdag zijn ze weer gestart met de pre-qualify wedstrijden, zaterdag en zondag waren de kwalificatie. En vanaf vandaag begint de eerste ronde van het hoofdtornooi.
Namen zoals V. Williams, Clijsters, Henin-Hardenen, Hantuchova, Mauresme, Dokic, Dchnyder, Dechy, Callens, ..
Aanstaande zondag weten we wie Williams opvolgt. Speelt Henin-Hardenen opnieuw de finale, of doet Clijsters haar de wegversperren in de halve finale?
Vorig jaar was het te volgen op Canvas (Belgie 2).

Zijn er onder jullie die het gaan volgen? Wie wordt de eindwinnaar?
Oud 09-02-2003, 23:40
Verwijderd
ik vind dokic een erg leuk meisje om naar te kijken..dus als ze gaat spelen en tis te zien op canvas ga ik t kijken
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 23:51
Methuselah
Methuselah is offline
Ik hoop op Clijsters eigenlijk
Oud 12-02-2003, 20:31
tinkelbel
tinkelbel is offline
Citaat:
MegaManX schreef:
ik vind dokic een erg leuk meisje om naar te kijken..dus als ze gaat spelen en tis te zien op canvas ga ik t kijken
Ze speelt vrijdag dubbel tegen Flipkens en een ander belgisch meisje, dus misschien wordt het overdag wel uitgezonden?
Oud 13-02-2003, 07:57
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
tinkelbel schreef:
Ze speelt vrijdag dubbel tegen Flipkens en een ander belgisch meisje, dus misschien wordt het overdag wel uitgezonden?
Canvas elke namiddag... Zoals gisteren dubbel van Clijsters Elke en Flipkens. én enkel van Justin.
Ik weet niet of jullie RTBF (Franstalige Belgische TV) komen ze bij mijn weten allemaal rechtstreeks op.
Eurosport die ik kan ontvangen kan ik de wedstrijden ook zien.
Voor mij dus keuze in overvloed.

Was gisteren wel een verrassing dat Clijsters Elke en Flipkens hun wedstrijd wonnen. Ik vond ze de eerste set nogal slecht spelen, vooral Flipkens.
Justin begon overdonderend in haar wedstrijd, maar kreeg het wel moeilijk op het einde van de eerste set. De 2de set was spannend tot in de tiebreak.
Oud 14-02-2003, 22:55
Tofke_H
Tofke_H is offline
En er schieten er nog 4 over. Dé 4.

Venus Williams en Daniela Hantuchova nemen het tegen elkaar op in de halve finale van de Proximus Diamond Games. In de andere halve finale spelen Justine Henin-Hardenne en Kim Clijsters, de gedroomde Belgische halve eindstrijd.

Eerste spelen de belgische meisjes, daarna de andere 2. Waarna de winnaars te zondag het tegen elkaar opnemen, en waar ik ga bij zijn.
Oud 15-02-2003, 17:44
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
En er schieten er nog 4 over. Dé 4.

Venus Williams en Daniela Hantuchova nemen het tegen elkaar op in de halve finale van de Proximus Diamond Games. In de andere halve finale spelen Justine Henin-Hardenne en Kim Clijsters, de gedroomde Belgische halve eindstrijd.

Eerste spelen de belgische meisjes, daarna de andere 2. Waarna de winnaars te zondag het tegen elkaar opnemen, en waar ik ga bij zijn.
Kim heeft 't gehaald al één finaliste bekend dus, ik hoop voor jou dat Hantuchova 't haalt tegen Venus
Oud 15-02-2003, 19:15
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
Kim heeft 't gehaald
Yeah!
Oud 16-02-2003, 15:15
azitoga
azitoga is offline
tegen Venus heeft ze het niet gehaald
maar het laatste half uur van de match was wel het spannendste tennis dat ik al ooit gezien heb!!!
Oud 16-02-2003, 22:01
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
azitoga schreef:
tegen Venus heeft ze het niet gehaald
maar het laatste half uur van de match was wel het spannendste tennis dat ik al ooit gezien heb!!!
We hebben tijdens dat half uur meer "boe" geroepen dan iets anders...

Maar Venus is toch een klasse sterker, en Kim maakte te veel directe fouten.
Het dubbel ging razend snel... 6-2 en 6-0... Als of er maar 1 duo op dat plein stond..

Het was leuk om het live te zien
Reageren

Regels voor berichten