Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niet of jullie RTBF (Franstalige Belgische TV) komen ze bij mijn weten allemaal rechtstreeks op. Eurosport die ik kan ontvangen kan ik de wedstrijden ook zien. Voor mij dus keuze in overvloed. Was gisteren wel een verrassing dat Clijsters Elke en Flipkens hun wedstrijd wonnen. Ik vond ze de eerste set nogal slecht spelen, vooral Flipkens. Justin begon overdonderend in haar wedstrijd, maar kreeg het wel moeilijk op het einde van de eerste set. De 2de set was spannend tot in de tiebreak.
|
En er schieten er nog 4 over. Dé 4.
Venus Williams en Daniela Hantuchova nemen het tegen elkaar op in de halve finale van de Proximus Diamond Games. In de andere halve finale spelen Justine Henin-Hardenne en Kim Clijsters, de gedroomde Belgische halve eindstrijd. Eerste spelen de belgische meisjes, daarna de andere 2. Waarna de winnaars te zondag het tegen elkaar opnemen, en waar ik ga bij zijn. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maar Venus is toch een klasse sterker, en Kim maakte te veel directe fouten. Het dubbel ging razend snel... 6-2 en 6-0... Als of er maar 1 duo op dat plein stond.. ![]() Het was leuk om het live te zien ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat ga je met valentijnsdag doen? Ruby | 225 | 14-02-2006 16:51 | |
Vrije tijd |
[Tennis] Geen racket voor Venus (Proximus Diamond Games) Tofke_H | 12 | 24-02-2005 12:17 |