Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat het niet voor niets is dat historici en oorlogsveteranen Saving Private Ryan een van de meest realistische oorlogsfilms hebben genoemd. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die darmen die over het scherm vliegen noemen ze realisme, of dacht jij soms dat er bloemblaadjes uit je lichaam vlogen als er 25 metalen kogels door je lichaam gejast worden of als je op een mijn gaat staan dat je been gewoon meebuigt? In TLD hadden ze nu eenmaal niet de technieken om dat allemaal heel realistisch in beeld te brangen, computeranimatie was er ook nog niet, dus vind ik persoonlijk TLD af en toe een beetje lachwekkend overkomen. |
![]() |
|
hm ik vond het eerlijk gezegd geen 'leuke' film (niet leuk als in lol maar als in naja je snapt t wel
![]() mja misschien moet ik m nog maar eens een keer echt goed bekijken, want iedereen vind m altijd heel goed...misschien vind ik m dan wel goed ![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Heb je overigens door dat je jezelf tegenspreekt? Je zegt eerst dat Saving Private Ryan nép is, en vervolgens heb je 't over darmen die over 't scherm vliegen... wat komt dichterbij de realiteit van de tweede wereldoorlog; geschilderde achtergronden of kapotgeschoten darmen? Het feit dat Saving Private Ryan een stuk 'viezer' is draagt juist bíj aan het realisme van de film! Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() SPR vink eigenlijk niet zo heel boeiend... ja realistisch in beeld gebracht... Ach, ik hoef dat eigenlijk allemaal niet te zien om te weten dat oorlog walgelijk is.
|
Verwijderd
|
Bij SPR vond ik het verhaal ook mooi
de hele tijd denk je (nou ja, ik dacht dat) dat die opa in het begin die Miller is, maar dat blijkt dus van niet, en dan vraagt ie op het laatste aan zijn vrouw: ben ik een goede man geweest? Dat vond ik toch een heel mooi stukje |
Advertentie |
|
![]() |
|
|