Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Iedereen wordt ineens bi... het lijkt in ofzo.. ja en dan gaan ze het aanstellerij vinden. Ik vind het ook eerlijk raar dat al die meisjes dat ineens gaan rond kwaken.. dan heb ik meestal ook zo iets van... tja...
![]()
||
Citaat:
Ik weet niet hoeveel meisjes dat doen.. maar ik ken ook mensen die vette problemen hebben gehad met het uitkomen voor hun biheid en het er onwys moelyk mee hebben.. en dan kom jy aanzetten met een opmerking dat het aanstellery is..
|
Verwijderd
|
dat is zeker geen aanstellerij, ik heb al altijd getwijfeld of ik nu lesbisch was of niet. maar blijkbaar niet. want ik heb al genoeg vriendjes gehad waar ik echt wel verliefd op was. toch, ik ben ook al eens verliefd geweest op n paar meisjes, ik heb het hen nooit gezegd. nu ken ik n meisje die daar heel normaal over doet, ze weet dat ik ook geen problemen daarmee heb, nog niet lang geleden hebben we es gevrijd voor de fun. nu kan ik ook zeggen dat ik bi ben, stel ik me nu aan???
(zit eerder met twijfels ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik klikte nog echt op de link ook ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|