Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2003, 21:05
NaNaNa
NaNaNa is offline
Wat vinden jullie van sexrelaties!?!? Ik heb ongeveer 6 maanden een sexrelatie gehad met 1 van mijn beste vreinden. We zijn een club van 9 vrienden en op zich hadden wij er alletwee geen last van en was het heel gezellig. Wel de lusten, niet de lasten. Maar het werd zo moeilijk om het voor de rest verborgen te houden. En toen werd hij nog verliefd en ik niet. Dus het was supergezellig. Kep veel lol gehad. Maar vast een warning... Er kan veel fout gaan!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 21:10
MazeMouse
MazeMouse is offline
Ow, zo'n neuken voor de lol relatie.
Keer een tijdje gehad. Das eventjes leuk maar meer ook niet. Geef mij toch maar sex met iemand waar ik echt gevoelens voor heb.
Oud 26-01-2003, 21:19
Warsocket
Warsocket is offline
idd ik vindt sex ook alleen leuk als er gevoelens aan vast zitten dus als je echt van iemand houd want het met een persoon doen zonder gevoelens voor die persoon te hebben vindt ik hetzelfde als zelf met je leuter aan de slag te gaan...
Oud 26-01-2003, 21:41
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Niets op tegen, als je allebei weet waar je aan toe bent. Waarom zou je met iemands voeten spelen in een liefdesrelatie waar je toch niet achter staat, gewoon omdat je menselijke warmte/seks nodig hebt...als je allebei er zo over denkt, geen probleem.

Ik heb het een periode gehad met een heel goede vriend van mij: we wilden allebei geen vast lief maar we wilden wél seks met elkaar...en we hadden wél respect voor elkaar.

Ach het is leuk voor zolang het duurt, maar het is niets om lang mee bezig te zijn, uiteindelijk wou ik wel seks in een 'normale' relatie...
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 22:53
legatus
legatus is offline
Zolang er niemand gekwetst wordt.
Oud 27-01-2003, 01:28
Verwijderd
Best leuk, maar t wordt al snel ingewikkeld. Als je er echt goede afspraken over maakt, dat alles duidelijk is...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 09:00
Leintje
Leintje is offline
Loopt altijd fout! Na een tijd ga je je toch enigszins verbonden voelen met de ander en dan komt het gedonder. Het is niet ana te raden... eventjes is t leuk...maar dan.. dan komen de gevoelens...
Oud 27-01-2003, 13:14
Verwijderd
zolang t niet met mij is vind ik alles best
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 13:15
Studentje
Studentje is offline
Ach, als iedereen weet waar hij/zij aan toe is, en niemand er verder last van heeft, dan moet het kunnen.
Oud 27-01-2003, 15:43
)Vampje(
)Vampje( is offline
Je zegt het zelf al; "Toen werd hij verliefd en ik niet". Conclusie: een sexraltie werkt alleen als je allebei écht 100% alleen op sex uit bent.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 15:51
stout!
stout! is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
zolang t niet met mij is vind ik alles best
Oud 27-01-2003, 18:29
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
een vriend van me die ik ken van vakantie komt me weleens ophalen.. hij woont uurtje rijden hiervandaan... maar als ik dan met hem meega loopt het altijd op sex uit... maarja we kunnen het erg goed met elkaar vinden en kennen elkaar al paar jaar, en hebben allebei al andere LIEFDESrelaties gehad.. heb er zo geen problemen mee hoor, als we allebei meer tijd hadden had ik em veel vaker gezien enz maarja....
Oud 27-01-2003, 18:34
bluesboy
bluesboy is offline
weet niet, nooit gehad, maar lijkt me opzich wel eventjes relaxed voor een tijdje, wel sex, geen gezeik aan je kop. Ja, klinkt nogal bot, maar kan best wel even relaxed zijn. Hoef je al dat gehannes met uitgaan, eten, en bioscoop, etc ook niet mee te maken, lekker makkelijk, olé!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 18:39
Orion16
Orion16 is offline
Tsja, waarom niet? Als je het beiden lekker vind en elkaar of anderen er niet mee kwetst.. Zelf nooit gehad overigens zo'n sexrelatie.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 19:01
Verwijderd
ik denk dat het wel mogelijk is als je helemaal zeker weet dat er geen gevoelens bij zouden komen...

en ook denk ik dat ik na een tijdje meer voor diegene zou gaan voelen, en dat het voor mij dus geen goed idee is (bovendien heb ik een vriend)
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 19:07
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
bluesboy schreef:
weet niet, nooit gehad, maar lijkt me opzich wel eventjes relaxed voor een tijdje, wel sex, geen gezeik aan je kop. Ja, klinkt nogal bot, maar kan best wel even relaxed zijn. Hoef je al dat gehannes met uitgaan, eten, en bioscoop, etc ook niet mee te maken, lekker makkelijk, olé!
meestal als je een vriend(in) hebt,hou je 'rvan, en vind je "gehannes" als eten bioscoop,... fijn om samen met haar/hem te doen...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 19:28
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Heb een meisje waarmee ik wel eens sex heb, maar ik vind het eigenlijk helemaal niks.
Oud 27-01-2003, 21:02
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Ik kan het me niet voorstellen dat ik het prettig zou vinden. Sex en liefde gaan bij mij samen, liefde zonder sex kan, maar sex zonder liefde lijkt me niks. Misschien verandert dit nog ooit, maar voorlopig denk ik er zo over. Momenteel heb ik een vaste relatie en regelmatig sex, als ik ooit weer vrijgezel word, krijg ik misschien wel behoefte aan sex (zonder liefde), maar daar wil ik nog niet aan denken...
Oud 27-01-2003, 21:24
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Sikamikanico schreef:
Ik kan het me niet voorstellen dat ik het prettig zou vinden. Sex en liefde gaan bij mij samen, liefde zonder sex kan, maar sex zonder liefde lijkt me niks. Misschien verandert dit nog ooit, maar voorlopig denk ik er zo over. Momenteel heb ik een vaste relatie en regelmatig sex, als ik ooit weer vrijgezel word, krijg ik misschien wel behoefte aan sex (zonder liefde), maar daar wil ik nog niet aan denken...
Oud 28-01-2003, 00:38
Tom
Tom is offline
Als de situatie zich voordoet dat een meisje (die ik goed ken en waar ik me gewoon mee op m'n gemak voel) dat zou willen zou ik daar niet voor aan de kanten gaan zegmaar. Dat gedoe over gevoelens vind ik een beetje gezeur... je bent jong enzo, kan later nog lang genoeg gezeik over relaties aanhoren/oplossen
Oud 28-01-2003, 04:29
notbonefish
notbonefish is offline
als je elkaar goed begrijpt, en echt openhartig bent tegen elkaar, lijkt mij het geen probleem. (but wat do I know?)
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 10:28
Verwijderd
Ja, veel en lekker graag
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 10:47
Thomas
Thomas is offline
Waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 11:21
a new noise
a new noise is offline
ach not my cup of tea
Oud 28-01-2003, 12:28
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
nooit gehad, ook niks voor mij denk ik, ik heb liefde nodig...maar goed , bij anderen heb ik er niks op tegen ofzo,ik zal mensen niet raar aankijken als ze zoiets tegen me vertellen.
Oud 28-01-2003, 17:45
very drunk driver
very drunk driver is offline
ik ben er nog steeds op zoek naar. ik vind sex niet iets voor alleen de liefde het is keilekker en wil er ook van genieten zonder liefde

alleen kan niemand vinden en ik ben nou niet bepaald kieskeurig
Oud 28-01-2003, 21:39
Martin
Martin is offline
Nee, voor mij zal seks echt alleen bij een liefdesrelatie kunnen. Ik vind seks gewoon té persoonlijk om dat zomaar met anderen te delen (in de vorm van een seksrelatie).
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 01:20
Verwijderd
Citaat:
Martin schreef:
Nee, voor mij zal seks echt alleen bij een liefdesrelatie kunnen. Ik vind seks gewoon té persoonlijk om dat zomaar met anderen te delen (in de vorm van een seksrelatie).
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 06:42
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Mennuz schreef:
Mja,Dat gehannes.. Ik vind relaties gewoon nix. Mijn relaties waren nou niet zo denderend *ook geen sex*. dus, waarom je al door die last worstelen, als je gewoon belegen kan worden zonder gedonder?
Daarbij moet je (helaas) wel voorop stellen dat je als niet bijzonder knappe jongen behoorlijk je best moet doen voor een one-night stand.
Oud 29-01-2003, 21:46
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Mennuz schreef:
Dat is zo. Soms. Ik doe het niet, MAAR ik kan me voorstellen, ALS ik de mogenlijkheid HAD, dat ik het zou doen. Maargoed, een fatsoenlijke relatie heb ik OOK nooit gehad. Maar op dit moment denk ik er zo over.
ja ach ik ga niet de hele avond op zoek naar meiden om te versieren. Dat vind ik sneue mensen. Ik zie wel wat er gebeurt.
Oud 29-01-2003, 22:31
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Daarbij moet je (helaas) wel voorop stellen dat je als niet bijzonder knappe jongen behoorlijk je best moet doen voor een one-night stand.
Daar zijn verschillende hulpmiddelen voor

Sterke drank, GHB, etcetera...
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 22:38
Nate
Nate is offline
Citaat:
nare man schreef:
Sterke drank, GHB, etcetera...
Ah, jij bent er zó een

Anyway, een sexrelatie... Waarom heet dat eigenlijk zo? Ik bedoel, twee mensen die elkaar 't naar hun zin maken, waarom is dat dan meteen een '-relatie'... Niet in de ruime zin van het woord dan. Nou ja, wat ik bedoel is, er is niets mis mee. Zou niets mis mee moeten zijn. Het loopt vaak uit op gedonder, maarja, dat weet iedereen toch van te voren ook wel. Jammer dan. Kun je jezelf altijd nog afvragen of 't 't waard was.
Oud 30-01-2003, 18:11
Hooligirl
Hooligirl is offline
Ik heb sinds vorigge zomer een 'sex-relatie' gehad tot ongeveer 3 maanden geleden. Het is best fijn je hoeft je nergens druk over te maken ofzo. Je moet erg goed uitkijken dat niemand erachter komt. Dat is bij mij dus wel gebeurd. En dan kijkt iedereen het meisje erop aan. Zij is de slet. De jongen is cool. Er werd dus keiveel over me geroldeld enzo. En toen heb ik tegen die jongen gezegd dat of, we proberen een echt relatie aan te gaan, of we stoppen ermee. We bleken toch verliefd op elkaar te zijn dus nu ga ik ongeveer 3 maanden met hem.

En ik ben heel gelukkig !!

Oud 30-01-2003, 19:04
Bartjuh
Bartjuh is offline
Citaat:
Hooligirl schreef:
Ik heb sinds vorigge zomer een 'sex-relatie' gehad tot ongeveer 3 maanden geleden. Het is best fijn je hoeft je nergens druk over te maken ofzo. Je moet erg goed uitkijken dat niemand erachter komt. Dat is bij mij dus wel gebeurd. En dan kijkt iedereen het meisje erop aan. Zij is de slet. De jongen is cool. Er werd dus keiveel over me geroldeld enzo. En toen heb ik tegen die jongen gezegd dat of, we proberen een echt relatie aan te gaan, of we stoppen ermee. We bleken toch verliefd op elkaar te zijn dus nu ga ik ongeveer 3 maanden met hem.

En ik ben heel gelukkig !!

Hoe herkenbaar
Behalve het relatie-deel ... na 2~3 maanden kregen we dikke ruzie, en sindsdien hebben we niks meer gedaan.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 19:54
mrs B
mrs B is offline
TSJA!

Wat te zeggen bij mij ging t zo:
T begon 3 jaar trug met een keer zoenen, toen een keer afgesproken, tijdje niks weer es af en toe afgesproken, toen werd het een officiele sexrelatie en nu zweven we ( over het algemeen chill en gelukkig) tussen ontkenning en echte relatie in!We hebben wel wat maar niet zo super officieel....
snappiE????

xiez

PS: een heel groot voordeel is als je in alles eerlijjk tegen elkaar kan zijn dus ook over gevoelens voor andere en dingen doen met andere, dan weet je ook hoe de ander er over denkt en dan kun je samen beslissen of het wel verstandig is om met iemand anders te zoenen ofzo.....EERLIJKHEID RULES soms wel irri maar achteraf gezien zo goeoeoeoeod!
Oud 05-02-2003, 08:36
Maurice
Maurice is offline
Citaat:
verydrunkdriver schreef:
ik ben er nog steeds op zoek naar.

Regels voor berichten