![]() |
|
Ik kan het me niet voorstellen dat ik het prettig zou vinden. Sex en liefde gaan bij mij samen, liefde zonder sex kan, maar sex zonder liefde lijkt me niks. Misschien verandert dit nog ooit, maar voorlopig denk ik er zo over. Momenteel heb ik een vaste relatie en regelmatig sex, als ik ooit weer vrijgezel word, krijg ik misschien wel behoefte aan sex (zonder liefde), maar daar wil ik nog niet aan denken...
||
Citaat:
![]()
|
Als de situatie zich voordoet dat een meisje (die ik goed ken en waar ik me gewoon mee op m'n gemak voel) dat zou willen zou ik daar niet voor aan de kanten gaan zegmaar. Dat gedoe over gevoelens vind ik een beetje gezeur... je bent jong enzo, kan later nog lang genoeg gezeik over relaties aanhoren/oplossen
![]()
|
ik ben er nog steeds op zoek naar. ik vind sex niet iets voor alleen de liefde het is keilekker en wil er ook van genieten zonder liefde
alleen kan niemand vinden en ik ben nou niet bepaald kieskeurig
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Anyway, een sexrelatie... Waarom heet dat eigenlijk zo? Ik bedoel, twee mensen die elkaar 't naar hun zin maken, waarom is dat dan meteen een '-relatie'... Niet in de ruime zin van het woord dan. Nou ja, wat ik bedoel is, er is niets mis mee. Zou niets mis mee moeten zijn. Het loopt vaak uit op gedonder, maarja, dat weet iedereen toch van te voren ook wel. Jammer dan. Kun je jezelf altijd nog afvragen of 't 't waard was.
|
Ik heb sinds vorigge zomer een 'sex-relatie' gehad tot ongeveer 3 maanden geleden. Het is best fijn je hoeft je nergens druk over te maken ofzo. Je moet erg goed uitkijken dat niemand erachter komt. Dat is bij mij dus wel gebeurd. En dan kijkt iedereen het meisje erop aan. Zij is de slet. De jongen is cool. Er werd dus keiveel over me geroldeld enzo. En toen heb ik tegen die jongen gezegd dat of, we proberen een echt relatie aan te gaan, of we stoppen ermee. We bleken toch verliefd op elkaar te zijn dus nu ga ik ongeveer 3 maanden met hem.
En ik ben heel gelukkig !! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Behalve het relatie-deel ... na 2~3 maanden kregen we dikke ruzie, en sindsdien hebben we niks meer gedaan. |
![]() |
|
![]() |
TSJA!
Wat te zeggen bij mij ging t zo: T begon 3 jaar trug met een keer zoenen, toen een keer afgesproken, tijdje niks weer es af en toe afgesproken, toen werd het een officiele sexrelatie en nu zweven we ( over het algemeen chill en gelukkig) tussen ontkenning en echte relatie in!We hebben wel wat maar niet zo super officieel.... snappiE???? ![]() xiez PS: een heel groot voordeel is als je in alles eerlijjk tegen elkaar kan zijn dus ook over gevoelens voor andere en dingen doen met andere, dan weet je ook hoe de ander er over denkt en dan kun je samen beslissen of het wel verstandig is om met iemand anders te zoenen ofzo.....EERLIJKHEID RULES soms wel irri maar achteraf gezien zo goeoeoeoeod!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
sexrelatie Vini-Vidi-Vici | 15 | 18-10-2003 12:51 |