Ik had vannacht een hele vreemde enge droom. Wou vragen of iemand hier ook een betekenis ofzo voor heeft..
Ik droomde dat ik voor een heel groot publiek optrede, volgens mij danste ik. Op een gegeven moment lag ik op een soort plank, beetje scheef op de grond, dat iedereen me nog wel kon zien in de zaal. Er zat een man links voorin wat te hoesten (waarom ik me dat herinner weet ik ook niet??) En ineens kreeg ik een pijl door mijn achternek. Het deed geen pijn ofzo. En de hoestende man begon ineens een beetje te lachen toen er ook nog een pijl door mijn mond ging. Ene mondhoek erin, en andere mondhoek eruit zeg maar. Ik ging toen naar huis (maar het was mijn huis niet, een onbekend huis) en ik mocht naast het bed gaan liggen op een soort matras. Onze (int echt ook) dokter kwam, en hechtte eerst mn nek en toen mn mond. Hij vertelde dat die pijlen geschoten waren door iemands ouders, maar hij wist niet welke.
En verder herinner ik me niet veel meer. Ik heb de laatste tijd niks vreemds mee gemaakt, met pijlen ofzo, dus ik snap er echt nix van
Morgen ga ik voor het eerst naar mijn vriendje, en blijf ik tot vrijdag logeren. Mijn moeder zei dat ik een soort angst had voor zijn ouders, dat ik van hun zoon moet afblijven, en dat ze daarom die pijlen gooiden op me..?
Kan dat, of het de droom een hele andere betekenis?