Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2003, 11:47
Madgirl
Madgirl is offline
Ik had vannacht een hele vreemde enge droom. Wou vragen of iemand hier ook een betekenis ofzo voor heeft..

Ik droomde dat ik voor een heel groot publiek optrede, volgens mij danste ik. Op een gegeven moment lag ik op een soort plank, beetje scheef op de grond, dat iedereen me nog wel kon zien in de zaal. Er zat een man links voorin wat te hoesten (waarom ik me dat herinner weet ik ook niet??) En ineens kreeg ik een pijl door mijn achternek. Het deed geen pijn ofzo. En de hoestende man begon ineens een beetje te lachen toen er ook nog een pijl door mijn mond ging. Ene mondhoek erin, en andere mondhoek eruit zeg maar. Ik ging toen naar huis (maar het was mijn huis niet, een onbekend huis) en ik mocht naast het bed gaan liggen op een soort matras. Onze (int echt ook) dokter kwam, en hechtte eerst mn nek en toen mn mond. Hij vertelde dat die pijlen geschoten waren door iemands ouders, maar hij wist niet welke.

En verder herinner ik me niet veel meer. Ik heb de laatste tijd niks vreemds mee gemaakt, met pijlen ofzo, dus ik snap er echt nix van
Morgen ga ik voor het eerst naar mijn vriendje, en blijf ik tot vrijdag logeren. Mijn moeder zei dat ik een soort angst had voor zijn ouders, dat ik van hun zoon moet afblijven, en dat ze daarom die pijlen gooiden op me..?
Kan dat, of het de droom een hele andere betekenis?
Advertentie
Oud 23-02-2003, 11:52
Isa
Isa is offline
1.Dit hoort eerder op mystiek denk ik.
2.ik denk inderdaad dat of jij een angst hebt voor die ouders, of die ouders van hem zijn bang voor jou of ze mogen je gewoon niet.
Oud 23-02-2003, 15:21
Snakeboy
Snakeboy is offline
goh, je moest eens een droom-dagboek bijhouden,
die je bij je nachtkastje moet laten.
en als je weer zo wakker word, zo min mogelijk bewegen, en opschrijven maar,
Na een paar weken lees je die dagboek eens door, en bekijk dan welke dromen je hebt gehad,
misschien kun je het dan wat beseffen.
of koop/leen een droom-woordenboek natuurlijk.
Oud 23-02-2003, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
Dit hoort eerder op mystiek denk ik.
Dat denk ik ook

Psychologie --------> Mystiek
Oud 25-02-2003, 11:04
Fantôme
Fantôme is offline
Het hoeft toch niet per se een droom te zijn die gaat uitkomen. Het hoeft toch niet te betekenen dat de ouders van jou vriend je niet mogen, volgens mij kunnen het ook een soort van 'anst' zijn, van Dat ze je misschien niet mogen... Ik heb ook wel eens dromen, vannacht nog, ee hele rare en korte die steeds terugkwam, maar het kan er niet een zijn die echt gaat gebeuren. De persoon waar het over ging is dood. Ik denk zelf dat het met mn eigen gevoelens te maken heeft. Misschien is dat ook zoiets bij jou?!! ja sorry hoor, ik weet het ook niet, misschien is wat ik zeg wel heel erg onzin...
Oud 25-02-2003, 17:28
Gummiebear
Gummiebear is offline
niet iedere droom heeft een betekenis
volgens mij heeft zelfs geen enkele droom een betekenis...
maar doe toch je best bij zijn ouders hehe
Oud 25-02-2003, 18:21
Hardcore
Hardcore is offline
Wrum zouwe dromen un betekenis moete hebbe?
Oud 25-02-2003, 20:25
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Hardcore schreef:
Wrum zouwe dromen un betekenis moete hebbe?
"Wrum nie?"

Dromen zijn de verwerkingen van de dingen die je meegemaakt hebt, en eventuele persoonlijke opvattingen daarvan, zoals hier (denk ik) het geval is. Anderen zeiden ook al dat je waarschijnlijk 'bang' bent om zijn ouders te ontmoeten, wat doodnormaal is als je de eerste keer bij je vriendje komt.
Dit zijn gewoon verwerkingen, zelfgemaakte voorspellingen voortkomend uit je gevoelens over bepaalde gebeurtenissen
Oud 01-03-2003, 13:04
Madgirl
Madgirl is offline
Okee bedankt iedereen. Ben inmiddels al bij mn vriend geweest.. en ouders waren niet eng
Wel goed idee van zo'n dromendagboek!
Advertentie

Regels voor berichten