Advertentie | |
|
![]() |
|
ja, ik kan begrijpen hoe je je voelt. Heb hier zelf ook een tijd geleden een topic geopend over mijn vriend die depri is. Ik voelde me echt machteloos iedere keer wanneer hij zei dat hij zichzelf niks waard vond en alles. En hij heeft al 2 keer eerder geprobeerd zelfmoord te plegen. Het gaat nu beter met hem... maar ook hij wilde geen prof. hulp...
Maar goed, ik begrijp dus echt hoe je je voelt, het is gewoon zo'n machteloos gevoel... als je wil mailen (als je behoefte heb) mn mail is: wendydrenthe@hotmail.com en kikkertje1987@hotmail.com zie maar wat je ermeej doet! heel veel sterkte met je vriendin meid! En vertel in ieder geval wat voor een leuke meid jij haar vind! dat doet haar vast goed, als ze weet dat er mensen zijn die om dr geven.
|
![]() |
ze is gewoon mega tof
ma kheb gewoon de stomste zet uit mijn leve gedaan kheb iets met haar ex en zij wou hem ook en ze zegt wel da ze ons "geluk" ni wil verstore en da ze ons da echt toewenst ma kweet dak alles aant verklote ben en dak haar dus zo nog dieper duw en haar zeker ni help |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Vriendin depri ydhja22 | 12 | 02-06-2007 21:45 | |
De Kantine |
je dag +/- punten (deel II) Verwijderd | 500 | 05-06-2004 08:39 | |
Psychologie |
Help! Mijn vriendin is depressief! Verwijderd | 16 | 28-11-2003 08:15 | |
Psychologie |
ik wil mijn depri vriendin helpen, maar hoe? Croeloes | 10 | 27-12-2002 17:35 | |
Psychologie |
et gevoel maakt me een beetje 'bang' :/ moenbase | 12 | 19-04-2002 14:16 | |
Psychologie |
Beste vriendin depri, hellup!!!!! Marijke85 | 8 | 13-02-2002 02:59 |