![]() |
|
Stel je bent in een discotheek o.i.d. en ontmoet een leuke jongen/meid. Zou je met hem of haar gaan zoenen als jullie elkaar op het eerste gezicht wel leuk vinden?
Poll: Zou je met iemand zoenen die je niet kent? A. Ja, lekker toch! B. Nee, ik wil hem/haar eerst goed kennen C. Weet ik niet Tussenstand: |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
vroeger deed zoende ik geregeld een wildvreemde, toen begon ik bang te worden dat mijn reputatie eraan ging zijn en toen ben ik ermee gestopt. nu gebeurt het wel es, maar niet zo vaak meer als vroeger.
't is toch leuk om es te zoenen? natuurlijk moet je wel eerst wat er mee gebabbeld hebben natuurlijk. ah ja, ik doe dat enkel op fuifs, niet gewoon... zolang je er niemand mee kwetst moet dat mogelijk zijn denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik weet eigenlijk niet wat ik moet stemmen.. op het eerste gezicht zou ik stemmen JA, maar wanwege een aantal redenen (waaronder dat ik me ervoor schaam en dat ik eigenlijk wel een vaste relatie wil, en no offence maar meiden die je heel snel kunt zoenen hebben meestal het iq van een baksteen) zou ik het eigenlijk niet zo snel meer doen.. dus dan weer NEE.. dus eigenlijk is het geen van beiden. maar WEET NIET is het ook niet want ik weet het wel... Mjah ik stem wel Nee, aangezien dat geen meerderheid is.
|
Verwijderd
|
ik vind niet dat je kan veralgemenen dat meisjes die vlug vrijen een laag IQ of dus oerdom zouden zijn.
persoonlijk vind ik mezelf niet oerdom of zo en ik doe het soms nog eens. dat is dan omdat ik daar zin in heb en nog niet toe ben aan een serieuse relatie. en je kan nooit weten dat er iets meer van komt, dat het de ware is... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|