Advertentie | |
|
![]() |
|
nou, kvind 't eigenlijk best goed dat je school initiatief neemt om de cijfers beter te krijgen. Ze kunnen het ook gewoon laten gaan en vervolgens jullie allemaal een onvoldoende zien halen met je examens! (en voor sommigen is dat d'r dan net één te veel!)
Ik denk dat als ze niks doen, er geklaagd wordt, maar wanneer ze eens wél wat doen, dan ook!
|
![]() |
Ik vind het een uiterst goed initiatief. Daarbij is het wel jammer voor jou, maar je kan er altijd nog van leren. Niemand zal er dus minder op worden en dat is een zeer goede reden om die beslissing van een extra uur Biologie door te voeren.
![]() Laatst gewijzigd op 05-02-2003 om 21:54. |
![]() |
|
![]() |
Oke de school staat misschien in zijn recht maar waarom maken ze de lessen dan niet voor mensen met een slecht punt.
Ik vind het onzin dat een school zomaar kan zeggen dat jij "nutteloos" naar school moet komen. helaas ben ik met dit onderwerp wat tegenstrijdig want nutteloos is het natuurlijk nooit je leert altijd iets. Ik zit ondertussen op het HBO waar de lessen vrijwillig zijn. Ik heb tot nu toe misschien 1 uur gemist in 18 weken omdat ik op school zit om te leren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Okay, ik snap wel dat het voor jou niet leuk is maar op zich is het wel goed vind ik. Ik heb juist een uur minder frans terwijl ik die echt wel zou willen hebben! Maar kijk eens in je PTA, daar moeten ze zich toch aan houden ofniet? En praten met de sectoradjunt kan ook helpen...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Is dit wel eerlijk gegaan? meningen zijn zeer welkom. Risbeer | 6 | 02-07-2015 09:35 | |
Psychologie |
Wat is nog een menswaardig bestaan? Verwijderd | 7 | 05-03-2012 13:58 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #71 Verwijderd | 500 | 10-08-2010 18:52 | |
Liefde & Relatie |
Afspraakje, paar uur van te voren afzeggen? Is dit wel eerlijk! xAnoniem | 30 | 10-03-2010 14:31 | |
Liefde & Relatie |
is dit eerlijk? Musk | 18 | 25-08-2003 16:52 | |
Liefde & Relatie |
Is dit fout? Me_Myself_and_I | 4 | 20-04-2002 16:35 |