Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja straf de mensheid!
eeuh ik zou het meer dan terecht vinden alleen we zullen ff moeten wachten. Denk dat zoiets pas gebeurt als we echt alle natuur hebben gesloopt. Weet niet waarom ik dat denk maar denk ik. Tenzijj wij menskes het zelf doen dan, dan zal et wel eerder zijn
|
Er is heel veel voor te zeggen natuurlijk; 't is revolutie.
Maar wil je het zo graag dat je 't ook zou doen? Als iemand je -Matrix style- zegt: "Neem de blauwe pil en alles blijft zoals het is, of neem de rode pil en de helft van de wereldbevolking sterft." Wat dan?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() De rode deur, om eerlijk te zijn. Gewoon uit nieuwsgierigheid. Ik ben van mening dat er veel te veel mensen op de wereld zijn. Dan wordt de mens gedwongen om weer zelfstandig te leven. Ik ben zeer benieuwd hoe dat uit zal pakken.
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik zou blij zijn. *kan niet wachten tot aids ff de keet fixt* |
![]() |
|
Mmm... Ik zou het toch liever anders doen. Stel dat de helft van de wereldbevolking zomaar verdween en uit de geschiedenis word gewist en dus ook nooit heeft bestaan. Dat lijkt mij beter en beschaafder. Maar dan nog, welke helft moet dan verdwijnen op Aarde?
||
Citaat:
(Hmm, dat was vast wel duidelijk. Maar toch. ![]() Weemoed naar vervlogen tijden; naar de jeugd van de beschaving. Verlangen naar een tijd waar alle belangrijke beslissingen nog gemaakt moeten worden, waar alles nog uitgevonden moet worden. Past dit beeld niet in de Romantiek?
||
Citaat:
Welke helft van de wereld zullen we uitvagen? Jihad of McWorld? REIE
||
Citaat:
Ik ben alleen maar nieuwsgierig naar de reactie van de gemiddelde mens.
|
Er is hoop...
er wordt veel gesproken op internet over een '10-e planeet' die ons zonnestelsel binnenkomt, en een (pool)verschuiving van de aarde zal veroorzaken, waar gigantische overstromingen door zullen ontstaan. het aantal overlevenden wordt geschat op enkele miljoenen. Waarom het nog niet bekend is: er mag uiteraard geen chaos ontstaan, want de elite is nog bezig z'n voortbestaan te kunnen garanderen met grote schuilkelders e.d. (onder deze elite hoort o.a. regering bush, die dus oorlogen aan het voeren zijn e.d. om de aandacht af te leiden. 11-september is daarom ook een inside-operatie, om de mensen zo te shockeren dat ze blind zijn voor andere zaken) - ![]() maar het is weer de zoveelste voorspeling.... die niet uit zal komen.... ![]()
|
Je moet dus echt afgestompt & hersendood zijn om zoiets te willen he.. wat dus weer reden om het te willen, al die hersendode mensen op aard.
![]() Maar toch, grote veranderingen zijn overal, als je ze maar wil zien. Als je een halve apocalyps wil gebruiken voor verandering geef je toe dat de samenleving niet te veranderen is met de rede.. dus we zullen weer terechtkomen waar we nu zijn. En zo nog heel veel meer. Er is gewoon iets mis met je werkelijkheidszin als je dit echt wil en hoopt. Om over te discussiëren of als gegeven voor een boek enof film etc. is het natuurlijk zeer interessant.
|
Mmm........
Het hangt ervan af hoe de mensen aan hun eind komen..... Als gewoon plots de helft van de mensheid weg is, zou dat hoe morbide ook prachtig zijn. Geen overbevolking, verontreining etc meer. Als ook de natuur etc... wordt aangetast dan is het minder. K denk dat als zoiets gebeurd dat er wel een saamhorigheids gevoel ontstaat, check 11-9-01. Toen sprak ook iedereen met elkaar erover en iedereen leek erdoor geschokt.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoe dan ook, ik hoop niet dat zoiets gebeurd, maar als het gebeurd maakt het niet uit welke helft het wordt. Mensen zullen toch wel ruzie blijven krijgen en oorlogen zullen blijven uitbreken. Conflict en haat zitten vastgeketend in de menselijke aard. Wereldvrede is een naieve (maar wel hele mooie) droom.
||
Citaat:
maar nee de mens is natuurlijk weer te beschaafd om zijn medemens te laten sterven aan iets lulligs dat m.b.v. huidige wetenschap/geneeskunde makkelijk te verhelpen is maar toch...?
|
Het heeft wel iets... Als ik niet in de helft die weggevaagd wordt zit, dan...
Maar aan de andere kant, ik denk dat het een énorme chaos zou worden voordat dat 'gevoel van saamhorigheid' ontstaat. Ik denk niet dat wij die potentieel mooie tijd uberhaubt nog zouden meemaken.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
het zou wel een oplossing zijn voor heel wat milieu problemen:
![]() minder mensen = minder hout nodig: minder gekapte bossen minder mensen = minder auto's: minder uitlaatgassen enz enz... ![]() alleen, het is wel hypocriet om te zeggen dat ik dan wel liever zelf in leven wil blijven ![]()
|
|