Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2003, 15:44
Jordana
Jordana is offline
Ik ben eigenlijk wel geïnteresseerd in aura's, maar hoe kun je ze zien?Is daar een speciale techniek voor of moet je eerst mediteren?
Advertentie
Oud 04-02-2003, 16:20
Verwijderd
volges mij is dat een gave...
Oud 04-02-2003, 16:26
legatus
legatus is offline
Mensen met klassieke migraine zien vaak aura's.
Oud 04-02-2003, 16:29
Brenda_lelie
Brenda_lelie is offline
Aura's zien kun je leren ja, kost alleen wel heel veel tijd en je hebt er weinig aan...
Oud 04-02-2003, 16:38
Jordana
Jordana is offline
Hoe kan je dat dan leren?
Oud 04-02-2003, 17:54
Brenda_lelie
Brenda_lelie is offline
je kunt er curcussen in doen, maar er zijn ook boeken met oefeningen... ga eens in de bieb rondneuzen of informeer bij een vrije akamdemie ofzo....
maar echt je hebt er nie veel aan
Oud 04-02-2003, 23:33
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Mediteren, energie naar 3e oog chakra laten sturen. En dan visualiseren dat er een 3e oog open gaat op je voorhoogd die jou de mogelijkheid geeft om aura's en dergelijke te zien. Bij een vriend van mij is het gelukt.
Citaat:
GreenWitchy schreef:
't beste is als je even gaat mediteren... je kunt je dan een oog tussen je ogen (iets hoger eigenlijk) voorstellen. dan moet je je gaan concentreren op dat oog, en het "open laten gaan". de kleur die het oog dan heeft moet ook wat zeggen, maar dat weet ik allemaal niet meer zo precies....
Bron

en ergens anders:

Citaat:
Ki Fighter schreef:
Er is een techniek ooit neergezet op mystiek die niet helemaal klopt. Hij ging zo: Leg je hand neer op een wit blad, kijk nu 30 seconden naar je hand, en kijk dan rondom je hand, je zult dan je aurakleuren zien. FOUT!!! Je ziet dan helemaal geen aurakleuren. Bij tekenles hebben ze me geleerd dat zodra je naar een kleur kijkt, en dan naar een wit oppervlak kijkt je het tegenovergestelde kleur ziet, dat heeft met het menselijke oog te maken. DUS HELEMAAL NIETS MET AURA'S. Kijk maar bijvoorbeeld es 30 seconden naar de kleur rood, als je dat gedaan hebt kijk je naar een wit oppervlak, je zult nu de kleuren groen zien verschijnen. Nogmaals dit heeft niks met aura's te maken maar met het menselijke oog die alleen simpelweg de tegenovergestelde kleur laat zien, is normaal.

Als je echt aura's wilt gaan zien kun je je beter concentreren op het persoon van wie je de aura wilt zien. Visualeer een 3e oog tussen je wenkbrauwen die langzaam opengaat (als je met ki werkt kun je er ki naar laten stromen zodat het makkelijker gaat), kijk nu schuin langs af naar een persoon (ik raad je aan rondom het hoofd te kijken), als je je genoeg concentreert zul je een waas om het persoon gaan zien, en als je hier beter in bent kun je kleuren gaan zien. Denk eraan dat je niet moet gaan liggen staren maar geconcentreert gaat kijken. Ik zelf zie nu ook witte wazen en af en toe de kleur van de aura.

Ik wil alleen ff de mensen waarschuwen die het op de manier met het witte blaadje doen en de hand, het kan wel op die manier, alleen je hebt een grotere kans om niet de aura te zien maar tegenovergestelde kleuren. Blijf oefenen totdat je een waas dit die het persoon omringt, dan pas kun je je op kleuren gaan concentreren. Veel succes met die mensen die aura's willen gaan zien.
Bron

zelf kan ik niks bijdragen aan dit topic
Oud 05-02-2003, 09:53
Verwijderd
Lijkt me echt onwijs gaaf als je dat kan
Oud 05-02-2003, 15:25
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
barkrukkie schreef:
Bron

en ergens anders:

Bron

zelf kan ik niks bijdragen aan dit topic
Kun je nou alleen maar mijn tekst gaan liggen kopieren? Verzin zelf es iets.
Oud 05-02-2003, 17:12
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Kun je nou alleen maar mijn tekst gaan liggen kopieren? Verzin zelf es iets.
sorry, maar ik zet er toch netjes bij dat het van jou is?
Ik probeer alleen maar mensen te helpen, ipv af te zeiken.
Aangezien ik zelf niet in aura's (zien) geloof, kan ik wel een heleboel verzinnen, maar dat zal toch niet werken. Daarom probeer ik ze te helpen door andere methodes te plaatsen (niet dat ik geloof dat deze werken, maar als ze er toch in geloven werken ze misschien wel)
Maar als je in het vervolg liever zelf weer hetzelfde wilt ophangen mag je dat van mij gerust doen
Oud 05-02-2003, 17:21
kitana
kitana is offline
Er zijn een methode om aura's te gaan zien. Alleen werken ze bij mij niet.

Zo moet je vlak langs iemand heen kijken. Neem bijvoorbeeld de schouder. Kijk dan niet naar de schouder maar naar de muur erachter. Focus je ogen op de muur en de rand van de schouder. Na een tijdje schijn je dan kleuren te gaan zien.
Zoals ik al zei, bij mij werkt het niet en deze methode lijkt me dus onzin. Maar het kan zijn dat het bij iemand anders hier wel werkt vandaar dat ik het toch maar ff post.
Oud 05-02-2003, 20:20
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
barkrukkie schreef:
sorry, maar ik zet er toch netjes bij dat het van jou is?
Ik probeer alleen maar mensen te helpen, ipv af te zeiken.
Aangezien ik zelf niet in aura's (zien) geloof, kan ik wel een heleboel verzinnen, maar dat zal toch niet werken. Daarom probeer ik ze te helpen door andere methodes te plaatsen (niet dat ik geloof dat deze werken, maar als ze er toch in geloven werken ze misschien wel)
Maar als je in het vervolg liever zelf weer hetzelfde wilt ophangen mag je dat van mij gerust doen
Ja sorry dat ik zo uitviel, maar er is altijd zoveel gediscuseerd over die teksten, en dadelijk begint da weer opnieuw en daar heb ik weinig zin in. Nog bedankt dat je m'n naam erbij vermelt.
Oud 05-02-2003, 21:35
unpopular
unpopular is offline
Ik moet zeggen dat aura zien me altijd al heeft gefascineerd zelf kan ik het niet wel heb ik er wat over gelezen. Helaas heb ik al een tijdje niet de tijd meer om met deze "hobby" door te gaan.
i.v.m. afstuderen.

Er zijn bijv. mensen die het altijd al zien hierbij komt ook nog dat zie "kleuren" zien, verschillend van grijs tinten tot echte kleuren waarmee mensen hun humeur aan te duiden is.

Je kunt redelijk veel vinden over aura , ki en andere geestelijke energie op verschillende sites.

Er schijnt ook een groep in nederland te zijn die uit mensen bestaat die van jongs af aan al deze aura's kunnen zien.

hopelijk heb je er iets aan.
zou je echt niets kunnen vinden mail maar dan zal ik tussen mijn oude bestanden gaan zoeken.
Oud 05-02-2003, 21:39
unpopular
unpopular is offline
Ki fighter,

Kun jij nu ook andere dingen dan aura's zien.
zo heb ik ooit iemand gesproken die d.m.v. bepaalde technieken ki kon consentreren en over brengen.

Zo vertelde ze dat ze ooit iemand die met zijn hand in warm frituur vet was gevallen had behandeld en dat er de volgende dag niets meer te zien was??
Oud 06-02-2003, 08:13
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Citaat:
kitana schreef:
Er zijn een methode om aura's te gaan zien. Alleen werken ze bij mij niet.

Zo moet je vlak langs iemand heen kijken. Neem bijvoorbeeld de schouder. Kijk dan niet naar de schouder maar naar de muur erachter. Focus je ogen op de muur en de rand van de schouder. Na een tijdje schijn je dan kleuren te gaan zien.
Zoals ik al zei, bij mij werkt het niet en deze methode lijkt me dus onzin. Maar het kan zijn dat het bij iemand anders hier wel werkt vandaar dat ik het toch maar ff post.
omdat het bij jou niet werkt is het onzin?? wow....

maar goed. Ik kan wel energieen (dat zijn het toch?) van gewone voorwerpen zien. Er komt dat een soort wittig licht om het voorwerp heen ongeveer 1 cm dik bij niet electrische apparaten (plastic fles ofzo). Bij mensen kan ik het niet, want die zitten niet stil... Maar ik heb nog geen kleuren gezien
Oud 06-02-2003, 10:59
*Burning water*
*Burning water* is offline
Ik vraag me altijd af hoe dat zit met mensen die aura's schilderen. Als je nou twee mensen tegelijkertijd jouw aura zou schilderen, krijg je dan twee dezelfde tekeningen? Iemand ervaringen?
Oud 06-02-2003, 13:28
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Nar'Hyarmen schreef:
omdat het bij jou niet werkt is het onzin?? wow....
Het is idd misschien een beetje haastig om te zeggen dat het dan niet werkt, maar ik denk toch dat Kitana gelijk heeft dat die methode onzin is. Het is volgens mij gewoon een 'foutje' van je ogen. Je concentreert je niet op de persoon waarvan je de aura wilt zien, maar op de achtergrond. Hierdoor is het goed mogelijk dat na een tijdje staren de andere voorwerpen/personen waar je niet geconcentreerd naar kijkt een beetje vaag beginnen te worden, vooral aan de rand. Ik denk dat sommige mensen deze vage rand onterecht als aura zien.

Citaat:
Nar'Hyarmen schreef:
maar goed. Ik kan wel energieen (dat zijn het toch?) van gewone voorwerpen zien. Er komt dat een soort wittig licht om het voorwerp heen ongeveer 1 cm dik bij niet electrische apparaten (plastic fles ofzo). Bij mensen kan ik het niet, want die zitten niet stil... Maar ik heb nog geen kleuren gezien
Ehm, ik weet het niet zeker, maar volgens mij houd je jezelf een beetje voor de gek. Volgens mij kunnen niet-levende voorwerpen geen aura hebben, en stralen ze ook geen energie uit (tenminste, de energie die ze hier bedoelen, want een gloeilamp zendt ook energie uit ). Ik denk dat je meer het 'probleem' hebt dat je na een tijdje staren naar iets er vervormingen optreden, aangezien je zelf ook zegt dat het bij mensen niet werkt omdat ze bewegen.
Maar goed, dat denk ik
Oud 06-02-2003, 14:01
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
unpopular schreef:
Ki fighter,

Kun jij nu ook andere dingen dan aura's zien.
zo heb ik ooit iemand gesproken die d.m.v. bepaalde technieken ki kon consentreren en over brengen.

Zo vertelde ze dat ze ooit iemand die met zijn hand in warm frituur vet was gevallen had behandeld en dat er de volgende dag niets meer te zien was??
Uh ik kan helemaal geen aura's zien, ik zie alleen soms een waas, de stroming zeg maar van de energie, maar ik concentreer me er ook niet op. Dark Girl heeft meer succes in dit soort dingen. Het overbrengen van ki, dat kun je reiki noemen. Als dat gebeurt zal de pijn verdwijnen, en de wond sneller helen. Zo lieten ze op tv zien dat een man blind was aan één oog. Door zich te laten behandelen via Qigong (ook energie overbrengen), kon hij na 5 jaar behandelen weer volledig zien. Maar het is niet zo dat de energie die degene overbrent dat die dan ook heelt. De gecultiveerde energie zorgt er alleen voor dat de energie van het slachtoffer zich herstelt. Is ingewikkeld maar ik probeer het zo goed mogelijk uit te leggen. Ik geloof heilig in dat je met energie mensen kunt helpen, maar dat het na één dag helemaal genezen was is denk ik meer broodje aap, het zou meer tijd moeten hebben.
Oud 06-02-2003, 14:04
wijze lynx
wijze lynx is offline
Cogito cogito ergo cogito sum
"Ik denk dat ik denk, daarom denk ik dat ik besta."
- Ambrose Bierce
Oud 06-02-2003, 14:54
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
wijze lynx schreef:
Cogito cogito ergo cogito sum
"Ik denk dat ik denk, daarom denk ik dat ik besta."
- Ambrose Bierce
leuke quote, maar niet echt van toepassing hier.
Als je het in correct Latijn wilt doen is het volgens mij ook anders:
Cogito me cogitare ergo cogito me esse

Laatst gewijzigd op 06-02-2003 om 14:57.
Oud 06-02-2003, 18:14
dit = mijn naam
dit = mijn naam is offline
als je by je zelf wil doen:

zit chill, en doe je hande omhoog met het handigst als achtergrdon wit.. en dan maak je van je handen een soort kommejte en je vingers zitten een piepkleinbtje van elkaar af, en je aura schijnt dan daartussen in, by jezelf

bij een ander:
gewoon goed concentreten en helpt id wel als diegene stil zit..
en na een tijdje zie ik dan het eerste randje om diegene inclusief een mooie kleur en als je je nog beter concentreed kan je soms meer zien..

bij mij dan
Oud 07-02-2003, 08:39
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Citaat:
barkrukkie schreef:

Ehm, ik weet het niet zeker, maar volgens mij houd je jezelf een beetje voor de gek. Volgens mij kunnen niet-levende voorwerpen geen aura hebben, en stralen ze ook geen energie uit (tenminste, de energie die ze hier bedoelen, want een gloeilamp zendt ook energie uit ). Ik denk dat je meer het 'probleem' hebt dat je na een tijdje staren naar iets er vervormingen optreden, aangezien je zelf ook zegt dat het bij mensen niet werkt omdat ze bewegen.
Maar goed, dat denk ik
maar ik hoef er niet voor te gaan zitten staren, ik zie het gewoon. En volgens mij (heb ik vaker gelezen en gehoord) hebben alle dingen een bepaalde energie die ze uitstralen. Maar of dat waar is weet ik niet. Misschien is wat ik zie gewoon een oog-fout-achtig iets of gewoon rare lichtinval...
Oud 07-02-2003, 09:03
nl2suzy
nl2suzy is offline
Volgens mij kan je zoiets niet echt aanleren. Mijn zusje kan het ook. En die kan ook precies omschrijven wat welke kleur betekent. Zonder dat ze daarvoor een boek gebruikt.. De eerste keer schrok ik me wel rot

Maar ja.. als je gaat staren, ga je door dat je zo aan het staren bent kleuren zien... en dat is volgens mij geen aura... moet je maar is naar iets wits kijken en meteen daarna naar iets anders, dan zie je ook kleuren langs de zijkant..
Oud 07-02-2003, 09:58
legatus
legatus is offline
Zijn de mensen hier ook overtuigd van aura-fotografie (kirlian)? Wat niets minder is dan een foto van het electromagnetische energieveld van een mens, dat bepaald word door de warme in de ruimte, de vocht, etc.

Emoties hebben ook invloed op die veld. Levenloze voorwerpen hebben ook een aura.

Er bestaat geen universele lijst waarin een kleur een vaste betekenis heeft. Die verschilt per persoon, per situatie. Als dit wel zo was dan werdt deze methode gebruikt in ziekenhuizen om oorzaken te vinden voor bepaalde klachten.

Als ik me niet vergis hebben een aantal ziekenhuizen in Rusland ooit een kirlian gebruikt voor het bepalen van een ziektebeeld. Wellicht wordt het nog gedaan in een aantal, of heel soms.
Oud 07-02-2003, 10:00
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Citaat:
legatus schreef:
Zijn de mensen hier ook overtuigd van aura-fotografie (kirlian)? Wat niets minder is dan een foto van het electromagnetische energieveld van een mens, dat bepaald word door de warme in de ruimte, de vocht, etc.

Emoties hebben ook invloed op die veld. Levenloze voorwerpen hebben ook een aura.

Er bestaat geen universele lijst waarin een kleur een vaste betekenis heeft. Die verschilt per persoon, per situatie. Als dit wel zo was dan werdt deze methode gebruikt in ziekenhuizen om oorzaken te vinden voor bepaalde klachten.

Als ik me niet vergis hebben een aantal ziekenhuizen in Rusland ooit een kirlian gebruikt voor het bepalen van een ziektebeeld. Wellicht wordt het nog gedaan in een aantal, of heel soms.
ik denk wel dat dat kirlian echt is ja. En dat die kleuren geen vaste betekenis hebben lijkt me ook wel duidelijk op zich. Voor iedreen zijn die anders. Waarom gebruiken ze dat Krilian eigenlijk niet vaker, zou dat niet handig zijn voor als mensen echt niet weten waar iemand ziek door is (of waar ze ziek zijn) zoals laatst bij mijn oma?
Oud 07-02-2003, 11:15
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
legatus schreef:

Ik dacht dat je aura alleen een soort weergave van je geestelijke gesteldheid was, en niet een elektromagnetisch veld (dat wel beïnvloed wordt door je geestelijke gesteldheid)...
Maar als je dus bij een magneet ofzo gaat staan verandert je aura dan drastisch?
Oud 07-02-2003, 12:47
legatus
legatus is offline
Citaat:
ik denk wel dat dat kirlian echt is ja.
Een Kirlian is ook echt. Het is alleen een foto van het electromagnetische veld. Sinds paragnosten dit weten hebben ze een andere houding aangenomen, vanaf nu kunnen zij een drie-dimensionale aura zien die een kirlian niet kan zien. Het valt nooit te bewijzen, terwijl in het begin de kirlian met twee armen werd ontvangen als hét bewijs van aura's.

Citaat:
Maar als je dus bij een magneet ofzo gaat staan verandert je aura dan drastisch?
Ik neem aan van wel, weet niet hoe drastisch. In een warme of koude ruimte ziet een kirlian-foto er ook anders uit.
Oud 07-02-2003, 15:11
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
legatus schreef:
Een Kirlian is ook echt. Het is alleen een foto van het electromagnetische veld. Sinds paragnosten dit weten hebben ze een andere houding aangenomen, vanaf nu kunnen zij een drie-dimensionale aura zien die een kirlian niet kan zien. Het valt nooit te bewijzen, terwijl in het begin de kirlian met twee armen werd ontvangen als hét bewijs van aura's.
lol

Citaat:
legatus schreef:
Ik neem aan van wel, weet niet hoe drastisch. In een warme of koude ruimte ziet een kirlian-foto er ook anders uit.
Dan kun je eigenlijk dus nog niet veel zeggen m.b.v. zo'n foto, alleen als je zeker weet dat er geen overige externe factoren zijn die de foto kunnen beïnvloeden.
Oud 08-02-2003, 11:04
legatus
legatus is offline
Citaat:
Dan kun je eigenlijk dus nog niet veel zeggen m.b.v. zo'n foto, alleen als je zeker weet dat er geen overige externe factoren zijn die de foto kunnen beïnvloeden.
Er spelen altijd externe factoren mee.
Oud 08-02-2003, 14:40
Isa
Isa is offline
Citaat:
legatus schreef:
Zijn de mensen hier ook overtuigd van aura-fotografie (kirlian)?

ja, dat heb ik ook gezegd in het topic de agnostocus op F&L maar rerisen wilt niet meer antwoorden.
Citaat:
Wat niets minder is dan een foto van het electromagnetische energieveld van een mens, dat bepaald word door de warme in de ruimte, de vocht, etc.
als het slechts door warmte e.d. komt hoe komt het dan dat gezonde handen en gezond eten een andere, mooiere uitstraling heeft dan zieke mensen en junk food? waarom krijg je een nog mooier aura als je blowt of als je aan yoga doet? en een slechter doffer aura als je heroine gebruikt.
Citaat:
ik zie daarniks mis mee, want er is ooit een onderzoek gedaan of kirlian kanker kan ontdekken. dat lukte, ze hebben zelfs 9 kankerpatienten ontdekt die op andere normale scantechnieken niet te zien waren.
(kankercellen hebben een heldere uitstraling wegens hun vele energie, hun onsterfelijkheid.

overigens moet je aura en kirlian-fotografie niet verwarren.
kirlian is blauwachtig en elektrisch. of zo lijkt het iig.
aurafotografie is als een gekleurde mistwolk om mensen heen.
Oud 08-02-2003, 16:16
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:

(kankercellen hebben een heldere uitstraling wegens hun vele energie, hun onsterfelijkheid.
kankercellen onsterfelijk? yeah right
Oud 08-02-2003, 18:52
legatus
legatus is offline
Citaat:
als het slechts door warmte e.d. komt hoe komt het dan dat gezonde handen en gezond eten een andere, mooiere uitstraling heeft dan zieke mensen en junk food? waarom krijg je een nog mooier aura als je blowt of als je aan yoga doet? en een slechter doffer aura als je heroine gebruikt.
Toch eens beter lezen, er staat 'etc.' oftewel etcetra. Er zijn allerlei factoren die een invloed uiten op dat veld. We hoeven ook niet paranormaal begaafd te zijn en aura's te kunnen zien om te weten dat mensen die junk food eten en veel roken een slechtere gezondheid hebben. Want is dat niet wat de gave is van het zien van aura's? Kunnen zien wat mensen niet goed doen. Daar hebben we geen paranormale krachten voor nodig, en ieder mens dat eens goed naar zichzelf (zijn innerlijk) kijkt weet wat het probleem is.

Een broodje van de mac maakt je aura niet plots anders.

Citaat:
overigens moet je aura en kirlian-fotografie niet verwarren. kirlian is blauwachtig en elektrisch. of zo lijkt het iig.
aurafotografie is als een gekleurde mistwolk om mensen heen.
Wellicht hebben ze er een filter voorgeplaatst, voor zover ik weet is aurafotografie niets minder dan kirlianfotografie.

Citaat:
ik zie daarniks mis mee, want er is ooit een onderzoek gedaan of kirlian kanker kan ontdekken.
En denk je nou serieus dat de medische wereld zoiets niet zou gebruiken als het daadwerkelijk aantoonde wat er mankeerde aan een persoon's gezondheid?
Oud 08-02-2003, 22:02
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Legatus de medische wereld is net zo skeptisch als de pest en als jou. Daarom willen ze het gewoon niet accepteren. China wel, die zijn niet zo achterbaks als jou.
Oud 09-02-2003, 02:18
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Legatus de medische wereld is net zo skeptisch als de pest en als jou. Daarom willen ze het gewoon niet accepteren.
Geef dan eens is een voorbeeld van een geneesmiddel dat ze aanvankelijk afwezen, maar later toch accepteerden? In mijn ogen is de medische wereld juist een van de meest open-staande gebieden, juist in deze tijd. Het stikt van alternatieve geneesmiddelen, die toch geaccepteerd zijn ondanks het feit dat ze nieuw zijn (mits ze wel werken uiteraard )

Citaat:
Ki Fighter schreef:
China wel, die zijn niet zo achterbaks als jou.
Beetje veralgemisering niet? Alleen China zou alternatieve geneesmiddelen accepteren?
En achterbaks is wat anders dan een gezonde, nuchtere kijk op dingen
Oud 09-02-2003, 09:28
Verwijderd
ik kan aura's zien...
al toen ik klein was.
toen liep ik met s mam over straat / door t dorp en dan moest ik altijd heel erg huilen omdat ik dat zag...
kei eng vond ik dat toen!!
nu zie ik ze alleen als ik ze wil zien..
Oud 10-02-2003, 10:05
legatus
legatus is offline
Citaat:
China wel, die zijn niet zo achterbaks als jou.
Zeg je nu dat de medische wetenschap in China aurafotografie gebruikt voor diagnoses?
Oud 10-02-2003, 16:19
sexylexy
sexylexy is offline
wat zijn aura's??
Oud 10-02-2003, 16:35
barkrukkie
barkrukkie is offline
au·ra (de ~ (v.))

1 uitstraling die een mens omgeeft
2 [med.] beginverschijnselen van een astmatische of epileptische aanval

hmm, die tweede betekenis...
Oud 10-02-2003, 19:06
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
legatus schreef:
Zeg je nu dat de medische wetenschap in China aurafotografie gebruikt voor diagnoses?
Nee want daar heb je niks aan, ze hebben veel betere middelen zoals Qi Gong.
Oud 10-02-2003, 19:22
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Nee want daar heb je niks aan, ze hebben veel betere middelen zoals Qi Gong.
Kun je dat Qi Gong misschien wat toelichten? Is dat een vorm van Reiki?
Oud 10-02-2003, 21:21
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Citaat:
barkrukkie schreef:
au·ra (de ~ (v.))

1 uitstraling die een mens omgeeft
2 [med.] beginverschijnselen van een astmatische of epileptische aanval

hmm, die tweede betekenis...
jij ook altijd met je woordenboek
Oud 10-02-2003, 21:40
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Nar'Hyarmen schreef:
jij ook altijd met je woordenboek
*woordenboekverslaafd*

[hintmode]
*heeft nog geen 10.000 dromenboek... *
[/hintmode]
Oud 11-02-2003, 08:23
Verwijderd
ik weet niet hoe je het kan leren.. ik heb mn eigen aura wel een keer gezien maar dat was maar 1 keer en ik heb ook klassieke migraine. ik zie de hele tijd dingen om me heen maar ik heb maar 1 keer een witte gloed om me heen gezien.

ik denk neit dat je het krijgt door gewoon te mediteren. ik denk dat mensen er gewoone en aanleg voor hebben of dat aura;s zien ook iets met migraine te maken heeft. want een best wel groot deel van de mensne met klassieke migraine ziet wel eens een aura
Oud 11-02-2003, 16:18
Edithjuh
Edithjuh is offline
Citaat:
Brenda_lelie schreef:
Aura's zien kun je leren ja, kost alleen wel heel veel tijd en je hebt er weinig aan...
Ik denk dat je er best veel aan hebt. je kunt zien of iemand slecht is of boos is enzo.
Oud 11-02-2003, 16:49
Ciskaatje
Ciskaatje is offline
Citaat:
Edithjuh schreef:
Ik denk dat je er best veel aan hebt. je kunt zien of iemand slecht is of boos is enzo.
oja? wanneer is iemand slecht? hoe kun je oordelen of iemand slecht is? je oordeelt naar je eigen normen en waarden, en wie zegt dat dat de juiste zijn?

maar ik snap denk ik wel wat je bedoelt
ik zie zelf geen aura's, maar je schijnt er vrij veel aan te kunnen zien ja
Oud 11-02-2003, 20:42
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Edithjuh schreef:
Je kunt met aura's iemand z'n gevoel aflezen dus? Ik zou dat echt niet willen. Ik heb liever dat ik weet van mensen hoe ze over mij of andere dingen denken door de 'normale' signalen die ze afgeven dan door naar hun aura te kijken
Oud 11-02-2003, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Edithjuh schreef:
ja maar daardoor veroordeel je mensen ook een beetje.. ik bedoel. daardoor blijf je bij mensen uit de buurt omdat ze in jouw ogen boos zijn.. kijken die mensen je helemaal vreemd aan... en wat als mensen hun boosheid proberen te verbergen/... tis niet leuk om daar dan alsnog aan herinnert te wordne
Oud 11-02-2003, 22:59
legatus
legatus is offline
Citaat:
ik heb mn eigen aura wel een keer gezien maar dat was maar 1 keer en ik heb ook klassieke migraine. ik zie de hele tijd dingen om me heen maar ik heb maar 1 keer een witte gloed om me heen gezien.
Dat wordt dus veroorzaakt door je migraine en is niets paranormaals of bovennatuurlijks.
Oud 12-02-2003, 09:19
Verwijderd
Citaat:
legatus schreef:
Dat wordt dus veroorzaakt door je migraine en is niets paranormaals of bovennatuurlijks.
weet ik
Oud 12-02-2003, 10:37
Evito
Evito is offline
Ik zag altijd wel vreemde dingen als ik migraine had, maar het was meer dat ik zo erge pijn had, dat als ik mijn ogen dichtdeed, het leek alsof ik door mijn oogleden heen de muur kon zien, wat niet zo was.
Advertentie

Regels voor berichten