Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2003, 20:29
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Nav. iets wat ik las in het Lowlands-topic over alleen naar een festival gaan, vroeg ik me af..

Wie gaat er wel eens alleen naar een concert / festival?

Waarom wel / niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-02-2003, 20:30
]{ing
]{ing is offline
ja soms, omdat ik ook van muziek kan genieten zonder eigen crew..
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 20:30
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Nav. iets wat ik las in het Lowlands-topic over alleen naar een festival gaan, vroeg ik me af..

Wie gaat er wel eens alleen naar een concert / festival?

Waarom wel / niet?
telt op een festival alleen naar een optreden gaan wel?

Zoja: omdat ik niet mijn kans om een in mijn optiek leuke danwel geweldige band te zien laat schieten omdat iemand andes geen zin heeft om te gaan kijken.

simpel eigenlijk
Oud 08-02-2003, 20:32
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Nou, ik ook maar even dan.

Ik vind het wel fijn om alleen te gaan. Ik ben ook niet echt zo'n gezellig groepjes-mens.. Ik kan me in mn eentje beter concentreren en opgaan in de muziek.
Ik was vorig jaar met mn ouders en mn broer + een vriend naar Pinkpop gegaan, maar de helft van de optredens heb ik in mn eentje bijgewoond (o.a. de hele maandag-avond.). Vond ik best leuk, eigenlijk. En je leert vaak toch wel mensen kennen die je vragen wat je zo in je eentje doet daar.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 20:35
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Nou, ik ook maar even dan.

Ik vind het wel fijn om alleen te gaan. Ik ben ook niet echt zo'n gezellig groepjes-mens.. Ik kan me in mn eentje beter concentreren en opgaan in de muziek.
Ik was vorig jaar met mn ouders en mn broer + een vriend naar Pinkpop gegaan, maar de helft van de optredens heb ik in mn eentje bijgewoond (o.a. de hele maandag-avond.). Vond ik best leuk, eigenlijk. En je leert vaak toch wel mensen kennen die je vragen wat je zo in je eentje doet daar.
ik vind het echter wel leuker om met meer mensen te gaan. Dat maakt het toch net iets gezelliger vind ik
Oud 08-02-2003, 20:35
Mindfields
Mindfields is offline
Lijkt me nou helemaal niks
Oud 08-02-2003, 20:36
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
Parallel schreef:
Lijkt me nou helemaal niks
ja, maar waaaarom niet
Oud 08-02-2003, 20:37
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Ik kan me in mn eentje beter concentreren en opgaan in de muziek.
het enige probleem is dat het heel lastig is om met twee handen een joint te draaien als je moet staan (ivm opgaan in de muziek..)
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 20:40
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
]{ing schreef:
het enige probleem is dat het heel lastig is om met twee handen een joint te draaien als je moet staan (ivm opgaan in de muziek..)
Moet je (op een festival) wachten tot er een band als Kane ofzo komt (Ahh.. sweet memories, pinkpop 2002 ) en dan op een veldje gaan zitten, flink aantal voordraaien en in een pringles-bus stoppen .
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 20:44
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Moet je (op een festival) wachten tot er een band als Kane ofzo komt (Ahh.. sweet memories, pinkpop 2002 ) en dan op een veldje gaan zitten, flink aantal voordraaien en in een pringles-bus stoppen .
maar dan ga ik continu smoken en word ik te stoned bij ozzfest had ik joints voorgedraaid voordat ik erheen ging, maar aangezien ik met een niet-smoker ging moest ik het allemaal zelf oproken.. toen slayer eenmaal speelde was ik zo knetter dat ik niet eens meer de luchtgitarist kon uithangen
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 20:48
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
]{ing schreef:
maar dan ga ik continu smoken en word ik te stoned bij ozzfest had ik joints voorgedraaid voordat ik erheen ging, maar aangezien ik met een niet-smoker ging moest ik het allemaal zelf oproken.. toen slayer eenmaal speelde was ik zo knetter dat ik niet eens meer de luchtgitarist kon uithangen
Eigenlijk moeten we een topic over "Concerten / festivals bezoeken onder invloed."
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 20:50
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Eigenlijk moeten we een topic over "Concerten / festivals bezoeken onder invloed."
ja want wat is er nou leuk aan muziek zonder wiet en bier?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 20:51
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
]{ing schreef:
ja want wat is er nou leuk aan muziek zonder wiet en bier?
whiskey?
Oud 08-02-2003, 20:52
Verwijderd
Alleen naar een concert gaan lijkt me zo ontzettend saai; bij een dood moment sta je daar dan, gezellig. De hele avond niemand (op wat vreemden na) om tegen aan te lullen.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 20:53
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef:
whiskey?
Breek me de bek niet open .

Borstrock + Tentje + Wiet + Whiskey = Foute combinatie.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 20:54
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
snees schreef:
Alleen naar een concert gaan lijkt me zo ontzettend saai; bij een dood moment sta je daar dan, gezellig. De hele avond niemand (op wat vreemden na) om tegen aan te lullen.
Bij een concert moet je luisteren, niet lullen .
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 20:54
funest
funest is offline
hmm
ik vin een concert alleen nog erg goed te doen, geen gezeur van andere, kan je lekker naar voren kruipen zonder da je op andere moet letten..ect

maar festival alleen is beuring, tenzij je er mensen ontmoet ergens. ik hou er wel van om tussen concerten door beetje te discusieren en natuurlijk wat nuttigen. GEzien ik niet zo snel vreemden aanspreek gak liever met wat volk
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 20:55
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef:
whiskey?
teveel de laatste tijd..

denk dat ik maar weer overga op de wodka
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 20:55
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
AM schreef:
hmm
ik vin een concert alleen nog erg goed te doen, geen gezeur van andere, kan je lekker naar voren kruipen zonder da je op andere moet letten..ect

maar festival alleen is beuring, tenzij je er mensen ontmoet ergens. ik hou er wel van om tussen concerten door beetje te discusieren en natuurlijk wat nuttigen. GEzien ik niet zo snel vreemden aanspreek gak liever met wat volk
dat is wel weer zo, maarja, bij concerten in me hometown kom ik altijd wel bekenden tegen

en festivals helemaal in je eentje...hmm
lijkt me saai, vooral 's avonds...zit je remi bij je tentje

en whiskey is zo aso duur
Oud 08-02-2003, 22:06
86dagreed
86dagreed is offline
Ik ga nooit alleen.

waarom niet?

Omdat ik daar geen flikker aan vind. Ik ga ook op in muziek als ik met vrienden ben, mijn vrienden doen dat ook. het is toch gezellig ome en biertje te drinken, sigaret te roken en elkaar vertellen hoe fucking cool het wel niet is? Of elkaar ind e pit tegen komen.

He wallflower: je ouders gingen mee naar pinkpop!!?
Dan zou ik ook alleen verder gaan

'He pa! Wrede pit he?'
'jazeker dochter!'
Oud 08-02-2003, 22:07
Verwijderd
ik ga nooit alleen, bij concerten moet ik altijd iemand bij me hebben om tegen aan te zeiken, want wc's zijn smerig en daar krijg je ziektes van
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 22:30
Rioto
Niet vaak , wel is gedaan als er echt niemand mee wil ga ik gewoon alleen , zou lomp zijn om niet te gaan omdat er niemand mee wil ,

Kom daar altijd wel iemand tegen
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 22:37
Verwijderd
Concerten en festivals ga ik nooit alleen heen, omdat ik dat gewoon totaal niet leuk vind.. en ik ben niet zo iemand die meteen tegen iedereen aan gaat praten enzo
Als ik op een festival ben kan het wel zijn dat ik alleen naar een optredentje daar ga, omdat de rest van de groep wat anders wil zien ofzo.. dat vind ik ook helemaal niet erg, en daarna zie ik ze wel weer
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 22:51
Footprint
Footprint is offline
concerten of festivals zou ik geen probleem mee hebben denk ik
een festival lijkt me wel wat minder leuk in je eentje maar is denk ik wel te doen
en een concert ach tgaat vaak tog om de muziek en de sfeer en die is met vrienden misschien wel wat beter maar zonder vrienden er naar toe is ook niet erg.
Oud 09-02-2003, 10:21
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
86dagreed schreef:
Ik ga nooit alleen.

waarom niet?

Omdat ik daar geen flikker aan vind. Ik ga ook op in muziek als ik met vrienden ben, mijn vrienden doen dat ook. het is toch gezellig ome en biertje te drinken, sigaret te roken en elkaar vertellen hoe fucking cool het wel niet is? Of elkaar ind e pit tegen komen.

He wallflower: je ouders gingen mee naar pinkpop!!?

'He pa! Wrede pit he?'
'jazeker dochter!'

Ach, ik vind het superhandig .
Ze zorgen voor mn vervoer (geen gekloot met treinen enz.), bekostigen mn kaartje / voedsel / bier / extra sigaretten / band-merchandise en laten me verder gewoon mn gang gaan..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2003, 11:06
J Garde
J Garde is offline
Ik ga naar een concert of festival voor de muziek op de eerste plaats dus als ik alleen moet gaan heb ik er niet z'n moeite mee maar het is gezelliger met vrienden om je heen. Verder is muziek zkr ook leuk als je nuchter bent soms nog wel leuker als stoned of bezopen zijn maar toch geeft die joint en dat bier weer extra sfeer.
Oud 09-02-2003, 11:15
Verwijderd
Hmm..dat lijkt me toch niets. Ik kan wel goed alleen zijn maar bij dit soort dingen vind ik het toch minder.. alhoewel het bij een enkel concert misschien iets anders ligt dan bij festivals.. maar het praat achteraf zo moeilijk he..

-Vond je het leuk?
-Ja, ik vond het leuk, ik was er toch zelf bij?
-vet gaaf idd
-Ik ben het helemaal met mezelf eens!
-Ben ik blij om, daar wij een en dezelfde persoon zijn..

euh..ja.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 11:18
independancy wanted
independancy wanted is offline
Ik ben ook niet echt een grote-groeps-mens, maar alleen... nou nee: in je eentje wat drinken van te voren, in je eentje de trein in stappen, in je eentje na afloop de nachtbus in.... Nee, dan liever met zijn tweetjes. Tijdens het concert maakt het me trouwens niet uit of ik alleen sta of niet.
Oud 09-02-2003, 12:27
Roxy
Roxy is offline
mjah ik heb er opzich geen moeite mee maar het komt er nooit echt van want een vriendin heeft bijna precies dezelfde muzieksmaak dus die wil altijd wel mee naar dingen alleen een paar jaar geleden dat zij niet zo vaak mocht, nie doordeweeks enzow toen zou het wel handig zijn geweest om alleen te gaan, maar dat mocht ik dan weer niet
Oud 09-02-2003, 12:44
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Ze zorgen voor mn vervoer (geen gekloot met treinen enz.), bekostigen mn kaartje / voedsel / bier / extra sigaretten / band-merchandise en laten me verder gewoon mn gang gaan..
...misschien ga ik vanaf nu ook wel met mn ouders

het lijkt me trouwens niets om alleen naar een concert te gaan, zou ik me zo eenzaam voelen. ik ga ook echt wel op in de muziek terwijl mn vrienden erbij zijn, maar voor het optreden en daarna is het gewoon gezelliger als we met zn allen een biertje gaan drinken ofzo...
Oud 09-02-2003, 12:51
Rhinus
Rhinus is offline
Ik durf niet alleen naar concerten. Sta je daar zo in je eentje..

Maar misschien dat ik 't bij Sonata Arctica wel ga doen. Ik wil dat zien, maar niemand met mij..
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 15:27
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Het is dan ook wel fucking handig ja. Ligt ook aan welke band je met je ouders hebt denk ik.
Oud 09-02-2003, 15:45
TeethgrindeRRR!
TeethgrindeRRR! is offline
Citaat:
86dagreed schreef:
[BHe wallflower: je ouders gingen mee naar pinkpop!!?

'He pa! Wrede pit he?'
'jazeker dochter!' [/B]
een pit op pinkpop?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 16:03
Verwijderd
alleen naar festivals lijkt me heerlijk.. geen gezeik over "ik wil dit zien" "ik wil dat zien""dat zuigt" blaaaaaah lekker nieuwe mensen ontmoeten maar dat hoeft niet als je nie wilt./. heerlijk
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 16:44
DeadNation
DeadNation is offline
Muziek alleen leuk met bier en wiet? Wat een onzin. En alleen gaan sucked. Heb t weleens gedaan, maar voor ik t weer doe...dan moet de band wel heel erg goed zijn.
Oud 09-02-2003, 17:38
Escapism
Escapism is offline
door omstandigheden wask alleen naar foo fighters en tijdens t optreden zelf maakt t ook niet uit natuurlijk dan ben je gwoon daar mee bezig, alleen t wagten vooraf is een btje matig in je 1tje
Oud 09-02-2003, 17:51
Verwijderd
natuurlijk wel, je kan je een bepaalde band toch niet missen omdat er ff niemand meegaat, flikker maar op!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 18:06
Footprint
Footprint is offline
hehehe
Oud 09-02-2003, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef:
door omstandigheden wask alleen naar foo fighters en tijdens t optreden zelf maakt t ook niet uit natuurlijk dan ben je gwoon daar mee bezig, alleen t wagten vooraf is een btje matig in je 1tje
Lul jij nooit tegen jezelf dan?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef:
Concerten en festivals ga ik nooit alleen heen, omdat ik dat gewoon totaal niet leuk vind.. en ik ben niet zo iemand die meteen tegen iedereen aan gaat praten enzo
Als ik op een festival ben kan het wel zijn dat ik alleen naar een optredentje daar ga, omdat de rest van de groep wat anders wil zien ofzo.. dat vind ik ook helemaal niet erg, en daarna zie ik ze wel weer
me2
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 18:23
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Milk schreef:
Lul jij nooit tegen jezelf dan?
ik heb mezelf nooit zoveel te melden
Oud 09-02-2003, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef:
ik heb mezelf nooit zoveel te melden
aaaaaaaaaah...
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 18:47
Verwijderd
Alleen naar The ataris, alleen naar Deconstruction...

joa... ik ga wel vaker alleen, als mijn vrienden allemaal moeten werken ofzo. Waarom niet. Becides, ik kom toch bijna altijd wel iemand tegen die ik ken.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 18:53
Verwijderd
Ik ben nog nooit alleen gegaan, omdat dat niet mag van mijn moeder. Anders was ik denk ik wel een paar keer ergens naartoe gegaan, weezer en ataris 2 jaar terug. Ik denk dat ik me wel zal vermaken alleen, wel een beetje saai lijkt me, tussen de bands in, en erna in de trein etc.

Maar ik zou het wel doen, als ik mocht, want het is echt balen als je iets moet missen omdat er niemand mee wil, of omdat je, net als ik, geen vrienden hebt met jouw muzieksmaak.
Ik kan het wel begrijpen, want een meisje alleen over straat ergens in een verre stad, tis wel gevaarlijk, maar als het hier in r'dam is in de waterfront of rotown, ik kan dat best alleen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 18:58
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef:
ja, maar waaaarom niet
Ehm.. nou, je moet in je eentje alles betalen, als je met vrienden bent geven die nog weleens een rondje..in je eentje smoken is saai
's nachts is gewoon veel gezelliger als je met meerdere of met 1 andere bent *hinthint*

Maar naar een concert met alleen mijn vriend is ook wel gezellig, maar ik ga toch liever met zn 4en ofzo
Oud 09-02-2003, 19:04
vixen
vixen is offline
Ik ben nog nooit alleen naar een concert geweest. Ik zou wel in mn eentje gaan als k een band heel graag zou willen zien en dr zou niemand meekunnen. Lijkt me trouwens ook niet echt gezellig..
Oud 09-02-2003, 19:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben de lowlands einzelganger. En naar 'gewone''concerten ga ik ook altijd alleen, want Ik ken eigenlijk niemand die meewil,mag of kan. Ik ga ook alleen naar 't theater en alleen naar de stad...
Ik ga dus overal alleen naar toe.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 20:03
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
86dagreed schreef:
Het is dan ook wel fucking handig ja. Ligt ook aan welke band je met je ouders hebt denk ik.
Hmm.. Niet perse.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 20:07
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Hmm.. Niet perse.
hoezo niet?

Als je een goede band met je ouders hebt, zul je sneller met ze ergens heengaan. En dan is het ook nog leuk dat ze dingen betalen.
Oud 09-02-2003, 21:02
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
86dagreed schreef:
hoezo niet?

Als je een goede band met je ouders hebt, zul je sneller met ze ergens heengaan. En dan is het ook nog leuk dat ze dingen betalen.
Ik heb niet echt een goede band met mn ouders.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten