Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Nou, ik ook maar even dan.
Ik vind het wel fijn om alleen te gaan. Ik ben ook niet echt zo'n gezellig groepjes-mens.. Ik kan me in mn eentje beter concentreren en opgaan in de muziek. Ik was vorig jaar met mn ouders en mn broer + een vriend naar Pinkpop gegaan, maar de helft van de optredens heb ik in mn eentje bijgewoond (o.a. de hele maandag-avond.). Vond ik best leuk, eigenlijk. En je leert vaak toch wel mensen kennen die je vragen wat je zo in je eentje doet daar. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
hmm
ik vin een concert alleen nog erg goed te doen, geen gezeur van andere, kan je lekker naar voren kruipen zonder da je op andere moet letten..ect maar festival alleen is beuring, tenzij je er mensen ontmoet ergens. ik hou er wel van om tussen concerten door beetje te discusieren en natuurlijk wat nuttigen. GEzien ik niet zo snel vreemden aanspreek gak liever met wat volk |
![]() |
||
Citaat:
![]() en festivals helemaal in je eentje...hmm ![]() lijkt me saai, vooral 's avonds...zit je remi bij je tentje ![]() en whiskey is zo aso duur ![]()
|
Ik ga nooit alleen.
waarom niet? Omdat ik daar geen flikker aan vind. Ik ga ook op in muziek als ik met vrienden ben, mijn vrienden doen dat ook. het is toch gezellig ome en biertje te drinken, sigaret te roken en elkaar vertellen hoe fucking cool het wel niet is? Of elkaar ind e pit tegen komen. He wallflower: je ouders gingen mee naar pinkpop!!? Dan zou ik ook alleen verder gaan ![]() 'He pa! Wrede pit he?' 'jazeker dochter!'
|
Verwijderd
|
Concerten en festivals ga ik nooit alleen heen, omdat ik dat gewoon totaal niet leuk vind.. en ik ben niet zo iemand die meteen tegen iedereen aan gaat praten enzo
![]() Als ik op een festival ben kan het wel zijn dat ik alleen naar een optredentje daar ga, omdat de rest van de groep wat anders wil zien ofzo.. dat vind ik ook helemaal niet erg, en daarna zie ik ze wel weer ![]() |
![]() |
|
concerten of festivals zou ik geen probleem mee hebben denk ik
een festival lijkt me wel wat minder leuk in je eentje maar is denk ik wel te doen en een concert ach tgaat vaak tog om de muziek en de sfeer en die is met vrienden misschien wel wat beter maar zonder vrienden er naar toe is ook niet erg.
||
![]() |
Citaat:
Ach, ik vind het superhandig ![]() Ze zorgen voor mn vervoer (geen gekloot met treinen enz.), bekostigen mn kaartje / voedsel / bier / extra sigaretten / band-merchandise en laten me verder gewoon mn gang gaan.. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ga naar een concert of festival voor de muziek op de eerste plaats dus als ik alleen moet gaan heb ik er niet z'n moeite mee maar het is gezelliger met vrienden om je heen. Verder is muziek zkr ook leuk als je nuchter bent soms nog wel leuker als stoned of bezopen zijn maar toch geeft die joint en dat bier weer extra sfeer.
|
Verwijderd
|
Hmm..dat lijkt me toch niets. Ik kan wel goed alleen zijn maar bij dit soort dingen vind ik het toch minder.. alhoewel het bij een enkel concert misschien iets anders ligt dan bij festivals.. maar het praat achteraf zo moeilijk he..
-Vond je het leuk? -Ja, ik vond het leuk, ik was er toch zelf bij? -vet gaaf idd -Ik ben het helemaal met mezelf eens! -Ben ik blij om, daar wij een en dezelfde persoon zijn.. ![]() |
![]() |
|
Ik ben ook niet echt een grote-groeps-mens, maar alleen... nou nee: in je eentje wat drinken van te voren, in je eentje de trein in stappen, in je eentje na afloop de nachtbus in.... Nee, dan liever met zijn tweetjes. Tijdens het concert maakt het me trouwens niet uit of ik alleen sta of niet.
|
mjah ik heb er opzich geen moeite mee maar het komt er nooit echt van want een vriendin heeft bijna precies dezelfde muzieksmaak dus die wil altijd wel mee naar dingen
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() het lijkt me trouwens niets om alleen naar een concert te gaan, zou ik me zo eenzaam voelen. ik ga ook echt wel op in de muziek terwijl mn vrienden erbij zijn, maar voor het optreden en daarna is het gewoon gezelliger als we met zn allen een biertje gaan drinken ofzo...
||
Citaat:
|
door omstandigheden wask alleen naar foo fighters en tijdens t optreden zelf maakt t ook niet uit natuurlijk dan ben je gwoon daar mee bezig, alleen t wagten vooraf is een btje matig in je 1tje
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben nog nooit alleen gegaan, omdat dat niet mag van mijn moeder. Anders was ik denk ik wel een paar keer ergens naartoe gegaan, weezer en ataris 2 jaar terug. Ik denk dat ik me wel zal vermaken alleen, wel een beetje saai lijkt me, tussen de bands in, en erna in de trein etc.
Maar ik zou het wel doen, als ik mocht, want het is echt balen als je iets moet missen omdat er niemand mee wil, of omdat je, net als ik, geen vrienden hebt met jouw muzieksmaak. Ik kan het wel begrijpen, want een meisje alleen over straat ergens in een verre stad, tis wel gevaarlijk, maar als het hier in r'dam is in de waterfront of rotown, ik kan dat best alleen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() 's nachts is gewoon veel gezelliger als je met meerdere of met 1 andere bent ![]() Maar naar een concert met alleen mijn vriend is ook wel gezellig, maar ik ga toch liever met zn 4en ofzo ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Eerste concert Verwijderd | 25 | 14-09-2011 19:10 | |
Muziek |
Geluidsoverlast bij concerten Trimm Trabb | 23 | 30-05-2010 23:50 | |
Algemene schoolzaken |
Vragenlijst Profielwerkstuk Muziek rockerbaby | 12 | 29-11-2009 08:27 | |
Muziek |
Loud from the South (o.a. Carcass) Carn | 30 | 03-09-2008 16:30 | |
De Kantine |
De man die zijn haar saai liet knippen #183 Verwijderd | 500 | 19-04-2008 17:34 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete .!!! sjoerd-d067 | 44 | 22-12-2004 14:44 |