Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ging voor het eerst naar een concert toen ik twaalf was. Alleen, Ahoy Rotterdam, maar wel zitplaatsen (anders was ik niet alleen geweest, aangezien iedereen die ik kende stond). Tot nu toe duurden alle concerten waar ik geeft ben trouwens ongeveer anderhalf uur, maar dat is dan enkel het optreden van de hoofdact. Het voorprogramma/ombouwen komt daar dus nog bij.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn eerste concert was in de HMH toen ik 14 was, duurde niet zo heel lang en mn ouders brachten me en haalden me op enzulks. Haha zeuren ze als je een vriendin hebt? Je bent 14, op die leeftijd is het gezond als je aan het andere geslacht gaat denken
![]() |
![]() |
|
Toen ik 18 was, maar daarvoor had ik niet echt behoefte om naar een concert te gaan. Festivals wel, mocht naar Pinkpop toen ik 16 was (onder voorwaarde dat mijn beste vriend mee zou gaan, maar die had examens, dus helaas). Parkpop is hier, daar mocht ik alleen heen toen ik 14 was, volgens mij.
Concert duurt ongeveer 3 kwartier - anderhalf uur. Zonder voorprogramma, that is. En over je ouders: Als jij laat zien dat je verantwoordelijkheid kan nemen voor je acties, netjes op tijd thuis komt, netjes je huiswerk en klusjes in huis doet, worden ze al snel makkelijker. Maar je bent 14, en voor jou is dat heel volwassen, maar voor je ouders nog niet. En als je graag naar een concert wil, leg al je plannen dan voor aan je ouders, ga niet stiekem lopen doen of dingen lopen verdraaien, want dan vertrouwen ze je nooit meer. Leg gewoon uit wat voor concert het is, hoe je daar van plan was te komen en ook hoe je weer naar huis komt, hoe laat dat ongeveer is, met wie je haat, dat soort dingen.
|
ben nog maar naar 1 concert geweest...(de rest festivals)
begint rondt 10 en is gedaan om 12 (in geval van 1 band)... na drink eindigt ergens op een bankje met je niew lief ![]() festivals dren een paar dagen maar zijn leker( dan kan je nieuwe vriendin nog eens zien é) ![]()
|
Pinkpop in het jaar ???? Waar ze nog houten bierkratten hadden met glazen bierflessen, Hell Angels rondliepen met motorkettingen, beveiliging bestond uit houten schuttingen en vrijwilligers met honden, geen cameratoezicht, kampvuren en tentjes bij de mensen op straat voor de deur, Samson shag de hoofdsponser was, Skoll bier werd geschonken, bezoekers naakt rondliepen over het festival terrein, sintelbaan die een grote zwarte moddermasse werd na een regenbui, polaroid fotocamera's, bezoekers (ik) die met grote wijde zwarte hand gebreide truien rondliep.
|
![]() |
|
Mijn eerste concert was toen ik 13 was, dus vorig jaar. Op dat moment was U2 mijn favoriete groep dus nam mijn vader me mee naar dat concert (in het koning boudewijn stadion in Belgie) Het was gigantisch groot, er waren 70000 mensen en we stonden helemaal aan de voorste sectie van het podium.
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Mijn eerste was Pinkpop dit jaar
![]() Ik ben ook nog naar parkpop gegaan, dat was wel koel, maar er kwamen natuurlijk niet veel beroemde bands dus vond ik dat wat minder. Kga dan wss volgend jaar naar Lowlands, voorderest moet ik nog even kijken |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Toen ik 13 was ging ik voor het eerst naar een concert, met een vriendin van mij. Was het vetste concert ooit, in Utrecht, tivoli, naar een concert van Maria Mena. Geen idee hoe lang het duurde. ![]()
|
Ik heb mijn eerste optreden in juli gehad, Bruno Mars
![]() Het was echt geweldig, ik was alleen met een vriendin. Best spannend, want ik moest dus alleen met de trein naar Amsterdam (ik woon in limburg.) Maarja, ik woon dus heel dicht bij het Pinkpop terein, dus eigenlijk wil ik volgend jaar daar heel graag heen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben nog nooit naar een concert geweest, was het wel van plan, namelijk de jonas brothers in 2009 maar ik kon toen zelf niet want op de datum van de concert ging mijn opa een groot feest geven in een zaal en hij werd 70, maarja als ze weer komen ga ik zeker wel, of als Bruno Mars weer gaat komen of Selena Gomez of Black Eyed Peas, ach ja er zijn zoveel op te noemen...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaiverdomme! #1186 Verwijderd | 500 | 28-10-2010 14:32 | |
Liefde & Relatie |
Hoe is jullie relatie begonnen? Simplicity | 165 | 10-12-2006 10:32 | |
Muziek |
[Nřstalgie] Je eerste concert Verwijderd | 203 | 16-03-2005 19:02 | |
Muziek |
Christina Aguilera in concert Sade | 22 | 11-10-2003 10:47 | |
Muziek |
naar welke concerten gaan jullie binnenkort? fruitmand | 250 | 27-08-2003 12:25 | |
Muziek |
Hip Hop hoe????????? ESCO | 51 | 18-06-2003 22:11 |