te lang... serieus te lang, ik kom er nauwelijks doorheen... en ik denk dat ik niet de enige ben, want het staat hier al een tijdje en ik ben de eerste die reageert
ik kan wel goed meeleven met het gedicht, en dan niet op de medelijden-achtige manier maar serieus, als ik het begin lees dan ben ik echt naakt door een fantastische omgeving aan het rennen waarna alles verdwijnt en slecht wordt totdat er niets meer goed lijkt te zijn op zo'n manier dat je 'dont know who's losing or who is winning' gewoon optimistisch klinkt - dat er nog mensen kunnen winnen

dat heb je erg goed gedaan, het is niet gemakkelijk om iets zo echt te schrijven
je Engels is niet geweldig, een beetje schools... maar dat slijt wel als je vaker in het Engels schrijft...
je rijm is in het begin goed, maar komt later wat geforceerd over
veel van je zinnen klinken erg mooi, je moet oppassen dat je niet cliché wordt maar dat gebeurt maar bij één zinnetje, 'teardrops mixing with the rain'.
'feeling the beauty and energies / mixing up with my fantasies' vind ik dan weer een erg mooi stukje, net zoals 'the sun is disappearing' en 'so i sit down and just wait / my hart full of pain and hate'
afgezien van de lengte is het lang niet slecht