Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2003, 22:20
lieve
lieve is offline
Ik ben de laatste tijd een beetje verward, waarschijnlijk omdat ik teveel tijd heb om na te denken en te piekeren!
Ik zit al 3 weken thuis met klierkoorts, mijn vriend is me in al die tijd niet komen opzoeken omdat hij dacht dat hij nog steeds niet binnen mocht van m'n ouders! Maar nu hij mag, is hij nog steeds niet langs geweest!
Deze week was een vriendin op bezoek en zat ik samen met haar op MSN(die van haar,m'n vriendin dus) en m'n vriend vertelde haar, dat hij steeds eerst berichten moet sturen enzo. En dat hij enkel wat van me hoort als we op MSN zitten!
Tja, ik ben ziek hé! Ik ben altijd moe, ik ben niet echt opgewekt geweest in die tijd! Maar ok, ergens kan ik hem verstaan!
Ik stuurde hem vandaag dus al enkele berichten maar hij reageert niet, wat moet ik dan nu denken!?
Ik weet zeker dat hij het met me meent omdat hij ook tegen m'n vriendin gezegt heeft dat hij me graag ziet en hij heeft dat ook al tegen enkele vrienden van hem gezegt!
+dat hij me mee gaat vragen op weekend met z'n familie(wat hij ook al gedaan heeft). Maar ik heb hem nog steeds niet gezien!

Plus,ik heb nog een verwarrend gevoel!
Ik kom nu heel goed overeen met een gast die vorig jaar op m'n school zat! Maar die inmiddels is afgestudeerd! Maar sinds enkele maanden (2à3 maand) hebben we contact via MSN, omdat ik goed overeen kom met z'n nichten komen we elkaar ook wel eens vaker tegen op fuiven enzo.
Die gast is echt heel vriendelijk tegen mij, we praten over vanalles, is altijd een luisterend oor, we plagen elkaar, doen wel eens onnozel,hij is zelfs al op bezoek geweest toen ik ziek was,... maar via MSN begint die te zeggen van 'ik zie je graag zenne' Maar weet je, op zo'n manier dat ik niet weet of hij nu meent wat hij zegt, ofdat hij het zegt om me wat te plagen! En hij reageert op sommige dingen op zo'n manier dat ik denk, ja hij meent echt wat hij zegt, en 5 minuten daarna zegt hij dan weer iets,dat het allemaal weggelachen word...
Maar ik zit ook met een beetje gevoelens voor die gast, denk ik...
maar ik zie m'n vriend ook heel graag!
Ik denk dat ik het eerder gewoon leuk vind, dat die gast aandacht en tijd voor me heeft op de momenten dat ik dat nodig heb!

Wat denken jullie?
Ja sorry ik moest gewoon even m'n hartje kunnen luchten!
Reageren

Regels voor berichten