Ik ben vorige week op reis geweest met een hele gezellige groep!
Daar heb ik gevoelens gekregen voor een jongen! Maar doordat we veel te ver van elkaar wonen, hebben we gewoon besloten er een gezellige en onvergetelijke week van te maken! Ok, dit is dan ook gebeurd!
Ik heb zelfs mijn eerste keer gevreëen met die gast! Dat ik m'n vriend heb kunnen bedriegen dat versta ik niet, maar bij die gast kon ik me gewoon laten gaan en mezelf zijn! Hij liet me goed voelen,...
Maar ik heb een vriend en we zijn al een maand samen,...
maar ik voel me steeds minder goed bij hem! En dat moest ik helemaal niet doen met die jongen die ik leren kennen heb op reis!
En mijn vriend is echt niet dominant ofzo hé! Integendeel zelfs... hij is een stil,verlegen iemand!
Maar vrijdag was er bijvoorbeeld een fuif! En ik kende er tamelijk veel mensen, vooral jongens... maar der zijn een paar keigoei maten bij!! Dusja, wij komen elkaar tegen en zeggen 'hoi' en geven een zoen op de kaak! Maar ik was met een gast aant praten en die zei opeens halverwege het gesprek, ik ga sebiet mss nog eens terugkomen want uwe vriend is maar vies aant kijken naar mij! En ik zou niet willen dat ge straks ruzie hebt!
Ik heb gewoon naar mijn vriend gekeken, en die was inderdaad heeeeeel zuur aant kijken en ik deed zo teken naar hem dat hij moest lachen! Maar dat kon er amper af!!
Ik zou daar eigenlijk eens met hem over moeten praten!
Ik heb nog steeds contact met die jongen van op vakantie, en ik heb een hele leuke vriend! Maar... man, ik heb zo'n vreemde gevoelens!!!! Ik erger me steeds meer aan de kleine dingen van m'n vriend!!
Pff, thanks dat ik het even mocht vertellen!
Als er iemand reactie wil geven, doe gerust!
Greetz Lieve,xxx