Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2004, 19:50
lso
lso is offline
Heb een tijdje geleden een jongen leren kennen.. We hebben een paar keer afgesproken (vijf keer geloof ik) .. We smsten tussendoor veel aangezien ik op kot zit, hij elders woont en er een lange tijd tussenzit eer we opnieuw afspreken..

In t begin was dat gewoon smsen maar nu is t al wat meer plagerig, reactie uitlokken, plezier hebben.. ook mailen we constant als de gsm niet lukt.. als ik dan een hele tijd niks van hem hoor.. (een dag!) dan voel ik me effe rot of op mijn tenen getrapt en stel ik me vragen (blijkt dat hij zijn gsm dan was vergeten...) 'mis' ik hem..

Als ik hem echter zie (of niet zie ook) heb ik geen gevoel van 'verliefdheid' of 'kriebels' .. hij wel dat heeft ie me verteld.. ik weet het allemaal niet.. t is zo verwarrend... hij weet niets van mijn gevoelens en denkt dat ik t gewoon gewoon zie maar dat is het niet..

begrijpt iemand dit?

Ik zeg wel.. ik heb heel lange tijd iets voor mijn beste vriend gevoeld. Ik heb moeten beseffen dat het nooit iets kan worden tussen ons.. misschien speelt dat een rol.. geen idee...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2004, 19:53
Lilything
Lilything is offline
Ik denk dat je verlangt
naar de aandacht
en ook wel naar een relatie

......maar dat je psychiek toch
geen klik met hem voelt.......
het zou kunnen dat dit komt als je even aankijkt
.....maar kan ook nooit komen
Oud 26-03-2004, 21:24
Qimm
Qimm is offline
geen kriebels hebben is niet direct een teken dat er geen verliefdheid is. Hem missen wil ook al heel wat zeggen
Oud 27-03-2004, 10:37
lso
lso is offline
Citaat:
Qimm schreef op 26-03-2004 @ 22:24:
geen kriebels hebben is niet direct een teken dat er geen verliefdheid is. Hem missen wil ook al heel wat zeggen
misschien.. ik heb nog nooit van mezelf gezegd 'ik ben verliefd' als ik geen kriebels had..

x
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 11:41
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik ken dat gevoel wel. Ik heb het zelf ook wel eens gehad en ben er ook wel eens door 'misleid': ik dacht dat ik verliefd op diegene was en kreeg er een relatie mee, maar na korte tijd kwam ik er dan achter dat het helemaal geen verliefdheid was, maar meer een behoefte aan liefde, aandacht en intimiteit.
Ik denk dat jij zo'n zelfde soort gevoel hebt, voor zover ik dat uit je verhaal op kan maken..
Oud 27-03-2004, 11:43
Erbenda
Erbenda is offline
hmtja je mist 'm wel snel en dus denk je ook veel aan 'm, dus lijkt me dat je meer voor 'm voelt dan alleen vriendschap. Er hoeven volgens mij ook niet altijd kriebels te zijn. Hoe voel je je verder als je bij 'm bent? Dat is denk ik ook wel belangrijk.
En tja je moet jezelf ook afvragen of het soms alleen maar gaat om de aandacht die je van hem krijgt.
Oud 27-03-2004, 12:56
lso
lso is offline
hoe voel ik mij anders als ik bij hem ben...? Ik vind m leuk en we maken veel plezier, maar ik voel me echt gewoon.. niet anders dan bij andere vrienden..

ik kan moeilijk opmaken wat t is.. aandacht of tederheid of echt hem..
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 13:05
stout!
stout! is offline
Ik denk niet dat je verliefd op hem bent. Het is meer de aandacht, het flirten waar je gewoon van geniet en wat je ook mist als het er even niet is. Dat zou je in feite van iedereen kunnen krijgen, aangezien je hem op die momenten niet ziet. Om je gevoel voor hem te bepalen moet je dus denk ik eerder afgaan op je gevoel als je bij hem bent en dat is zeg je puur vriendschappelijk.
Leuke smsjes en mailtjes kunnen heel vleiend en spannend zijn, maar laat je gevoel er niet door misleiden.
Oud 27-03-2004, 13:22
Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
lso schreef op 27-03-2004 @ 13:56:
hoe voel ik mij anders als ik bij hem ben...? Ik vind m leuk en we maken veel plezier, maar ik voel me echt gewoon.. niet anders dan bij andere vrienden..

ik kan moeilijk opmaken wat t is.. aandacht of tederheid of echt hem..
dan denk ik dat je niet echt verliefd bent, maar de aandacht gewoon heel erg leuk vind. Lijkt me dat als je echt verliefd bent, je je anders voelt als je bij die persoon bent, dan wanneer je bij gewone vrienden bent.
Oud 27-03-2004, 13:32
lso
lso is offline
Waarschijnlijk wel.. k heb voor t eerst zo'n gevoel.. maar doet raar.. denk je constant na.. en

heb wel eens tegen mezelf gezegd 'hey, raar, da is nu eigenlijk perfecte jongen voor me' maar .. ik heb er eigenlijk geen verlangende gevoelens bij.. ook al denk ik vaak aan hem*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten