Advertentie | |
|
![]() |
|
Muziek verbieden is natuurlijk te belachelijk voor woorden. Ga mensen dan verbieden om een mening te hebben ofzo. Veel effectiever.
R&B verbieden daar en tegen is gewoon 'common sence'. Dit soort belachelijk winstbejagherrie zou door heel nederland verboden moeten worden. En het publiek gedeporteerd.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
romeo: have you got the stuff? kenny: have you got the cash? kenny: hier is de nieuwe cd van usher, romeo: je neemt me neit in de maling he? *kijkt of het echt authentiek is* -*er rijdt een auto verderop langs* kenny: snel geef me 100 euro, voordat we gepakt worden romeo: 100 euro? dat is wel veel kenny: weet je wel hoeveel meoite het me heeft gekost om deze cd NL binnen te smokkelen, geef me nu snel 100 euro of ik schiet je overhoop *opeens sirene en zwaailichten* kenny: shit! hier is de cd *pakt 100 euro* en nu wegwezen, en je hebt me nog nooit gezien
||
Citaat:
|
dat heeft Rhinus dus verkeerd gelezen
![]() ![]() maargoed... de eigenaren van de disco's die die feesten organiseren moeten er voor zorgen dat er geen schietpartijen meer zullen voorkomen.. ze hebben ook de kans gehad dat te doen, maar het is niet gelukt.. niet zo gek toch dat de burgemeester het dan verbiedt!? ![]() alleen ik denk dat de burgemeester het dan per disco moet verbieden en niet overal in Middelburg
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik had trouwens wel een aanpassing gemaakt maar die was maar klein. |
![]() |
|
|
![]() |
||||