Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik snap zown opmerking nooit. Leg 't maar fijn uit ( - ow, en jah, dit bedoel ik serieus, ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Niet altijd dus. Kheb wel een "dure" kledingstukken gehad en die waren na 3 keer dragen al versleten. Dus om te denken dat duur goed is is beetje hypocriet. Als je een beetje verstand hebt van stoffen en stiksels kan je "hele" goedkope en zeer goede kledingstukken kopen.. En je kan overal wel een pakketje met merklabeltjes kopen (hef naald en draad en je hebt je goedkope merkkleding ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Nouja voor de meeste blouses betaal ik toch al gauw rond de € 99!! Dat ga je op een gegeven moment gewoon normaal vinden..best slecht eigenlijk
![]() |
![]() |
|
Tuurlijk kleding wordt duurder, alles wordt duurder, maar het is ook wel zo dat wij meer gaan verdienen..
Maar als ik iets echt moooi vind, en de kwaliteit goed is wil er best wel wat voor betalen. En ach de kleding die ik mooi vind, is over het algemeen best duur,maar ik werk er voor dus waarom niet. Je leeft maar een keer.
|
Ik merk het wel. Dan kan je zeggen dat ik niet mag zeiken over de euro ofzo, maar ik heb nog steeds hetzelfde kleedgeld, maar ik merk dat heel veel dingen duurder geworden zijn. Dus ik ga maar eens mijn ouders heel lief aankijken voor meer kleedgeld
![]()
|
![]() |
Daarom ben ik dus een H&M-freak. Als je daar heengaat als het uitverkoop is, vind je inderdaad truitjes en andere leuke dingen gewoon heel erg goedkoop. (H&M is sowieso al godkoop, dus dan nog meer).
Zo heb ik al 2 keer heel goedkoop een truitje gekocht. 1tje voor f4,95 (gulden he) en eentje voor f 2,90 geloof ik. En nog leuk ook... Lang leve de H&M!! ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
toch denk ik dat het voor een deel echt te wijten is aan de euro, want in de kledingwinkels waar ik standaard kom is de prijs ook erg veel omhoog gegaan sinds de komst van die euro. En dan roepen ze met z'n allen 'je moet gewoon niet meer omrekenen'..nou ik reken toch echt wel even om voordat ik iets koop anders vliegt het geld al helemaal m'n zak uit ![]()
|
Verwijderd
|
Mwah, kleding is over het algemeen wel duur. Maar je kunt redelijk wat besparen door een beetje selectief te kopen. Bijvoorbeeld broeken van Polo of Gant. Die kwaliteit is ontzettend goed, maar je kunt voor veel minder geld ook dezelfde kwaliteit broeken krijgen van bv. eigen merk Bijenkorf, Piet Zoomers of Steppin' Out (vooral die rode met bandplooi is ontzettend populair onder studenten
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Feit blijft dat er op dure merken een enorme winstmarge zit. De productiekosten zijn heus niet zo hoog.. (Zo zag ik vanochtend in het makro foldertje Lacoste polo's voor meer dan 16 euro onder de normale winkelprijs, balen ![]()
||
![]() |
Citaat:
maar inferieure merken zijn geen alternatief, omdat ik nu eenmaal kwaliteit gewend ben, en daar ook eigenlijk best iets meer voor wil betalen |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik vind sowieso de mode echt belachelijk duur en ik vind kwaliteit wel een aardige reden... ik geloof best dat sommige merken betere kwaliteit hebben maar ik denk toch dat dat niet de merken zijn die je hier vaak hoort, niet die mode merken maar juist meer de 'degelijke' merken... De meeste mode merken zijn alleen maar duur omdat ze zoveel reclamedingen doen en veel naamsbekendheid hebben... Voor mezelf hoef ik dat absoluut niet, ik heb liever 7 truitjes van 10 euro dan 1tje voor 70 euro... kwantiteit gaat boven kwaliteit bij mij ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Kleding wordt idd duurder, maar ja wat doe je er aan he? 2e handswinkeltjes rulen in mijn optiek (
![]() ![]() EN....je kunt natuurlijk ook zelf een beetje crea zijn of een crea moeder zoeken en die achter de naaimachine zetten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie Jongen_22 | 32 | 17-03-2009 14:54 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Wilt u dit even keuren lestat080 | 14 | 29-03-2004 21:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |