Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
School is afgelopen jaar meerdere keren gebeurd. Ben er al is over bij politie geweest over dat ik thuis wordt geslagen enzo vandaar ik niet zomaar iets durf te ondernemen tegen ze. Uit eidelijk ben ik toen na een tijdje ook weer thuis gebracht wat dus niet opschiet.
||
Citaat:
Is de school op de hoogte? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Je bent misbruikt en mishandeld (geweest) thuis en de politie weet ervan. Toch werd je uiteindelijk teruggestuurd. Was dit na één of andere vorm van begeleiding? In school gebeurde het ook (meermaals). De school is op de hoogte gebracht door verschillende crisiscentrums. Wat wil zeggen dat je er al verscheidene keren in andere crisiscentrums hebt verbleven of heb ik het verkeerd op? Heb je een gesprek gehad met iemand van school? Hebben ze begeleiding/doorverwijzing voorgesteld? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Misschien zou dit je al enige soelaas bieden. |
![]() |
||
Citaat:
Eerst begin je over "als jongens wat....etc" En vervolgens zeg je "HIERDOOR...vertrouw ik jongens EN MEISJES niet meer". Doordat jongens je iets flikken, vertrouw je ineens ook meisjes niet meer? Beetje onlogisch oorzaak-gevolg relatie. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Soms stel ik vragen om meer te weten te komen en zo beter te kunnen helpen (eventueel). Maar soms is het gewoon eigenlijk om te kijken of het wel allemaal serieus is (maar ik blijf steeds beleefd). 'k Weet wel dat er sommige mensen nepberichten posten, maar da's dan zielig voor hen. Daarbij kan het nepbericht misschien iemands echte situatie zijn en dan kan die er tenminste mee geholpen zijn. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik misbruik het forum even als persoonlijke Klaagmuur Verwijderd | 8 | 21-06-2012 17:20 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Krennie en Bastiaan de Uil. Aphex | 6 | 25-02-2003 19:49 | |
Liefde & Relatie |
wanhopen... Methuselah | 62 | 03-01-2003 20:49 |