Advertentie | |
|
![]() |
|
ok, ik heb besloten dat het woord 'skanken' al zo kut klinkt, dat ik niet eens wil weten hoe het er uit ziet...
Verder: 1. tja, van de ene kant, een mosh pit bouwen kan ook leuk zijn, en voor de mensen die dat willen doen, dat is hun goed recht, en daar heb jij niet over te zeiken. 2. dan ben ik het wel met je eens dat ze dat zo moeten concentreren/doseren dat het geen mensen erin trekt die niet mee willen doen 3. als jij niet mee wil doen, maar lekker wil 'skanken', dan moet je daar ook opflikkeren, zodat je er geen last meer van heeft... Zij hun ding, jij jouw ding.
|
![]() |
Oohh daar heb ik echt een hekel aan.
Ik wil gewoon lekker kunnen rondstuiteren zonder continue te moeten wegduiken voor losgeslagen idioten. Ik snap dat ook niet hoor. Personen die hard gaan staan moshen op ska zijn waarschijnlijk ook de personen die vroeger op de basisschool op schuivel nummers stonden te hakken ofzo :\ |
![]() |
||
Citaat:
Ik erger me soms ook wel aan mensen die zo lomp doen, maar als je dr zo'n last van hebt, ga dan op een andere plek staan.. En een skankpit is ook wel leuk, maar dr is een huge verschil tussen een moshpit en een skankpit, en dat snappen sommige mensen dan weer niet.
|
Verwijderd
|
Ik vind dat er een groot verschil is tussen skanken-skapit-moshpi
skanken is ska dansen, skapit is skapunk dansen, moshpit is punk/hardcore. Als het ware iedere stap is net harder. Niet dat ik alles graag in hokjes in deel maar in verschillende delen van het land heet het weer anders en dit is hoe het als het ware bij ons gaat. Met geen van drie heb ik een probleem als je maar niet bv. een mosh pit op ska a la Madness gaat bouwen en gaat skanken op the Unseen! Trouwens Chaos, was je ook bij Misfits in Patro? WAS VET!! |
![]() |
|
|