Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
= geniaal ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar Dark Genesis telt dus niet ![]() Ben ik wel de enige die hier Burnt Offerings in de top 3 zet : \ Burnt Offerings Diary Dante's Inferno : \ |
![]() |
|
![]() |
Ik vind night of the stormrider ook een hele sterke cd. Maar live zijn ze toch echt het geweldigst.
Laatst gewijzigd op 06-05-2003 om 06:14. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, John(of is het Jon) was zelf vrij ontevreden over Burnt offerings(of zit ik in de war met Dark Saga?) omdat het in een klote periode geschreven was.
En wat bedoel je met foute druk Jnieuwelaar? Die covers van de opnieuw uitgebrachte versie? Die vind ik zelf zwaar bagger. De originele zijn mooi. (behalve de ´echte´ originele van Night of the Stormrider, voor wie die kent ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En hij was er zelf idd ontevreden over, net als een groot deel van z'n fans. Maar zoals het in Dark Genesis staat word dat bijna zo goed als teniet gedaan door Dante's Inferno, maar ik vind Diary en Burnt Offerings ook gruwelijke nr's Foute druk bedoelt hij denk ik dat op de cd "Iced Earth" het plaatje van " Burnt Offerings" zit en op "Burn Offerings" het plaatje van "Iced Earth" en op "Night of the Stormrider" zit het plaatje van de andere CD (*naam kwijt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heeft er iemand btw een plaatje van de allerlaaereerste cover van night...? ik heb wel een oude Aardschok waar er een advertentie van instaat plus een kort interview, maar kheb geen webcam/scanner ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en nee ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vond Transylvania ook erg mooi, maar natuurlijk veeeel minder goed dan de originele versie in de originele uitvoering(niet live of een nieuwe versie dus) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ja daaaaaaaaaaag ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Van een of andere hardcore/trance/wutever cd was het zo dat hij een beetje verkeerd gedrukt was. In plaats van gedrum hoorde ze de single van die Jimbo-kneus van idols ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
bah. Wij blij!
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
LOL, ik heb net ff Dark genesis gehaald bij de Plato.
Ik doe de cd´s in mijn cd-speler(6cdwisselaar ![]() Ik denk van, goh dat klinkt goed voor een demo. Ik luister iets verder en ik denk, hey dat nummer staat ook op de Live cd. Maar op de live-cd staat geen Into the Realm. Wel zie ik dat Night of The Stormrider met Angels Holocaust begint, wat ik nu dus zit te luisteren. ![]() En die lui bij de plato zeiden dat 46,euro erg weinig was voor 5 cd´s en dat 57 euro beter was ![]() Hah, mooi niet dat ik hem opstuur, kost me te veel geld, plus dat ie over een zooi jaar voor verzamelaars goed wat zal opbrengen neem ik aan? Erg mooi boekwerk wat er trouwens bij zit. Edit: volgens mij zitten alle 3000 verkeerde prints in Nederland ![]() ![]() Dan mogen ze wel heeeel wat bonuscd´s erbij doen door mezelf uit te zoeken ![]() Laatst gewijzigd op 08-05-2003 om 14:58. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
jouw muziek collectie Earphone | 67 | 12-12-2005 17:05 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |