Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
dat kan wel zeker.
een nu goede vriendin van mij vind ik leuk, (meer dan gewoon leuk dus) maar ben niet verliefd op haar, en wil daarom geen relatie. en volgens mij is dit ook andersom, ik weet dat zij mij ook wel leuk vind. (hoewel ik niet weet of ze iets wil, maar ik wil dus niet) en het gaat goed zo, we zijn hele goede vrienden en doen veel samen ![]() |
![]() |
|
Als jullie beiden niet verliefd zijn (en dus ook geen liefdesrelatie metelkaar willen), ja, dan kan het wel, maar als er meer affectie aan de ene kant is, dan zou ik toch een beetje oppassen.
(Misschien is het dán makkelijker om een sexuelerelatie aan te gaan?)
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ja, kheb ook een goede vriendin, zij en ik kunnen ook goed met elkaar overweg, maar zij is een ex van een vriend van mij en ik een ex van een vriendin van haar, en we zijn ook gewoon vrienden. En voel me af en toe ook wle tot haar aangetrokken, maar dat heb je toch
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Liefde & Relatie |
vertrouwen schaden of vriendschap naar de knoppen? misterwho | 9 | 25-04-2006 16:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Wilt u dit even keuren lestat080 | 14 | 29-03-2004 21:30 | |
Psychologie |
Ontstaan van een terrorist / gevaar voor de samenleving herby | 9 | 14-03-2004 16:38 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |