Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2002, 23:17
Black Reina
Black Reina is offline
maandag is de crematie van m'n oma, ik heb haar een brief geschreven die ik r meegeef. zijn er mensen die op een begravenis iets hebben voorgelezen of wat dan ook, zo ja wat dan, ik wil misschien wel iets voorlezen maar k vinnut eng
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2002, 15:35
Gwenniej
Gwenniej is offline
Citaat:
Black Reina schreef:
maandag is de crematie van m'n oma, ik heb haar een brief geschreven die ik r meegeef. zijn er mensen die op een begravenis iets hebben voorgelezen of wat dan ook, zo ja wat dan, ik wil misschien wel iets voorlezen maar k vinnut eng
keb t nog nooit gedaan (gelukkig nie) keb nog maar 1 keer een crematie meegemaakt duz ma jah gewoon oplezen lijkt mij en meer nie... en als je gaat huilen.. das heel erg normaal duz ik zal me dr nie te veel druk om maken hoor. ieder geval veel sterkte ermee!! vertel gewoon wat typische dingetjes
over je oma en dingen die jij en andere wel van dr zou gaan missen. Dat je t doet is gewoon erg moedig wat de inhoud pcies is en hoe je t voorleest doet dr weinig toe hoor. Ik vind t erg dapper dat je t durft

*knuffel* Gwenny
Oud 11-01-2002, 15:38
Verwijderd
Mijn moeder heeft bij mijn ene opa een gedicht voorgelezen wat zij en ik samen hadden geschreven. Mijn zusje heeft accordeon gespeeld en ik klarinet...
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 16:12
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Ik ben vandaag naar de crematie van m'n opa geweest, en ik vind 't vooral na vandaag heel knap dat je wat wil zeggen...

Ik had mezelf heel goed in de hand tot iemand die een toespraak hield eindigde met dat hij gemist zal worden als vader, man, broer, enz...en als laatste 'en vooral als Yola's lieve opa' Vanaf toen heb ik alles gemist, nog steeds schiet ik weer vol als ik 't zelfs maar op wil schrijven...

Maar als je ook maar enigzins in staat bent om iets te zeggen dan zou ik 't doen als ik jou was, het is tenslotte in feite je laatste kans...
Reageren

Regels voor berichten