Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb hem 2x ofzo gezien, ook al een hele tijd terug.. ik weet niet helemaal meer precies waar die over ging, maar van wat ik me nog herinner vond ik het wel een goede film
![]() En volgens mij heb ik die film wel eens bij ons in de videotheek zien liggen, maar dat weet ik niet meer zeker.. Als je dvd ook goed vindt kun je hem bestellen bij de freerecord shop voor 9,99 en verzendkosten ![]() http://www.freerecordshop.nl/pages/P...9_2eUdXTSdWdZh |
![]() |
|
![]() |
Nee, ik heb geen dvdplayer, en de videotheek heb ik al geprobeerd. Maar er zitten hier twee videotheken (eigenlijk drie) in de straat/om de hoek, dus ik probeer het verder nog wel..
Helaas nergens op internet te vinden..
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vind het een goede film, leonardo maakte voordat hij in Titanic had gespeeld veel betere films naar mijn mening. Waar je hm kan vinden? Je kunt m vast wel bestellen bij Free R. S. ofzo.
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik heb hem een keer bij de intertoys gekocht. denk alleen niet of ze die nu nog hebben. enne ik geloof dat de videoclun hem niet heeft maar je zou eens op internet moeten kijken. offe bij amazon.com weet alleen niet of je daar uit nl kan kopen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Raad de film #1 *oma* | 168 | 30-11-2012 22:44 | |
Films, TV & Radio |
The Aviator Verwijderd | 43 | 16-02-2005 16:36 | |
Films, TV & Radio |