Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2002, 20:33
Love Queen
Love Queen is offline
hallo,
ik voel me duz al maanden lang gewoon k*t
en menzen die me zien of aan spreken die vragen ook wat er is enzo want ze kunnen aan me zien dat eriets is maar ik durf het niet te vertellen ben bang dat ze me uitlachen of doorvertellen of zoiets. Ik heb ooit wel aan iemand 1 van men problemen vertelt en die had het duz door vertelt daarom durf ik niemand meer te vertrouwen zij heeft mijn probleem duz aan men ouders vertel en die waren duz razend, duz ik kan men andere problemen ook niet aan hun vertellen want ik denk dat ze weer boos of zoiets worden... maar als ik het niet tegen iemand vertel denk ik da ik kapot ga (niet letterlijk)..
... mja da wouk ff zegge..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2002, 20:37
snowboardgirl
snowboardgirl is offline
heeej ik heb geen idee wie je bent maar ik heb een vriendin waar ik ook alles meedeel waar ik me eigenlijk voor schaam, en tis dan zo fijn om te praten over wat je dwarszit, en te weten dat iemand jou serieus neemt.....dus wat ik wou zeggen, is dat je juist erover moe praten, ik snap heel goed dat je vertrouwen in mensen om je heen is beschadigd, maar toch blijven zoeken naar die ene......ik wil je ook wel helpen als dat kan?? Ik kan goed luisteren en probeer mensen altijd adviezen te geven dus als ik jou ergens mee kan helpen je zegt het maar....ik ken je verder toch nie dus wat heb ik eraan om jouw problemen aan anderen door te vertellen?? (doe ik zieozo niet, ik houd alles geheim)
Dus tsjah als ik je ergens mee kan helpen.....ik ben overigens 15 en heb msn dus.....
sterkte ermee, ik heb t op mn 14e ook moeilijk gehad met van alles en nog wat dus ik heb t gevoel dat ik je wel n beetje begrijp, grtzzzzzz Snowboardgirl
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 18:02
Verwijderd
Tsja, altijd moeilijk, als iemand iets doorverteld heeft. Ik ken het, heel je vertrouwen in die persoon is weg, en meestal ook in andere mensen. Maar er zijn wel mensen die je kunt vertrouwen, desnoods iemand op school, of iets anders. En wees maar niet bang, ze lachen je vast niet uit, mensen die echt om je geven, begrijpen toch wel wat je doet. Probeer het gewoon tegen iemand te vertellen. Je kunt me ook wel mailen, of toevoegen bij msn als je wilt: pollie_pollewop@hotmail.com
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten