Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Nu is het gewoon, WE GAAN ERVOOR, WE DOEN ONS BEST, en als we het niet halen, pech, dan doen we het wel voor de volgende keer. |
![]() |
|
Verwijderd
|
He die shania
ik las je bericht "angst voor veranderingen of veel mensen in een ruimte!" Heeft je psycholoog al een diagnose gesteld??? Want ik vind de symptomen die je beschrijft erg veel lijken op een stoornis in het autistisch spectrum. Kijk ook ben geen arts maar zover wat je hier schrijft lijkt mij het een mogelijkheid. Nog een paar symptomen: - geen of weinig contact zoeken met mensen. - niet goed kunnen verplaatsen in gevoelens van anderen. - Is bang voor veranderingen in zijn of haar omgeving. - Is angstig of raakt in paniek in ruimte waar veel mens bij een zijn. - Is geboeid door draaiende voorwerpen. - Is meer dan normaal gehecht aan voorwerpen. Dit zijn er een paar. oh even voor de duidelijkheid ik ben GEEN arts, psycholoog of psychiater. Dus vraag het aan je eigen arts. Met vriendelijk groet, The marshall |
![]() |
|
![]() |
He Marschall, het heeft niets met autisme te maken. Daar ken de symptonen goed van maar het komt buiten die 2 dingen totaal niet overeen. Ik kan me juist wel goed inbeelden in gevoelens van anderen en als ik eenmaal contact heb gelegd met iemand kan ik ook erg spontaan zijn.. aan voorwerpen ben ik niet gehecht en draaiende dingen.. tja, eigenlijk ook niet. Nou ja, toch heel erg bedankt, het had immers zo kunnen zijn....
Liefs Shania
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
VWO |
Aardrijkskunde Gadje | 500 | 26-05-2005 21:13 | |