Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2001, 19:58
Roos16
Roos16 is offline
Hebben jullie ook weleens dat als je probeert te gaan slapen of zoiets dergelijks, opeens uit het niets een kennis/vriend/vriendin jouw naam hoort zeggen? het klinkt waarschijnlijk heel raar zo, maar ik hoor dat heel duidelijk. Dat je opeens een stem hoort??
Oud 17-12-2001, 20:19
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
ja grappig is dat he? Beetje vaag echt . Geen idee wat het is.
Oud 17-12-2001, 22:29
Digger3
Digger3 is offline
nope, dat niet
Oud 17-12-2001, 23:24
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Is een aandoening genaamd Schizofrenie. Je hoort en ziet dingen die er niet zijn.

Groetjes
Ben(die weet dat er medicijnen voor zijn
Oud 18-12-2001, 10:32
jasmijn'84
jasmijn'84 is offline
ja dat heb ik wel eens. Ook wel is dat je heel duidelijk hje telefoon hoort over gaan en dan wil je hem opnemen en dan gaat hij helemaal niet.
Oud 18-12-2001, 13:30
ikalto
ikalto is offline
jah... ik heb dat sinds kort best wel vaak...
op school laatst... ik hoorde iemand heel duidelijk mijn naam zeggen, draai me om...staat daar iemand die ik niet ken..hij keek heel errug verbaasd.. ik had echt zowiets van : HUH?!
maar nu heb ik het vaker... ik vind het niet zow irritant meer...maar 'k zouw nie weten hoe het komt...!
Oud 18-12-2001, 17:48
DUNKS
DUNKS is offline
jah dat heb ik ook vaak op school dan hoor ik me naam roepen en kijk ik om en dan zegt niemand verder wat of dan vraag ik wie me naam riep en niemand deed dat echt vaag denk dat het je verbeelding is ofzo maar goed.
Oud 20-12-2001, 21:57
~Black~Angel~
~Black~Angel~ is offline
mhm, heb ik heel vaak... en dat hoeft niet beslist schizofrenie te zijn, ik heb heel vaak dat ik mijn vader hoor die dan ineens weer keihard tegen me loopt te schreeuwen en schelden enzow... Niet echt fijn, terwijl ie dus in werkelijkheid ligt te slapen...
Oud 20-12-2001, 22:30
The Chameleon
The Chameleon is offline
Citaat:
Demon of Fire schreef:
Is een aandoening genaamd Schizofrenie. Je hoort en ziet dingen die er niet zijn.

Groetjes
Ben(die weet dat er medicijnen voor zijn

erg leuk
ga ergens anders kleuteren
Oud 21-12-2001, 18:54
KiPracticer
KiPracticer is offline
ik heb dat heel vaak als ik net ben begonnen met mediteren of als ik bijna in slaap val. die stemmen (meestal van vrienden), maken dan de meest rare zinnen, best droog om naar te luisteren. ik denk dat t gewoon je geest/hersenen is/zijn die alles op een rijtje zet en dat er ms dan soms wat doorheensluipt wat je dan 'hoort' (ik weet t vaaagggge theorie)
Oud 23-12-2001, 11:09
lady of the dark
lady of the dark is offline
Ik hoorde als kind een keer dat mijn vriendin mijn naam boos riep, toen ik in bed lag. (ze was er dus niet bij, voor alle duidelijkheid)
Toen ik dat aan haar vertelde was ze heel verbaasd.
Ik heb daarna nog een tijdje gehad, dat ik altijd om twee uur (ofzo) 's nachts, haar mijn bijnaam hoorde roepen. Niemand geloofde me, en iedereen zei dat ik het gedroomd had.
Tot ik het aan die vriendin vroeg, en zij zei dat ze inderdaad na het uitgaan onder mijn raam mij bij mijn bijnaam stond te roepen.
Oud 23-12-2001, 12:03
SuperNyn
SuperNyn is offline
kep ut oowk savonds,maar voor mij is het vooral omdat ik overdag altijd op al die mensen die mijn naam roepen moet reageren,en dat nu niet hoef,voor mij is dat echt een opluchting,ik kan ze ook gewoon oproepe zeg maar...
Oud 23-12-2001, 16:22
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Citaat:
The Chameleon schreef:

erg leuk
ga ergens anders kleuteren
Oh, tuurlijk ze wil horen dat ze een speciale gave heeft misschien wel helderziend of nog beter...contact met de geestenwereld!!

Groetjes
Ben(die dat ook zo onzinnig vind

Oud 24-12-2001, 19:55
Roos16
Roos16 is offline
Citaat:
Demon of Fire schreef:
Oh, tuurlijk ze wil horen dat ze een speciale gave heeft misschien wel helderziend of nog beter...contact met de geestenwereld!!

Groetjes

He, waar slaat dit nou op? Dit vind ik helemaal niet, ik vraag me alleen af of anderen dit ook hebben! Ben je echt 19 of een kleuter van 4? Ga inderdaad maar ergens anders heen als dit je niet boeit

Oud 24-12-2001, 23:04
~Black~Angel~
~Black~Angel~ is offline
Citaat:
KiPracticer schreef:
ik heb dat heel vaak als ik net ben begonnen met mediteren of als ik bijna in slaap val. die stemmen (meestal van vrienden), maken dan de meest rare zinnen, best droog om naar te luisteren. ik denk dat t gewoon je geest/hersenen is/zijn die alles op een rijtje zet en dat er ms dan soms wat doorheensluipt wat je dan 'hoort' (ik weet t vaaagggge theorie)
Heej, wij moeten maar eens msn-en ofozw, ik heb ook allemaal van die vage theorien waarvan vaak niemand wat snapt

shining_moon2@hotmail.com

Kus, Marchje
Oud 25-12-2001, 09:06
Internationalist
Internationalist is offline
Citaat:
Demon of Fire schreef:

Groetjes

hmm, volgens mij heeft dit noch met schizofrenie noch met paranormaliteit te maken.

Regels voor berichten