Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2003, 12:04
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Als je hem of haar drie dagen achtereen ziet, wil je even rust,
als je hem of haar drie dagen niet ziet, mis je hem/haar.

conclusie...?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2003, 12:06
Talon
Talon is offline
conclusie: je bent te jong voor een echte relatie
Oud 16-02-2003, 12:08
xcorienx
xcorienx is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef:

conclusie...?
je moet zeker niet gaan samenwonen.
Oud 16-02-2003, 12:08
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Talon schreef:
het is net bij hem, niet bij mij.
en hij wordt dit jaar 20
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 12:10
Talon
Talon is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef:
het is net bij hem, niet bij mij.
en hij wordt dit jaar 20
en met 20 kan je niet te jong zijn?
of hij word juist stapelgek van het gezeur van een 15jarige?
Oud 16-02-2003, 12:15
xcorienx
xcorienx is offline
Citaat:
Talon schreef:
dan zegtie toch gewoon dat het over is en dan gaat hij haar toch ook niet missen?
en met 20 kun je idd zeker wel te jong zijn
Oud 16-02-2003, 12:17
Talon
Talon is offline
Citaat:
xcorienx schreef:
dan zegtie toch gewoon dat het over is en dan gaat hij haar toch ook niet missen?
en met 20 kun je idd zeker wel te jong zijn
misschien vind hij haar nog wel leuk, maar niet alles aan haar.

en ja, ik ben ook 20, en zit echt niet te wachten op iemand die constant op mijn lip zit.. zodra ik me omdraai dat 'zij' voor me neus staat.
ik zou eigenlijk een zondagsvriendin moeten hebben
Oud 16-02-2003, 12:19
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Talon schreef:

en ja, ik ben ook 20, en zit echt niet te wachten op iemand die constant op mijn lip zit.. zodra ik me omdraai dat 'zij' voor me neus staat.
Ik zie anders nergens staan dat zij constant op zijn lip zit. Ze kunnen net zo goed samen hebben afgesproken om elkaar drie dagen achter elkaar te zien.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 12:21
Talon
Talon is offline
Citaat:
Angeles schreef:
Ik zie anders nergens staan dat zij constant op zijn lip zit. Ze kunnen net zo goed samen hebben afgesproken om elkaar drie dagen achter elkaar te zien.
sja, dan moet ze een betere post typen..
met de info die ze nu geeft ga ik verder en verzin er nog wat bij
Oud 16-02-2003, 12:22
xcorienx
xcorienx is offline
Citaat:
Talon schreef:

mjah ok, zit wat in ja...
moet je ook geen lelijke vriendin uitkiezen
jaja... wel de lusten, maar niet de lasten...
Oud 16-02-2003, 12:26
Talon
Talon is offline
Citaat:
xcorienx schreef:
mjah ok, zit wat in ja...
moet je ook geen lelijke vriendin uitkiezen
jaja... wel de lusten, maar niet de lasten...
haha, ookal was ze harstikke knap..
door de week ben ik veel met mijn werk bezig, op zaterdag doe ik ff snel de dingen waar ik door de week geen tijd voor heb.
de zondag is nog vrij
en uhm.. de lasten.. ze mag me mailen en smsen hoor
Oud 16-02-2003, 12:48
xcorienx
xcorienx is offline
Citaat:
Talon schreef:
de zondag is nog vrij
en uhm.. de lasten.. ze mag me mailen en smsen hoor
wou je die dan niet vrij houden?
¤pfieuw¤ feliciteert je vriendin
Oud 16-02-2003, 12:58
Talon
Talon is offline
Citaat:
xcorienx schreef:
wou je die dan niet vrij houden?
¤pfieuw¤ feliciteert je vriendin
haha
ach.. waarschijnlijk zijn het loze woorden, en zodra mijn grote hartje ergens vol van is ben ik ze allang weer vergeten
Oud 16-02-2003, 13:03
japie
japie is offline
Citaat:
Talon schreef:

Zeg maar een part-time vriendin, dus?
Oud 16-02-2003, 13:05
Talon
Talon is offline
Citaat:
japie schreef:
Zeg maar een part-time vriendin, dus?
hehe

trouwens.. part-timers verrichten vaak ook wel nuttig werk hoor lol
Oud 16-02-2003, 13:12
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Angeles schreef:
zo is het ook, ik zit zeker niet op zijn lip.
we zien elkaar alleen savonds dan behalve in het weekeind) en buiten dat zien zit ik hem niet constant te bellen,stuur ik geen smsjes of mails...
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 13:13
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Talon schreef:
ik betwijfel het, dan had hij dat wel een jaar eerder gemerkt...
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 13:58
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef:

conclusie...?
Elkaar niet drie dagen achtereen zien, en ervoor zorgen dat je elkaar niet langer dan drie dagen achtereen níet ziet.

Simpel toch?

Oftewel: je ziet elkaar bv maandag + dinsdag, woensdag + donderdag niet en vrijdag en zaterdag weer wel. Zondag weer niet. Of om de dag? Zoiets.
Oud 16-02-2003, 14:08
Verwijderd
Citaat:
fruitvliegje schreef:

conclusie...?
Je bent gezond. Als je drie dagen contact hebt, wil je tijd voor jezelf. Dat is logisch. Maar na drie dagen wil je wel weer contact. Dat is ook logisch.

Nothing to worry about.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 14:10
Verwijderd
wat is daar vreemd aan?

conclusie: je moet proberen om elkaar nooit vier dagen achter elkaar zien, en ook nooit vier dagen achter elkaar niet
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 14:13
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
wat is daar vreemd aan?

conclusie: je moet proberen om elkaar nooit vier dagen achter elkaar zien, en ook nooit vier dagen achter elkaar niet
Dat zei ik..
Oud 16-02-2003, 14:24
miss_loves_you
miss_loves_you is offline
conclusie je bent verliefd
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 14:45
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
wat is daar vreemd aan?

en wat als de ander de ander niet beu wordt na drie dagen?
beetje duidelijker stellen;
hij zei dat, van die drie dagen,
ik heb er geen probleem mee,met hem drie dagen achetreen te zien...
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 14:54
Verwijderd
Citaat:
fruitvliegje schreef:
en wat als de ander de ander niet beu wordt na drie dagen?
beetje duidelijker stellen;
hij zei dat, van die drie dagen,
ik heb er geen probleem mee,met hem drie dagen achetreen te zien...
Lemme get this straight...

Hij zegt dus dat hij na drie dagen wel weer even genoeg van je heeft gezien, maar jij wilt hem wel langer achtereen zien?

Sja. Het kan natuurlijk altijd als je iets met iemand hebt, dat de ander minder behoefte aan contact heeft dan de één. Dat is normaal, je kunt niet verwachten dat je het altijd over alles met elkaar eens bent. Praat het gewoon uit, dan lijkt het me dat er niets aan de hand is.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 15:10
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
nare man schreef:
Lemme get this straight...

Hij zegt dus dat hij na drie dagen wel weer even genoeg van je heeft gezien, maar jij wilt hem wel langer achtereen zien?

Sja. Het kan natuurlijk altijd als je iets met iemand hebt, dat de ander minder behoefte aan contact heeft dan de één. Dat is normaal, je kunt niet verwachten dat je het altijd over alles met elkaar eens bent. Praat het gewoon uit, dan lijkt het me dat er niets aan de hand is.
door het uit te praten komen we niet veel verder,het blijft zo.
ik vind het op zich niet erg om hem drie dagen niet te zien,
maar ik vond het nogal negatief klinken ..."als ik je drie dagen niet zie, mis ik je, als ik je drie dagen zie,wil ik je weg"
en nu weten we beide niet wat we ermee moeten aanvangen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2003, 15:34
Angeles
Angeles is offline
Pff, ik weet het ook niet. Ik heb ook wel eens zo'n vriendje gehad, maar dat is toen eigenlijk om die reden uitgegaan. Hij kon er ook niet tegen om meer dagen achter elkaar samen te zijn, dan kreeg hij het benauwd, hij had heel erg veel vrijheid nodig en tijd om alleen dingen te ondernemen. Uiteindelijk vond hij dat een slecht teken en heeft hij het uitgemaakt.

Niet echt een opbeurend verhaal, maar daar moet je je niks van aantrekken. Die jongen had een heel naïef, stom beeld van relaties. Hij geloofde niet in samen aan dingen werken, dan kon je het beter uitmaken. Een relatie moest perfect zijn of anders niet (het is al jaren geleden dat ik met hem omging en volgens mij heeft ie na mij nooit meer een andere vriendin gehad! hij moest gewoon veel op zichzelf zijn, wilde met niets of niemand rekening houden).

Als je wel bereid bent om compromissen te zoeken moet het volgens mij wel lukken. Ik vind overigens dat hij zich wel een klein beetje bot uitdrukt met zijn 'als ik je drie dagen zie wil ik je weg', dat kan hij ook wel een beetje anders zeggen, zeker als je pas vijftien bent kunnen dat soort dingen hard aankomen. Probeer dat niet te letterlijk te nemen.

Het kan er misschien ook aan liggen hoe je bent als je samen bent. Als je wil dat hij honderd procent van de tijd met jou bezig is dan is het anders dan wanneer je bijvoorbeeld zelf ook een boek meeneemt en af en toe jezelf vermaakt, dus als je hem niet heel dicht op zijn huid zit tijdens die drie dagen. Misschien kun je het ook wat beter verspreiden, dus inplaats van vrijdag tot zondag nonstop bij hem zijn: vrijdagmiddag bij hem langs, vrijdagavond iets leuks doen met vriendinnen. Zaterdagmiddag winkelen met je moeder, zaterdagavond met hem iets doen. Zondagochtend samen ontbijten en een wandeling maken, zondagavond gewoon thuis tv kijken. Maandag en dinsdag gewoon zelf bezig met dingen. Woensdagavond samen naar de bioscoop. Ik noem maar een voorbeeld.

Nu zijn de dagen steeds als een blok: zoveel dagen achter elkaar constant samen. Zoveel dagen achter elkaar constant niet samen. Als je het wat meer verspreidt lukt het misschien beter.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 15:36
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Angeles schreef:
Pff, ik weet het ook niet. Ik heb ook wel eens zo'n vriendje gehad, maar dat is toen eigenlijk om die reden uitgegaan. Hij kon er ook niet tegen om meer dagen achter elkaar samen te zijn, dan kreeg hij het benauwd, hij had heel erg veel vrijheid nodig en tijd om alleen dingen te ondernemen. Uiteindelijk vond hij dat een slecht teken en heeft hij het uitgemaakt.

Niet echt een opbeurend verhaal, maar daar moet je je niks van aantrekken. Die jongen had een heel naïef, stom beeld van relaties. Hij geloofde niet in samen aan dingen werken, dan kon je het beter uitmaken. Een relatie moest perfect zijn of anders niet (het is al jaren geleden dat ik met hem omging en volgens mij heeft ie na mij nooit meer een andere vriendin gehad! hij moest gewoon veel op zichzelf zijn, wilde met niets of niemand rekening houden).

Als je wel bereid bent om compromissen te zoeken moet het volgens mij wel lukken. Ik vind overigens dat hij zich wel een klein beetje bot uitdrukt met zijn 'als ik je drie dagen zie wil ik je weg', dat kan hij ook wel een beetje anders zeggen, zeker als je pas vijftien bent kunnen dat soort dingen hard aankomen. Probeer dat niet te letterlijk te nemen.

Het kan er misschien ook aan liggen hoe je bent als je samen bent. Als je wil dat hij honderd procent van de tijd met jou bezig is dan is het anders dan wanneer je bijvoorbeeld zelf ook een boek meeneemt en af en toe jezelf vermaakt, dus als je hem niet heel dicht op zijn huid zit tijdens die drie dagen. Misschien kun je het ook wat beter verspreiden, dus inplaats van vrijdag tot zondag nonstop bij hem zijn: vrijdagmiddag bij hem langs, vrijdagavond iets leuks doen met vriendinnen. Zaterdagmiddag winkelen met je moeder, zaterdagavond met hem iets doen. Zondagochtend samen ontbijten en een wandeling maken, zondagavond gewoon thuis tv kijken. Maandag en dinsdag gewoon zelf bezig met dingen. Woensdagavond samen naar de bioscoop. Ik noem maar een voorbeeld.

Nu zijn de dagen steeds als een blok: zoveel dagen achter elkaar constant samen. Zoveel dagen achter elkaar constant niet samen. Als je het wat meer verspreidt lukt het misschien beter.
bedankt voor de reactie.
maar drie dagen achtereen, ik zie hem zowiezo in de week alleen 's avonds...
enfin,we zien wel, hij is nu aan het nadenken,dus ik zal het weten volgende keer dat ik hem zie...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 11:31
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef:

conclusie...?
Je hebt de eerste week 1 dag rust daarna kom je in de problemen...

Laatst gewijzigd op 17-02-2003 om 11:34.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 11:40
coecie
coecie is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef:

conclusie...?
je ziet elkaar 2 dagen wel en 2 dagen niet simpel toch?
Oud 17-02-2003, 11:41
shut*up
shut*up is offline
je ziet hem doordeweeks ALLEEN 's avonds..? lijkt mij meer dan genoeg hoor, ik bedoel, als je elkaar de hele dag zou zien zou echt niet goed zijn en ik kan me ook best voorstellen dattie doordeweeks ook wel een avondje iets alleen of met iemand anders wil doen.. dat zegt niets over zijn gevoel voor jou volgens mij hoor, kzou me er niet te druk over maken en er geen big deal van maken want dat werkt volgens mij in dit geval alleen maar averechts
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 12:48
poesiefox
poesiefox is offline
Zucht.
Wat kunnen mensen zichzelf en elkaar het leven toch moeilijk maken....

Pas als je elkaar helemaal niet meer mist heb je een probleem.

Wat jullie hebben is echt geen teken aan de wand dat de relatie niet goed is. Dus hou op met problemen zoeken en zoek de tijdsindeling die voor jullie allebei werkt. In een relatie moet je allebei een beetje geven en nemen. Waar het om draait is of dat eerlijk verdeeld is.

En jullie zijn allebei nog jong, er kan nog zoveel veranderen. Niet alleen jullie zelf, maar ook de omstandigheden.
Oud 17-02-2003, 13:33
Orion16
Orion16 is offline
15 --> 20

Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 13:51
piedie
piedie is offline
Citaat:
Talon schreef:
dat antwoord slaat nergens op vind ik..alleen omdat je ff kan zien dat ze 15 is ga je meteen zo'n antwoord geven..sorry hoor, maargoed..ik kant ook wel begrijpe ..ikzelf heb er ook geen problemen mee om hem niet 3 dagen achter elkaar te zien...gewoon met elkaar bespreken wat jullie wensen zijn..lijkt me wel redelijk
Oud 17-02-2003, 16:06
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
15 --> 20

hij is 19, ik word 16,hij wordt 20, 4 jaar verschil,toch niet zo veel?
trouwens, leeftijd loopt niet altijd gelijk met geboortedatum
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 18:16
mar87
mar87 is offline
Dat heb ik ook altijd. Na 3 dagen ofzow wil ik gewoon rust en dan als ik 'm dan 3 dagen niet zie maakt 't me niet uit. Naja soms wel als ik veel te vertellen heb ofzow maar anders kanik best 3/4 dagen zonder 'm.
Veel langer ook nie, ,want dan mis ik 'm alweer mgoed. 't zal wel normaal zijn. (mijn vriend 20, ,ik 16)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten