Hallo mensen, ik weet niet zeker of dit hier goed staat omdat het ook bij liefde & relatie zou kunnen worden geplaatst. Ik wou het hier toch even neerzetten.
Afgelopen maandag is het een beetje erg mis gegaan met mijn vriend en ik.
We kregen een beetje bonje (via de sms) en dat heeft er toegeleid dat ik me nu uitzonderlijk klote voel en dat ik deze mail heb geschreven.
Nou mijn vraag zouden jullie aub de tijd en moeite er in willen steken om deze brief te lezen (ik weet dat het een heel verhaal is) en me advies willen geven of ik het wel kan opsturen zo en of ik het wel moet opsturen zo.
Ik ga nu niet helemaal vertellen wat de aanleidingen precies zijn maar die zijn waarschijnlijk wel duidelijk genoeg vermeld in deze brief, zo niet dan hoor ik dat graag.
Alvast heel erg bedankt voor de moeite.
Je zult wel denken, daar heb je haar weer met haar gezeik dat is wel het laatste waar ik nu behoefte aan heb, maar alsjeblieft lees deze mail even door.
Ik moet namelijk gewoon nog even het 1 en ander kwijt en weten voordat ik eventueel verder kan.
Ik snap bijvoorbeeld niet dat je zo ontzettend koel reageerde op mijn smsjes maandag. Dat doet pijn. Zonder te overdrijven heel veel pijn.
Verder, je zei toen in die mail dat je me leuk vind/vond, maar waarom laat je dat dan niet zien? Ik bedoel, je belt nooit, spreekt me zelden als 1e aan op MSN en stuurde de laatste tijd maar zeer zelden smsjes.
Dit vind ik natuurlijk erg jammer. Ik snap op zich best dat je het druk hebt, maar dan nog, als je me echt leuk vind dan kan je toch wel even tijd maken om terug te smsen of een keer te bellen?
Dit zijn een paar van de redenen waarom ik maandag stuurde dit kan zo niet langer. Ik wilde je gewoon duidelijk maken dat ik het erg jammer vond dat je zo weinig contact met me zocht. Ik bedoelde niet dat ik er definitief een einde aan wou maken.
Ik weet trouwens niet hoe je die ene sms hebt opgevat van How shall this story end?, maar het was zeker niet alleen negatief bedoeld!
Ik weet dat ik zelf ook niet al te slim ben geweest, je zegt dat je voorzetten hebt gegeven zoals welke dan? Bovendien snap ik niet waarom je een sms had terug gestuurd over die voorzetten terwijl ik zondag avond iets heel anders had gestuurd. (Dat ik het zo jammer vond dat je wat stiller was de laatste tijd)
Maar goed, blijkbaar waren je voorzetten niet duidelijk genoeg.
Ook snap ik niet waarom je het egoïstisch vind als ik me afvraag of het je wel wat kan schelen hoe ik me voel. Naar mijn idee is het niet meer dan logisch dat ik me dat afvraag want je reageerde maandagavond niet eens meer toen ik zei Your hurting me!
Als je om me geeft zou ik toch verwachten dat je op z´n minst smst of belt als je zoiets leest. Ik bedoel als het niet je bedoeling is om me te kwetsen en je leest zoiets dan moet je toch denken wacht even dit klopt niet, waarom ben je gekwetst door mij? of iets dergelijks.
Begrijp me goed, ik wil je echt niet aanvallen ik wil alleen een paar dingen duidelijk op een rijtje hebben dat jij mij begrijpt en snapt hoe ik erover denkt en ik zou het erg fijn vinden als je me terug mailt en me de missende antwoorden geeft.
Want ik snap gewoon niet waarom je de laatste tijd zo afstandelijk en koel overkomt.
Dat is misschien niet zo bedoeld, maar zo heb ik het opgevat. (wat bovendien misschien wel een beetje met mijn onzekerheid te maken heeft maar dat is een ander verhaal).
Ik hoop in ieder geval dat ik je niet heb gekwetst door mijn gedachten op de manier te smsen als ik heb gedaan de afgelopen tijd maar ik moest het gewoon kwijt en toevallig kwam het er zo uit. Mischien heb je het gewoon verkeerd opgevat, ik weet het niet.
Echt, ik wil je niet kwijt, je bent zoals ik al eerder heb aangegeven heel speciaal voor me, en dat zeg ik echt niet tegen iedereen!
Ik kon alleen niet merken of je mij ook nog leuk vond.
Reageer alsjeblieft op deze mail, al is het alleen maar om duidelijkheid te geven op mijn vragen. Dat is het laatste wat ik van je vraag. Ik hoop dat alles goed overkomt en dat je het niet verkeerd opvat.