Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2001, 17:52
LaDyKiLLeR
LaDyKiLLeR is offline
Mensen Ik moet echt afvallen ...
Want anders ben ik zometeen echt heel erg bollig !! Ik ben namelik verslaafd aan junkfood , ik sport ook maar dat helpt niet echt , ik doe 3 dagen per week voetbal en 2 x gym maar ik blijf maar aankomen weten jullie misschien hoe ik van me vet af kan komen ?
weten jullie nog goeie oefeninge? Vooral me buik, BOVENBENEN en dijen wil ik vermageren ... So Alsjeblieft help me !!

Met citaat reageren
Oud 19-11-2001, 18:31
Sophietje12
Sophietje12 is offline
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je???
Misschien ben je helemaal neit te dik, probeer gewoon veel water te drinken ongeveer 2 liter per dag. Verder gezond eten en laat je ouders geen snoep meer kopen. Misshcien heb je hier wat aan.
Oud 19-11-2001, 20:17
heavinly
heavinly is offline
Fietsen helpt goed voor je benen, vind ik dan. En wat ook wel helpt is per dag 50x de trap op en af lopen (houdt meteen je conditie op peil)
Met citaat reageren
Oud 19-11-2001, 20:20
TearSong
TearSong is offline
Citaat:
LaDyKiLLeR schreef:
Ik ben namelik verslaafd aan junkfood ,
misschien dat daar het probleem ligt?

wat minderen kan natuurlijk nooit kwaad...

Oud 20-11-2001, 06:02
Verwijderd
Citaat:
TearSong schreef:
misschien dat daar het probleem ligt?

wat minderen kan natuurlijk nooit kwaad...

Idd. Je zegt het zelf al: verslaafd aan junkfood. Als je bergen daarvan eet kun je nog zoveel sporten en bewegen en drinken als je wilt, maar ik denk niet dat dat dan veel uitmaakt. Minder om te beginnen met dat junkfood, dan zul je misschien al wel wat afvallen. Maar das iig een begin.

En idd, hoe lang en zwaar ben je? Misschien valt het allemaal hardstikke mee.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2001, 21:15
LaDyKiLLeR
LaDyKiLLeR is offline
ik ben 1.74 en weeg 74 kilo
hebben jullie misschien nog wat oefeningen om buikspieren te kweken en een buikje weg te werken ?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2001, 21:21
Verwijderd
Citaat:
LaDyKiLLeR schreef:
ik ben 1.74 en weeg 74 kilo
hebben jullie misschien nog wat oefeningen om buikspieren te kweken en een buikje weg te werken ?
Sportschool en pushups (heten die dingen zo?), haal ff boekje uit de bieb ofzo als je niet naar de sportschool/fitness wilt. Maar als je veel junkfood eet heeft dat ook niet zo'n zin.

[Dit bericht is aangepast door Leonoor (20-11-2001).]
Met citaat reageren
Oud 20-11-2001, 21:27
The Wanderer
The Wanderer is offline
als je echt wil afvallen moet je lange afstanden gaan lopen
Oud 21-11-2001, 08:57
*~*DutchGirl*~*
ik ben niet verslaafd aan junkfood en ik ben 1.80 en weeg 80 kilo. ook dat is erg veel en ook ik vind dat ik moet afvallen

maar... ik denk dat het beste is om in plaats van junkfood wat fruit te gaan eten. (nou lijkt me niet dat je de hele dag de groenteboer moet uit gaan hangen, maar minderen is een oplossing)

Zwemmen schijnt ook heel goed te zijn en het is nog leuk ook

Succes... ik wil elke dag wel afvallen maar dat lukt me niet echt
Met citaat reageren
Oud 21-11-2001, 09:37
aquafemme
aquafemme is offline
Citaat:
*~*DutchGirl*~* schreef:
ik ben niet verslaafd aan junkfood en ik ben 1.80 en weeg 80 kilo. ook dat is erg veel en ook ik vind dat ik moet afvallen

maar... ik denk dat het beste is om in plaats van junkfood wat fruit te gaan eten. (nou lijkt me niet dat je de hele dag de groenteboer moet uit gaan hangen, maar minderen is een oplossing)

Zwemmen schijnt ook heel goed te zijn en het is nog leuk ook

Succes... ik wil elke dag wel afvallen maar dat lukt me niet echt
Ik ben 1:78 weeg 80 kilo... ik ben al bezig en dit keer gaat het me lukken!

Ik eet gewoon normaal, en vanplaats extra eten zoals snoep, chips, etc. neem ik water en fruit! Ik eet meer groenten en ik slik er biergistpillen bij... dat is goed voor de bloedsomloop. Een ding, blijf 3x per dag eten, want als je dat niet doet, val je te snel af en dan gaat het er net zo snel op! alles wat je aankomt, gebeurt niet in een week, dus je kunt niet verwachten dat je lichaam al na een week zoveel kilo's afgaat! Als je je eetpatroon verandert, dan val je vanzelf af! Je moet voor jezelf de knop omdraaien van, ik eet geen dit meer en dat meer en wil nu er echt wat aan doen. Zorg dat je steun hebt van personen in je omgeving.

Je weegt niet te zwaar, maar om je eetpatroon te veranderen, is helemaal niks mis mee.....

Ik weet alles over dieten, want mijn hele familie praat erover, en ik heb bij een voedingsdeskundige gelopen!

Veel succes allemaal,

aquafemme

Oud 21-11-2001, 09:40
aquafemme
aquafemme is offline
en nog iets, voor de mensen die er echt wat aan willen doen:

Thee, Melk, veel water, een geen sinasappelsap.
Broodbeleg: gebraden kipfile, jam, appelstroop, en geen pindakaas

Oud 21-11-2001, 12:14
Joyce-b
Joyce-b is offline
Citaat:
aquafemme schreef:
, jam, appelstroop

daar zitten toch heel veel suikers in? je kan dan beter 35+-kaas op je brood doen, ham (waarschijnlijk, weet ik niet zeker), en eumm nog wel een aantal dingen denk ik, maar jam en appelstroop zijn niet echt mager..
Oud 21-11-2001, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Joyce-b schreef:
daar zitten toch heel veel suikers in? je kan dan beter 35+-kaas op je brood doen, ham (waarschijnlijk, weet ik niet zeker), en eumm nog wel een aantal dingen denk ik, maar jam en appelstroop zijn niet echt mager..
Appelstroop heb je ook suikervrij. Of je moet natuurlijke suikers bedoelen. Maar ik denk dat appelstroop nog altijd beter is dan chocopasta of pindakaas ed. En jam heb je ook suikervrij. Of light jam. Ook altijd nog beter dan cocopasta en pindakaas ed.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2001, 13:38
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Joyce-b schreef:
Er is nog niemand afgevallen van extra vlees eten...

Stap 1: geen vlees en vis meer eten, dát is vet. Groente en fruit. Géén vlees en vis.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2001, 14:40
Joyce-b
Joyce-b is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Er is nog niemand afgevallen van extra vlees eten...

Stap 1: geen vlees en vis meer eten, dát is vet. Groente en fruit. Géén vlees en vis.

niet alle fruit.. in bananen zitten 120 calorieen per banaan (geloof ik).. dat schiet ook niete cht op als je er daar 20 van eet elke dag..
en ik dacht dat vis vrij mager was? hmmzz.. nou jah, kan ook niet kloppen, ik eet nooit vis
Oud 22-11-2001, 14:19
Verwijderd
jeeezz....je bent BIJNA net zo onzeker als ik...
maar weet je (ff serieus) 1.74 en 74 kilo vind ik niet te zwaar voor een jongen, echt niet
maarjah ik val niet op magere jongens...duss
ik vind eigenlijk dat je helemaal niet moet afvallen...maarjah een beetje gezond eten kan natuurlijk nooit kwaad

-xxx-

Alicia
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten