![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En idd, hoe lang en zwaar ben je? Misschien valt het allemaal hardstikke mee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Leonoor (20-11-2001).] |
![]() |
|
ik ben niet verslaafd aan junkfood en ik ben 1.80 en weeg 80 kilo. ook dat is erg veel en ook ik vind dat ik moet afvallen
![]() maar... ik denk dat het beste is om in plaats van junkfood wat fruit te gaan eten. (nou lijkt me niet dat je de hele dag de groenteboer moet uit gaan hangen, maar minderen is een oplossing) Zwemmen schijnt ook heel goed te zijn en het is nog leuk ook ![]() Succes... ik wil elke dag wel afvallen maar dat lukt me niet echt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik eet gewoon normaal, en vanplaats extra eten zoals snoep, chips, etc. neem ik water en fruit! Ik eet meer groenten en ik slik er biergistpillen bij... dat is goed voor de bloedsomloop. Een ding, blijf 3x per dag eten, want als je dat niet doet, val je te snel af en dan gaat het er net zo snel op! alles wat je aankomt, gebeurt niet in een week, dus je kunt niet verwachten dat je lichaam al na een week zoveel kilo's afgaat! Als je je eetpatroon verandert, dan val je vanzelf af! Je moet voor jezelf de knop omdraaien van, ik eet geen dit meer en dat meer en wil nu er echt wat aan doen. Zorg dat je steun hebt van personen in je omgeving. Je weegt niet te zwaar, maar om je eetpatroon te veranderen, is helemaal niks mis mee..... Ik weet alles over dieten, want mijn hele familie praat erover, en ik heb bij een voedingsdeskundige gelopen! Veel succes allemaal, aquafemme
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Stap 1: geen vlees en vis meer eten, dát is vet. Groente en fruit. Géén vlees en vis. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en ik dacht dat vis vrij mager was? hmmzz.. nou jah, kan ook niet kloppen, ik eet nooit vis ![]()
|
Verwijderd
|
jeeezz....je bent BIJNA net zo onzeker als ik...
maar weet je (ff serieus) 1.74 en 74 kilo vind ik niet te zwaar voor een jongen, echt niet ![]() maarjah ik val niet op magere jongens...duss ![]() ik vind eigenlijk dat je helemaal niet moet afvallen...maarjah een beetje gezond eten kan natuurlijk nooit kwaad ![]() -xxx- Alicia |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Help me alsjeblieft!! AVblog | 1 | 10-08-2014 00:27 | |
Liefde & Relatie |
vriendloos... help me! eefiepeefie | 23 | 03-03-2013 20:55 | |
Seksualiteit |
Help me? Anoniemerddd | 1 | 23-10-2012 18:23 | |