Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Weetje hoe het komt dat je op deze aardbol staat??????????
God heeft jou gemaakt, als een uniek wezen er is niemand zoals jij. Hij heeft jou gemaakt zoals hij vond dat jij moest zijn. Hij heeft ons de opdracht gegeven, om door naar zijn wil te leven(hoe dat gaat kun je te weten komen door de bijbel te lezen) voor altijd gelukkig te zijn. Hij is 1 en al liefde!!!!!!!!!!!!! Ik denk ook een hoop na!En ik baal van mensen die niet nadenken bij wat ze zeggen, daar kun je anderen zooo'n pijn mee doen! Ik denk dat je je over zulk soort mensen heen moet zetten, ook over mensen die zich anders voordoen dan ze zijn en denken dat ze niet beter weten. Eigenlijk zou je medelijden met ze moeten hebben!Je kunt dan beter ECHTE vrienden zoeken, dat ik soms moeilijk, maar ze zijn veel meer waard! Je merkt dat als het minder goed in je leven gaat, dat je je af gaat vragen wat je hier eigenlijk doet. Op die vraag geeft de bijbel antwoord.Mijn advies is lees hem.Ook op internet kun je er een hoop over vinden. Als laatste nog een advies. Zoek vrienden waarbij je jezelf kunt zijn.Dan krijg je veel meer plezier in je leven. Met de talenten die je hebt kun je een hoop ook aan anderen mensen geven! Lijkt je het leuk om over zulke dingen verder te praten mail met dan op: paulinavonk@hotmail.com |
![]() |
|
Ik heb er gister nog een behoorlijke discussie over gehad met een 'jonge' filosoof...
Je hebt altijd 2 punten bijv. God en de Duivel... Goed en Kwaad... Veel mensen kiezen altijd 1 kant, of God, of voor de Godsgelovigen de Duivel... Kies een middenweg, dat is altijd beter dan een partij te kiezen... Over waarom we op aarde zijn?!... Tjah niemand heeft er een antwoord op, maar je kan je leven wel nuttig indelen zodat JIJ denkt dat je hem goed leeft... Ik denk dat dit een les is, en het hoeft niet zo te zijn hoor, maar ik leef mijn leven door andere proberen te helpen... Andere mensen daarintegen zien het leven als een macht, macht zit in de mens... En dan zag ik ook nog een discussie over jezelf zijn... Niemand kan volledig zichzelf zijn... Aangezien ik het heb geprobeerd, zien vele me nu als een gek maar wel een leuke (gelukkig)... Probeer gewoon niet zoveel te piekeren en leef je leven zoals jij denkt dat ie goed is ![]() veel suc6... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
anyway thnx trouwens en pienie, je zegt jonge filosoof alsof het niet kan dat jonge mensen filosoferen en niet nadenken over het leven, misschien neit zo veel ervaring maar tog... maar dan nog geen fatsoenlijk antwoord op de vraag: WAAROM DOEN MENSEN ALTIJD ANDERS ALS ER IEMAND BIJ IS?
|
![]() |
volgens mij is juist iedereen altijd zichzelf.. je doet misschien niet altijd wat je had willen doen, en het is misschien niet de persoon die je op dat moment had willen zijn. maar alles wat je doet doe je zelf, dus als je bijvoorbeeld het idee hebt dat je jezelf niet kan laten zien is het enige dat kan veranderen jijzelf (vorig jaar enzo dacht ik ook altijd dat ik mezelf niet was en kon zijn, maar nu merk ik dat ik gewoon moet zijn wie ik wil zijn en dat ik dat dan ben.)
|
![]() |
|
![]() |
Piekeren. Hoogstwaarschijnlijk DE reden waarom er zoveel schizofrene patienten op deze wereld zijn. Je denk na over iets, gaat er dieper over in en je wordt door je gedachten uit elkaar gerukt.
Indeed, het is soms een goeie zaak om je om bepaalde onderwerpen in te spannen/druk te maken, maar vanuit mijn algemene oogpunt is het zo, dat dit soort dingen mensen alleen maar verwarren. Mensen moeten kunnen praten over oppervlakkige dingen, waar ze niet over hoeven na te denken. Dan zijn ze in hun element. Natuurlijk kan ik mezelf ook niet vrijspreken van deze "zonde" ![]() RD |
![]() |
||
Citaat:
Zo bedoelde ik het helemaal niet, maargoed... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
teveel nadenken hellowkittiej! | 15 | 07-01-2005 20:10 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] In de ruimte kan niemand je horen nadenken... Verwijderd | 20 | 30-01-2003 11:22 | |
Psychologie |
Is bewust nadenken over of je ‘gek bent’, al een teken van geestelijke gezondheid? Juliah | 6 | 25-08-2002 07:56 | |
Psychologie |
nadenken lady_x | 12 | 19-07-2002 21:16 | |
Psychologie |
ik zou nadenken over dood of leven, het word dood *mies* | 37 | 11-05-2002 20:11 | |
Verhalen & Gedichten |
stof tot nadenken niekiepower | 2 | 13-02-2002 16:10 |