Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het stopt eigenlijk niet bij me uiterlijk. Ik ben nu mn jaar op school aan het overzitten, en iedereen zegt dat dat komt omdat ik niet heb gewerkt, maar ik weet zeker dat ik er gewoon de hersens niet voor heb. Ik voel me zo : http://www.followmearound.com/lyrics/creep.html (ik weet het, het is een url, newbie ik)
|||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
asjeblieft zeg,
toen ik dit onderwerp las moest ik een kijkje nemen. Ik begrijp wel wat jij van jezelf vind. Maar jij bent de enige die dat bepaald. Waar staat geschreven wat mooi en lelijk is? Het gaat ten slotte om je innerlijk en als jij weet dat jij een mooi innerlijk heb is dat zo! en als er in jouw omgeving mensen zijn die jou uitlachen omdat jij minder mooi dan hun bent zijn hun degene die pas lelijk zijn. Want dat is pas een verrot en lelijk karakter als je mensen gaat uitlachen of beordelen op uiterlijk!! Plant dat in je hoofd ajseblieft. en zeg niet dat je geen hersens hebt, denk eens na. Voor een groot deel bepaal jijzelf hoe jij jezelf gaat zien. Als je voor de spiegel staat ga je in het vervolg niet denkn 'Oh god wat ben ik lelijk'. schrijf eens de positieve kanten van jezelf op, zeg dat jij van jezelf houd, dat je een prachtig innerlijk hebt en dat uiterlijk niet alles is. En als dat meisje waar jij zo verliefd op bent jou afwijst vanwege je uiterlijk zijn die gevoelens die jij voor haar hebt het niet eens waard! denk asjeblieft na, niet zo negatief. Er zijn genoeg 'slimme' meisjes die zien dat jij een prachtig innerlijk heb en zeg nou tegen jezelf dat je uiterlijk niet alles is! Wat je denkt straal je uit, niet zo onzeker, kom op. meer kan ik niet tegen je zeggen.....meer kan ik je niet zeggen. en ik persoonlijk denk 'iemand is pas écht lelijk als zijn karakter zo verrot is dat iemand je begint te haten' Want echt hoor, mensen beordelen jou misschien op je uiterlijk maar daar heb jij geen boodschap aan. Laat je zelfvertrouwen daar niet door beinvloeden, jij weet wie jij bent en wat jij kan, en niemand maar ook niemand kan dat van JOU afpakken. Je bent mooi............ anders had god jou niet op de wereld gezet. ![]() sterkte.......xxx
|
![]() |
Ik denk dat iedereen wel eens zo'n jaar of zo heeft dat ie denkt van : 'Getverdemme wat ben ik tog lelijk!' Het is misschien cliché ofzo maar ik denk dat het allemaal met de "puberteit" te maken heeft..
![]() Anyway, Ik denk dat het over gaat. En dat meisje? Dat komt wel goed denk ik hoor! Veel succes! Kussies
||
Citaat:
bedankt voor je uitgebreide reactie. Ik weet dat het niet allemaal om uiterlijk draait, maar om mn innerlijk te zien moet ze me eerst leren kennen en dat is het nu net ! Ik durf haar niet aan te spreken ! behalve op msn, maar ze heeft me waarschijnlijk geblockt, want ze is nooit online ! Haj HelpMePlease, Bedankt voor je enorm mooie post. Het heeft me echt wat geholpen. Zeggen dat ik van mezelf houd vind ik wat gooi-het-in-de-groep-achtig, maar ik zal het toch proberen. Het kan enkel helpen, of niet soms ? haj Jenny13, Ik hoop maar dat je gelijk hebt en dat het over gaat. Met deze tips die ik hier heb gelezen moet dat wel lukken, hoop ik. Haj WitchLover, Ik heb je sig als naam op msn sinds enkele minuten ! Hopelijk vind je het niet errug. 1000000x bedankt aan iedereen die geantwoord heeft. Ik denk dat ik er wel weer bovenop kom, hoewel het niet makkelijk zal zijn, na al die maanden met een negatief zelfbeeld. Bye !
|
Lieverd.
Heb jij wel eens een echt lelijk iemand gezien op straat? Nee, dat denk ik niet, niet zomaar iig. Als iemand verminkt heeft dan zou dat zo kunnen zijn maar ook dan zeg ik, die mensen hebben wel wat. Ik denk dat het bij jou dan ook reuze mee zal vallen maar dat je gewoon een ontzettend minderwaardigheidscomplex hebt. Je moet proberen wat zekerder te worden en dan zal de wereld er weer wat fijner uitzien. Geloof me, ik spreek uit ervaring...
|
![]() |
MM... Het idee alleen al waarvoor ?
Nergens voor nodig. nu is het wel heel makkel;ijk om be;ledigd te worden niet doen .. Relax gewoon een beetje ieder mens is mooi jij ook. En als ze dat van jou vinden is dat niet jouw probleem maar die van hun. Ze zijn jou niet waard. Groeten Edwin
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
als ik op tv zie dat mensen verminkingen aan het gezicht hebben vind ik dat verschrikkelijk om te zien, en zij praten dan nog zo positief over hun toekomst.dat ik denk van wij hebbe nieteens het recht om onszelf lelijk te vinden,en dat wij janken om een pukkeltje op ons gezicht dus wees blij met jezelf het is moeilijk ik weet het, heb der zelf ook problemen soms mee maar het is wel het beste kuzzies mij,
||
Citaat:
Ik ben van plan om dat te worden. Heb me aangemeld om mee te doen aan ut schooltoneel ! *trots* ![]() Haj Witchlover, Kga je zo snel mogelijk toevoegen. Ben hier wel bij me vader en bij hem mag ik geen msn hebben. Haaj Edwin, Groot gelijk ! Haj GUANO APES ! Je hebt gelijk, maar ik ben nu eenmaal zo negatief-denkend. Daar ga ik iig wat aan doen (zie boven)
|
![]() |
ja ik herken het probleem helemaal
ik heb het ook erg de laatste tijd. en we hebben nog meer gemeen, want ik ben ook radioheadfan ![]() maar goed, tja ik zeg het, ik heb het ook vaak. dat ik in de spiegel kijk en denk, kind hoe durft gij nog op straat komen. tis denk ik vooral belangrijk dat ge merkt dat mensen u graag hebben, ondanks uw uiterlijk. en geloof mij, er zijn ook nog meisjes op de wereld die verder kijken dan uiterlijk. anyway, nog veel geluk
||
Citaat:
![]()
|
hey!
Zo voel ik me ook wellis....... mooie tekst van creep- radiohead, niet zo positief maar ik kende het niet ik 't heeft wel wat......(kben nu het liedje aant downloaden, kwas ff benieuwd) Ik hoop niet dat je altijd zo zult blijven denken! kweet dat het al vaak gezegd is hierzo maar ik wil gewoon ff zeggen dat ik het er helemaal mee eens ben! iedereen heeft wel iets moois en dat hoeft niet eens aan de buitenkant te zitten! heb je msn? je kunt me altijd toevoegen....... (zie info) *I wish I was special* everyone is special! en you belong here! liefz *blue* [Dit bericht is aangepast door flowerpower (18-01-2002).]
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ik vind mensen die niks aan hun huiswerk doen, alleen maar lol maken in de klas, en door dingen het niet halen eerder dom. dan is het hun eigen schuld! |
![]() |
||
Citaat:
welk soort brieven dan ? Ze heeft me geblockt op msn vrees ik, wat genoeg zegt.. ![]() ![]() ![]() ![]() ps : let niet op het icoontjuh bovenaan dit topic, klikfoutje... ------------------ In a hole under the ground, there lived a Hobbit. --- * ApPeLtJuHs bEvRiJdInGs FrOnT * samen met pompelmoesappeltje [Dit bericht is aangepast door my iron lung (26-01-2002).]
|
![]() |
een beetje normaal meisje valt echt niet alleen op uiterlijk of je intelligentie of dat soort shit. en er zijn genoeg mensen die nou niet echt knap te noemen zijn maar die toch wel een relatie hebben. mij gaat het alleen om of een jongen een beetje lief voor me is enz...dan kan het me ook niet schele hoe die der uitziet.
|
![]() |
ik kan nog maar 1 ding toevoegen aan deze topic:
everybody is getting ugly in the end!(als er echt zoiets bestaad als uiterlijke schoonheid!) bedenk maar een hoe verfrommeld een oud vrouwtje er uit kan zien. maar toch vind ik oude mannetjes en vrouwtjes mooi en weet je waarom... ze hebben een uitstraling! liefs marieke
|
Zolang je niet accepteerd wie je bent, zal je je nooit goed voelen...
Omdat je je lelijk en dom vind, wordt je onzeker...en alleen daardoor kunnen mensen je vreemd vinden... Ik heb et ook een tijdje gehad, maar ik ben daar nu overheen... "Wie me lelijk vind, kijkt maar een andere kant op, en wie daar commentaar op heeft kan doodpleuren." Maar als je ons een beetje een beter beeld van jou wil gevn, kan je dan ff een foto plaatsen?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ben ik nou een loser? of niet :S Just Jer | 47 | 18-08-2009 20:50 | |
Liefde & Relatie |
Niet leuk genoeg.. Dice94 | 37 | 23-12-2008 17:17 | |
Psychologie |
ben ik lelijk?? Hardrock girl | 142 | 02-02-2005 23:39 | |
Verhalen & Gedichten |