Advertentie | |
|
![]() |
|
er zijn veel soorten demonen. wil je het over de algemene hebben, of een specifieke soort?
je kunt het over ehm...vuurdemonen doen ofzo ik zeg maar wat. anders heb je denk ik gigantisch veel te lullen. neem bijv de Balrog (uit LOTR deel 1)?
|
![]() |
Er is volgens mij niet zoveel te vertellen over demonen.. Of je moet het willen hebben over specifieke demonen.. Want voor het algemene plaatje zijn demonen 'gemaakt' door de kert.. Het zijn de engelen van Satan.. Veel meer valt er niet over te zeggen..
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
als je een beetje achtergrond info weet hoef ik je verder niets uit te leggen, PM anders maar |
![]() |
|
Azaziel - ik vind dit ook interessant, maar weet er niks vanaf. Zou je, in plaats van de achtergrond informatie te PMen, het hier neer willen zetten? Ik denk dat er wel meer mensen zijn die het boeiend vinden.
|
Verwijderd
|
misschien dat jullie hier iets aan hebben...
verwacht er niet te veel van.. Ik ga niet massa´s hiervan lopen posten nu, maar als er echt vraag naar is zal ik meer zoeken.. |
![]() |
|
![]() |
De dank is groot
![]() ![]() Zo ver ik het doorgenomen heb gaat het dus over de engelen die God verbannen heeft? En dat speelde rondom de tijd van Noach? Ik vind deze teksten altijd nogal moeilijk om te lezen.. je mist één of twee woorden en de hele betekenis veranders.. ![]() zou je het misschien een beetje uit willen leggen? Bij voorbaat dank ![]()
Laatst gewijzigd op 05-02-2004 om 16:19. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense Simon | 16 | 10-02-2015 21:30 | |
Liefde & Relatie |
Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje Schattekuuhh | 4 | 04-01-2013 08:31 | |
De Kantine |
persoonlijke vragen ;) Fantôme | 27 | 07-10-2005 23:08 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Vragen bedenken bij thema 'moeders' Dolores | 5 | 19-04-2004 13:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Vragen WolterB | 1 | 19-01-2004 22:38 | |
Software & Hardware |
javascript vraagje ldv | 7 | 29-04-2002 11:37 |