Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben het met je eens dat dat geen goede steling is bij elkaar blijven voor de kinderen is hetzelfde als uitkaar gaan alleen zal je je meer aan die ander irriteren dus meer ruzie oftewel slechter voor die kinderen.
|
![]() |
kutfilosofie.
Mijn ouders zijn gescheiden en daar ben ik blij om. Ze zijn gescheiden VOOR de kinderen, omdat wij onder hun huwelijk leden. dat wil niet zeggen dat dat altijd zo is natuurlijk, maar bij ons thuis geldt het wel in ieder geval
|
ik moet er niet aan danken dat mijn ouders nog bij mekaar waren, dan zat ik elke dag tussen hun ruzies, nu maken ze hooguit 1 x per week ruzie, simpelweg omdat ze elkaar niet vaker spreken.
en ruzie over bij wie ik wanneer ben zijn inmiddels onzinnig geworden omdat ik nu gewoon zelf bepaal wanneer ik bij wie ben.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 deel 2 Yoshimare | 500 | 15-12-2007 15:35 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2005 Verwijderd | 500 | 16-11-2005 13:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #14!!!! ekki | 250 | 22-07-2003 22:36 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Liefde & Relatie |
zoenen verplicht? Tha White Eagle | 55 | 04-11-2002 20:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ja of nee: Mag er in Amsterdam gedemonstreerd worden op het huwelijk van Max en Wil? Nieuwe Nationale Partij | 149 | 08-02-2002 17:24 |