Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
tsja, ik weet het niet.
ik zou het denk ik ook wel vreemd vinden als we net wat zouden hebben en hij niet echt sterk de behoefte zou hebben om me te zien. en ik wil mijn vriend toch wel minstens 1 keer in de week zien. maar misschien moet je er echt niks achter zoeken en geeft hij echt wel om je, maar heeft hij gewoon die afstand af en toe nodig omdat hij anders bang is dat hij je kwijt raakt. |
![]() |
|
waarom zou hij niet van je houden, als hij best een week kan zonder dat hij jou daarom hoeft te zien?
als je teveel bij elkaar bent, raak je idd op elkaar uitgekeken (in veel gevallen toch als je jong bent)... bovendien is het volgens mij ook héél erg normaal dat hij ook zijn vrienden wil blijven zien en niet steeds bij jou wil zijn... conclusie: volgens mij ben je gewoon niet 100% klaar voor een relatie waarbij je elkaar niet elke dag kunt zien... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zou alvast mijn vriend geen drie dagen kunnen missen, we zien elkaar elke dag anders wordt het een hel ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je raakt op elkaar uitgekeken als je elkaar te vaak ziet maar als je elkaar niet te vaak ziet dan is de kans iemand anders tegen te komen groter, iig zo ervaar ik het. |
![]() |
|
![]() God bless the paper rounds, ook al is het een k*twerk
|
Verwijderd
|
Als je al geen weekje zonder hem kan moet ik je nog zien als hij op vakantie gaat, alleen, zonder jou...
Ik zie mijn vriend altijd een week niet, alleen sweekends. Oke, ik ben het dan gewend, maar toch, ik ben van mening dat stelletjes altijd zo overdrijven. "ik MOET hem elke dag zien anders word ik gek" Je maakt jezelf veels te afhankelijk van een jongen, dat is toch niet fijn meer? niet voor jou en niet voor hem. anders vraag je toch aan hem of hij op woensdag nog langs wil komen? dan zie je hem 3 dagen niet ofzo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ookal wil hij je niet zovaak meer zien, je kunt er nix aan doen. Je kunt wel net zo lang gaan zeuren, totdat hij je vaker wil zien, maar dan gaat hij zich waarschijnlijk alleen maar ergeren. Ik doe juist altijd m'n best om af te wachten totdat hij met een voorstel komt om af te afspreken. Dan weet ik tenminste dat hij op dat moment echt wil en dat hij het niet doet omdat hij het anders lullig vindt, of geen nee durft te zeggen ofzo.
Dat van die moeder is wel vreemd natuurlijk.. ![]() Probeer er eens achter te komen of hij nog wel iets voor je voelt...ik bedoel, misschien durft hij het niet te zeggen en is dit zijn manier om het af te bouwen ofzo...je weet maar nooit.. ![]() En ik weet uit ervaring dat jongens er juist omheen gaan draaien als je heel dwingend gaat doen....ik snap nooit waarom ze dat doen want ik probeer ze op die manier juist eerlijk te laten zijn. Maargoed, je kunt dus het beste rustig en vriendelijk met hem gaan praten, zodat hij zich niet in het nauw gedreven voelt, dan zal hij waarschijnlijk wel eerlijk antwoord geven. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Soms is het gewoon fijn een beetje tijd voor jezelf te hebben. Het zegt echt helemaal niks over zijn gevoelens vind ik.
Wat ik zelf vaak heb "ik wil haar erg graag zien, maar niet gelijk weer zeuren om een afspraak, dus wacht ik een paar dagen ermee". Ik vind dat een weekje nog wel kan, maar 2 weken wordt wel erg lang ![]() |
![]() |
|
Ik zou er zelf niks aan doen. Zeg er een tijdje niks over tegen hem, en zie dan maar eens hoe graag hij je wil zien!
Als je teveel van hem verwacht (wat hij nu dus waarschijnlijk voelt) zal hij zich alleen maar van je afkeren. Gewoon afwachten, dan kan hij na een tijdje niet mee zonder je! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
praat eens met je vriend. misschien dat hij even afstand nodig hebt omdat ie het een beetje benauwd vindt worden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb juist dat ik mn vriend voor mn gevoel niet kan missen. We willen zoveel mogelijk bij elkaar zijn, maar dat gaat gewoon niet. Ik kan eigelijk niet echt zonder hem, maar het moet wel..
triest...maar om eerlijk te zeggen..anders hadden we onze eerste ruzies al gehad!(nu nog niet) |
![]() |
|
![]() |
Hij klinkt als een wijs man, die vriend van je
![]() En sommige mensen zijn nou eenmaal een beetje 'loners' daar is toch niks mis mee ![]() ![]()
|
![]() |
wij willen altijd zo veel mogelijk bij elkaar zijn (op zich vrij normaal...) maar het zit er gewoon af en toe niet in ivm school. Ik merk dan wel dat mijn vriend daar wat luchtiger over doet dan ik. Ik maak er meestal een heel drama van (nouwja....
![]() Maar van een vriendin van me hoorde ik dat laatst ook. Dus ik heb zo'n idee dat het een beetje jongens-eigen is OF dat ze het gewoon niet willen laten merken als ze hun meisje missen OF net als wat ******** zei dat je je niet te veel wilt opdringen. * Boys.... can't live with them... can't live without them * Liefs, Elisa |
![]() |
|
humz, mn vriend en ik zien elkaar alleen in vakanties
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
[Dit is angel_girl]
Ik zie mijn vriend ook maar eens in de week en soms een heel weekend ja. Maar daar wen je vanzelf aan hoor.. Je moet wel gewoon goed contact houden en dan is er niks aan de hand. Ok, ik mis hem soms ookwel maar dan bel ik even. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
[incubus] i miss you aap777 | 36 | 04-03-2003 22:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Songtekst: Let Us Be Friends (Because I Love You) LittleProblem | 0 | 13-10-2002 19:27 | |
Verhalen & Gedichten |
[brouwseltje] Missing you..... In Your Room | 3 | 31-08-2002 19:13 | |
Verhalen & Gedichten |
i miss you Verwijderd | 3 | 03-01-2002 20:15 | |
Verhalen & Gedichten |
i miss you HipHopSter | 2 | 10-12-2001 19:22 |